{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god eller dårlig handel ?
  • #1   20. feb 2012 ombygget benziner (er der betalt afgift´?)
    fronten er ille ige mig ser kikset ud med den gamle model lygter og så den store runde front (smags sag)
    km tallet er ikke sikkert det passer.
    der har været skildt meget ad for at få motor og ledningsnet til at passe til en tdi kværn. (ingen ved om det er laver godt eller bare kastet i)
    prisen er vel ok for en A3 TDI men igen er den iorden..

hvis du er huk på den så kør ud og se på dne tage en ven eller 2 med der kender til biler og kig den grundigt igennem og sørg for det stå i reg.att at det er en diesel og afgiften er betalt. osv. om det et godt køb eller ej skal jeg ikke kunne sige

• #2   20. feb 2012 Bare vær sikker på det er lavet 110% ordenligt med overbyggede org. dele og ikke noget hjemmefuskede dimser og dippedutter:)

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #3   20. feb 2012 100 % no go

• #4   20. feb 2012 Ser da ok ud.............

• #5   20. feb 2012 bare vær sikker på den er synet og godkendt med motoren og der er betalt afgift af det, men ellers fin bil, bare en anden front på smiley

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #6   20. feb 2012 Eftersom den er synet og det er skrevet på registreringsattesten at det nu er en diesel er det nok ikke ubetalt afgift man skal frygte mest.

Og der skal slet ikke betales nogen afgift alligevel for sådan en ombygning.

• #7   21. feb 2012 om prisen er rigtig hved jeg ikke. men jeg kan ikke se noget farligt i at den er ombygget fra benzin til diesel. det skulle da lige være dukumentation på km tal på motoren.

• #8   21. feb 2012 Ketil & Christian.. Der skal IKKE betales afgift, for at lave sådan en ombygning. Den skal bare synes, efter en ombygning og godkendes med de konstruktive ændringer også skal du bare en tur forbi Skat og have en ny reg. attest. Så er du kørende..

Kommentér på:
god eller dårlig handel ?

Annonce