Forespørgsel om et par ting. {{forumTopicSubject}}
Hey BG. Jeg har lige siddet og kigget marked igennem. Jeg savner virkelig egentlig en afdeling med værktøj, altså alt lige fra svejsere, skruenøgler osv. Alt det vi alle bruger når vi skiller og samler biler. Er det slet ikke noget folk sælger?
Måske admins skulle kigge på evt. at oprette sådan en salgs section?
Jeg har også en kammerat der savner noget information om hvor han kan købe lifte til biler, må gerne kunne tage op til 3Tons, samt være med 4, eller 1 søjle/søjler. Nogen der kan hjælpe med info?
Yderligere er jeg lidt nysgerrig om det ville være acceptabelt at hører folk af om de har brug for plads til at skille/samle bil på. Altså om det er acceptabbelt herinde på BG at tilbyde folk det til en billig leje, eller om sådan noget skal over i "Marked" ?
Er nemlig fornylig kommet i besiddelse, eller dvs lånt et tidligere værksted med plads til 4,5 biler på ubestemt tid. Blandt andet med en 1 søjlet lift, specielt god til plade arbejde, da man har fri arbejdsplads rundt om HELE bilen. Samt en 7 meter lang grav også. Stedet mangler dog stort set alt i værktøj næsten.
Det skulle selvfølgelig være arbejde der foregik i et slags fællesskab så vi ligesom ved hvem der kommer og går, men også mere så der er folk der, så "tingene" ikke forsvinder.. Noget ala en bilklub eller noget så folk kan spare penge ved at hjælpe hinanden med diverse ting på bilen..
Mvh Chris
okt 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 1.688
maj 2005
Følger: 62 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 50 Svar: 624
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
Takker
Lasse C
Omkring en by der hedder Sæby i Nordjylland. Så nok lidt langt væk fra dig jo
Cosworth RS 500
Sandt, men hvis nu sectionen var der ville det da være en start?
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.764
maj 2005
Følger: 62 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 50 Svar: 624
Jeg sagde jo også at det var en god ide...
Forespørgsel om et par ting.