Forespørgsel om ny bil {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har pt en Peugeot 206, men skal være far til December og går med planer om at skifte den ud pga pladsmangel.
Her tænker jeg på barnevogn og diverse som også skal transporteres når junior skal med på en køretur.
Mine valg står mellem Seat Leon 1.4 tsi og Skoda Octavia 1.4 tsi, jeg helder nok mest til Seat'en må jeg indrømme pga det sportslige design da jeg kun er "30" år gammel, men så frygter jeg om der kan være plads til en Emmajunga barnevogn i bagagerummet, de skriver godt nok at der er plads til 341 liter, hvorimod Skoda'en har et betydeligt større bagagerum på 535 liter, det lyder i mine øre rigtig stort da jeg kommer fra en bil nu med 240 liter.
Hvilken bil vil i mene der ville være bedst at vælge i sådan et tilfælde, der må være nogen som har stået i samme situation som mig, og derfor burde have lidt erfaring at dele af.
På forhånd tak.
Denis
jun 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 212 Svar: 1.968
feb 2005
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 9
Men jeg må indrømme at jeg helder mest til Leon'en pga det sportslige udsende, men Octavia'en tiltaler mig aller mest pga pladsen og komforten
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 347
feb 2005
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 9
Ja du har ret en lille neutral "styling" vil jo ikke skade den især ikke noget der vil gå ud over gensalgsverdien, når den en da skal sælges.
Forespørgsel om ny bil