{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Behov for et nyt solfilms firma??? {{forumTopicSubject}}

?ja først er jeg ikke sikker på om det er OT, men det omhandler jo biler, så her goes:

Hvad mener i, tror i der er behov for et solfilms monterings firma i trekants området ved kolding, fredericia og vejle? samt er det noget man vil betale for at få gjort hos en proff?

For/imod osv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behov for et nyt solfilms firma???
  • #1   2. mar 2006 OT = Off Topic

• #2   2. mar 2006 nej

• #3   2. mar 2006 Altså der ligge jo kellman i gram som også tøffer rundt om smider i...men tror helt sikker du ville kunne få det til at løbe rundt som noget ved siden af de normale arbejde. Tror ikke solfilm alene er nok til at give det store overskud

• #4   2. mar 2006 Tja, måske, men syntes ikke der er mange om budet her.
    Har arbejdet med det i en del år efterhånden, men da jeg startede med at monterer bla. for shinycar der var der næsten ingen om budet, men havde så arb. ved siden af. så det blev som en "hobby"

(OT: off topic)

• #5   2. mar 2006 Kun solfilmsfirma holder vist ikke!

• #6   2. mar 2006 Du kommer skuda aldrig til at kunne få det til at køre rundt, hvis du kun vil lave solfilm..

• #7   2. mar 2006 min store lidenskab er tuning, men det er ikke noget jeg "tør" at starte op med, men det kunne vel ligesom komme ind under også efterhånden. rom blev heller ikke bygget på en dag jo smiley

• #8   2. mar 2006 Hvad med sårn et rense firma?
    Hvor du også montere solfilm smiley

• #9   2. mar 2006 Roager: et "klargøringsfirma" eller
    Min makker har et ret succes fuld firma på de kanter, shinycar. så han skal jeg nok ikke lægge mig ud med.

• #10   2. mar 2006 kommer an på prisen

• #11   2. mar 2006 Jannik: enig, kommer også an på kvalliteten af arbejdet, samt hvad der bliver brugt af film. mit foretrukne valg er 3m men det er så også lidt dyere end så mange andre film typer. men igen der skal nok være noget at vælge imellem.

• #12   2. mar 2006 Vi har fået monteret af trim-line fra Vamdrup ( v Kolding)
    De har udført arbejde af højeste klasse og alle der ser vores ruder er meget imponeret.
    De anvende 3M film...ikke det billigste men KVALITET !!

Han hedder Jens Brogaard, Mobil 20295859

• #14   2. mar 2006 Alfa: ja han gør meget i forhandlere.. hvis man køber en firmabil i det område med film i, så er der højst sandsynligt en lille sticker med hans navn på.

Det kan sagtens lade sig gøre at leve af det, men han lever ikke af lavpris osv. han lever af at sælge kvall.
    Det er klart det bedste.

• #15   2. mar 2006 Brian: ja nemlig, der skal være mere end som så.
    men det er sgu ikke nemt. :-S der er mere end rigeligt af klargøringsfirmaer her omkring og de er rimeligt billige i forvejen. men at få en aftale med et sådan sted er nok heller ikke tosset.

• #16   2. mar 2006 brian: men her når vi går sommeren i møde er der kaktisk ret mange der spørger mig om det, men tiden har bare slet ikke været til det de sidste 3 år.. :-S desværrer for da jeg havde tiden var det faktisk fedt at gå og hygge sig med det.
    Men noget klargøring af kabine kunne jo sagtens blive en del af hvad man køber...

• #18   2. mar 2006 brian A. præcis min tanke. Hvis det er kram, så vil folk også køre lidt for det, men man skal heller ikke køre rovdrift på det. ved der er flere der tager sig utroligt godt betalt for at montere film: som alfa p. skrev var det sted han brugte ret dyrt.
    Så det skal selvfølgeligt være til at betale sig fra, SAMT være 112% i orden

• #19   2. mar 2006 Brug for, ja - der er ikke rigtigt nogen i området, som kan gøre det ordentligt. Bor selv i vejle, og har forsøgt hele vejen op til skanderborg - men der er altid et eller andet galt, eller også er de krop umulige at have med at gøre..

Så hvis du starter, så vil jeg da gerne melde mig som en potentiel kunde, hvis arbejdet blir udført ordentlig.

• #20   2. mar 2006 Brian P ja du er slet ikke så sløv he he.. nu "låner" du ikke mi idé vel, for så får jeg da kamp til stregen smiley
    Jamen min makkers klargøringsfirma sælger faktisk "håndvask" he he.. jamen tror jeg skal have mig en god snak med ham. men det skal stadig være primær solfilmsmontering der skal focuseres på.
    Har ikke haft en eneste der har været utilfreds med hverken pris eller kvaliteten af arb endnu.

• #22   2. mar 2006 Brian A. det burde ikke være nødvendigt at skulle betale nogen ekstra for at det skal være ok?? det SKAL bare være i orden. ville selv blive pissed hvis jeg skulle betale for noget som jeg syntes var lavet dårligt.. og det gælder ALT inden for biler.

• #23   2. mar 2006 Brian P jamen det lyder godt.
    Det var netop ikke så meget firmaer jeg ville gøre det for, men private. Lidt ligesom "erlings autolak" inden for mit fag smiley hvis du kan følge mig. hans folk er de bedste til at male, så kommer folk også fra nær og fjern får at få lakeret. smiley

• #24   2. mar 2006 Ortega - Jeg tør godt være kunde nr 1. Jeg er træt af dårlig toning, har haft 3 forskellige til at lave det på MR og har altid flået det ud mindre end en uge efter.

• #26   2. mar 2006 CJ. smiley det lydre godt.
    skal lige snakke for tænkte nemlig præcis på din showbil, så der skal vi da lige finde ud af noget...

Brian: he he. ja men tror det bliver solo ihvert fald til at starte med... skal jo lige se om det kan løbe rundt. der er ihvert fald mange forskellige meninger om det...

• #28   2. mar 2006 hvis du skal montere solfilm skal du kunne konkurerer med de andre firmaer.. Hos Deko skilte i Ribe tager de 2000,- for film i de 3 bagereste ruder + en streamer..!

• #29   2. mar 2006 Ortega - så ved du godt det skal være til en yderst YDERST god pris. Nu skal den jo også i studio og ha taget proff billeder.

• #30   2. mar 2006 CJ: Jeg vender lige tilbage over msn.
    Luffe og lynge: jeg skriver lige tilbage, nu vil jeg helst ikke bruge BG. som en"base" for min forretning. det virker sådan lidt uprofessionelt. Men lover i lige for svar når jeg har fundet ud af noget.

• #32   2. mar 2006 Ortega - det er en aftale smiley

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 68
    #33   2. mar 2006 hvilke steder monterer solfilm hvis vi snakker nordsjælland ?

• #34   2. mar 2006 michael: det var ikke det der blev spurgt om.

Jeg bliver desværrer nød til at smutte nu, men kigger lige på tråden her senere om der er noget indput eller posetiv kritik der kan bruges.
    Tak for hjælpen. det er altid godt med noget feedback inden man hopper ud i noget.

David "ortega"

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 68
    #35   2. mar 2006 nej det ved jeg godt david ortega, men nu spurgte jeg. kunne jo være der var nogle fra sjælland som vidste det.

• #36   2. mar 2006 Brian A - Tak... Nu var det sådan set ren sarkasme fordi Ortega kender bilen og min måde at tackle reklamer på.
    Verdens fedeste nej bestemt ikke, men den er fed nok til mig. Du var sq da også skidestolt af din kom i Maxpower. Jeg ved udemærket godt du altid har været imod min bil. Men det rør mig ikke!

• #37   2. mar 2006 Cj der er bare forskel på at være stolt af det man selv laver end at ha en sponsoret bil

• #38   2. mar 2006 syntes da det lyder som en god ide og lave sådan et lille firma i frede.. men det ville da os være godt med et tuningsfirma i frede..

• #40   2. mar 2006 thomas N:
    Ja det mangler der ligesom. samt der er heller ikke de vilde mulighedder for at give vognen en smule hyps inden sommerens ræs...
    Baby: Jamen jeg har skam også tænkt mig at gøre det..
    smiley
    Så må det bære eller briste..

• #41   2. mar 2006 Være stolt af det man selv laver - Luk lige dér hva?! Der er sq ingen og jeg gentager INGEN der har sponsoret de ~8mdr og små 2000 timer jeg har brugt på kabinen med hjælp fra venner. Der er ingen der har sponseret de 30.000 jeg har brugt på lakering, der er ingen der har sponseret de 70.000 jeg har brugt på optimering/renovering. Der er ingen der har sponseret de 30.000 jeg har brugt på motor. Der er ingen der har sponseret de 14.000 det har kostet at bygge kabinen om. Og der er bestemt heller ingen der har sponseret de 10.000 der er smidt i motoren igen iår.
    Lad være med at dømme andre når I ikke kender baggrunden. Den slags pisser mig lige så meget af, som min bil åbenbart pisser jer af.
    Brian ved som én af de eneste i denne sammenhæng hvor meget jeg rent faktisk har arbejdet på det hele og ikke blot har fået i hoved og røv. Prøv evt at se profilen med den smadrede MR2 og vov lige igen at sige "det man ikke selv laver må man ikke være stolt af"

Jeg har fået sponseret anlæg (Nårrh ja for det ku man ha lavet selv, det kan jeg da godt se:-S og min kommende læderstue) Men det dækker altså ikke over jeg i 3år har arbejdet på bilen. Jeg er træt af folk peger fingre!

Kommentér på:
Behov for et nyt solfilms firma???

Annonce