{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Straf ved eftermonteret Xenonlys
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #1   31. mar 2012 Det koster 1000kr og så kan du risikerer at få en synsindkaldelse smiley

• #2   31. mar 2012 Dødsstraf.

• #3   31. mar 2012 Tim R : Hvis du nu kun gør det i Lang lys, er chancen jo minimal for at de vil stoppe dig pga. det ?
    du blænder jo ned når der kommer en modkørende?

jeg har da også Xenon i langt lys, og har et sæt liggende til nærlys/ når man er på striben smiley

Niklas M//

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#4   31. mar 2012 Haha Niklas smiley er det fordi at til hverdag er du en tøs og frygter at blive taget?
    Men lige den aften så skal du være sej med Xenon?
    Dernæst så er du jo en af dem der hurtigt bliver kaldt komplet idiot fordi du stopper xenon i en bil med parabol lygter smiley

If you can't do the time - don't do the crime smiley

• #5   31. mar 2012 Holgato:

Jeg kan følge dig et stykke af vejen, men nu er der altså lavet parabol lygter med xenon original.

Mercedes W210
    Mercedes W202
    Mercedes CLK208
    Volvo V70/XC70
    Volvo S80
    Volvo XC90

Bare for at nævne nogen... smiley

Men ja, en gammel passat med sandblæstre forlygter, og 10000K xenon, er IKKE sejt smiley

• #6   31. mar 2012 vis jeg stødere på din bil Knalder jeg begge dine forlygter med en hammer Fanden forbyde det lort langt væk ham som har opfundet det lor smiley t!!! Men 1000 kr i Bøde Plus din Bil bliver indkaldt til et ny syn...

• #7   31. mar 2012 tom tom h, du en hård negl hva?:-P
    men ja , en bøde på en tuz og en tur forbi synsmanden... har selv prøvet, så nu der kun xenon i det lange lys....

• #8   31. mar 2012 sys generelt at xenon i lygter der ikk er beregnet til det skulle straffes med en meget større bøde.... lortet er pisse træls at komme imod.. og det sker SÅ tit at den ene spasser efter den anden ikk kan finde ud af at blænde ned i tide... og det er sgu ikk for politiet ikk kan li det... der er jo en fornuftig grund.. som at det ændre lysvinklerne kraftigt og om det er i nær eller lang lys er det træls at komme imod...

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#9   31. mar 2012 Vi er HELT enige Morten og det er jeg udmærket klar over smiley

Jeg kunne også liste biler og har endda et par stykker mere at tilføje til din liste smiley men firkantet sagt så er det total no-go i parabol lygter for hans vedkommende og det er både i henhold til regler MEN også med tanken på vi andre modkørende bilister smiley

TomTOm... jeg har ikke anden meningen om din kommentar end det her - og kan se folk deler det med mig:
    http://tnation.t-nation.com/forum_images/8/b/8b04f_ORIG-internet_tough_guys.jpg

• #10   31. mar 2012 Holgato :
    er skam ikke bange for at bruge det til hverdag,
    og du aner da ikke en skid om mine forlygter osv er godkendt til Xenon !
    og om jeg har lygtevasker osv?
    lad være med at udtale dig før du har set det på min bil.

• #11   31. mar 2012 Har kun tænkt mig at bruge det til langt lys fordi jeg kører en del på landet hvor der er helt mørkt om natten. Men Tomtom r, du er da godt nok et fjols at høre på

• #12   31. mar 2012 niklas har du automatiske lytgejustering med sensor på akslerne?? ellers må du ik eftermontere selv om du har lytgevasker:-)

Kommentér på:
Straf ved eftermonteret Xenonlys

Annonce