{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøde for at køre med prøveplader
  • #1   3. apr 2012 Bøde? De kan konfiskere den hvis de har lyst.

• #4   3. apr 2012 jeg vil tro, at du for inddraget pladerne og de tager din bil, og så bliver du sortlistet i deres system for prøveskilte + du for en stor bøde
    vh

• #5   3. apr 2012 du kan få en bøde der er ligeså stor som afgiften på bilen. og tilbageholder de bilen indtil du har betalt. hvis ikke du betaler. så sælger de bilen på auktion. gerne for meget mindre end din bøde + afgift er på. resten af bøde/afgift der evt er kommer du til at betale selv. gør du ikke det trækker de dem bare via din skat.. så DROP det ! det kan aldrig betale sig. betal din afgift, ellers lad vær med at tage biler hjem du ikke har råd til.. alle kan købe en fed vogn uden afgift. men hvad nytter det hvis man ikke har råd til DK skilte!?

• #6   3. apr 2012 hvis bilen er uden afgift, napper de den til du har betalt afgift + bøde i samme klasse, oveni kommer en bøde for at misbruge nummerpladerne.

der har været indslag om det i bl.a. "når skat rykker ud"

hvis der VAR betalt afgift, så ville du slippe med en bøde.

i politijagt var der også en på motorcykel der lavede samme nummer - han fik også cyklen taget pga der ikke var betalt afgift på den

• #7   3. apr 2012 får de forhøjet bøder fik man 500 i bøde og så tog de prøvepladerne men det er nok noget andet nu...betaler heller afgiften og få dk plader på..

• #8   3. apr 2012 Det er virkeligt et område i den danske færdselslov du skal holde dig langt fra at begive dig ud i. Det bliver straffet værrere end massemord og voldtægt.

• #9   3. apr 2012 det er ikke forbudt at Demonstere / prøvekøre en bil.. så det kan de ikke rigtigt gøre så meget ved hvis ellers du ikke blir stoppet hver dag smiley

• #10   3. apr 2012 Kasper B - Hvad skete der for caps lock der??

• #11   3. apr 2012 hold kæft mand i gamle dage, .. kørte jeg 5 mdr på prøveplader fra motorkontor smiley det var i 96 i min Første Næsten nye E30´er smiley det kostede 500 kr i depositum + 25 kr i døgnet at køre med Ansvar forsikring, og jeg har sku aldrig fået bøder for det er dog blevet stoppet mange gange dengang... men fuck en billig forsikring smiley som nybegynder.. plus benzinen kostede 6.98 det var dengang man tankede for en hund smiley

• #12   3. apr 2012 Der står faktisk på selve "kontrakten" , at misbrug af prøveplader kan give fængselsstraf !

Men har dog aldrig hørt om det, men det står på den seddel man ska ha med i bilen smiley

• #13   3. apr 2012 når du aflever seddlen på motorkonteret, hvor krydser du så af (prøvetur til stranden) ?
    hvis det er en bil der er noget værd som de kan tjene på, så kan du risikere de tager den.

• #14   8. jul 2012 det koster 1500 at blive stoppet kl 1:45 om natten på faste prøveplader. og så skulle skat se på sagen om de ville tage prøvepladerne fra det firma jeg havde lånt dem fra men det gjorde de sjældent første gang sagde betjenten. og dette var i en bil jeg ikke har fået betalt afgift af endnu.

Kommentér på:
bøde for at køre med prøveplader

Annonce