{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

afgifter på brugt vogne {{forumTopicSubject}}

Hej BG
står og vil gerne købe en bil som jeg selv kan lave lidt på og fandt så en golf 4 1.8t gti som var uden afgift og uden motor og kabine.
og er så igang med at søge lidt rundt med hvad det kan koste at skaffe tingene hjem brugt og sådan lidt smiley
Så hvis nogen kender nogle hjemmesider til skrothandlere osv så må i gerne smide et link, gerne nogen tæt på kolding smiley

Men altså det jeg mest har brug for hjælp til er det med afgift med hvordan de vurdere der og hvordan man evt kan sørge for det bliver billigst muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgifter på brugt vogne
  • #2   10. apr 2012 Det med afgiften er alt efter den generelle stand af bilen, samt kørte km. Så hvis den står for en lakfernis, så er det bestemt med at vente til du HAR betalt afgift på den. Kunne også forestille mig at en fed læderkabine og alt i udstyr kan trække lidt op, dog uden at vide det.

• #3   10. apr 2012
    " Aabenhuus " okay så hvis jeg smider en motor i altså en 1.8t og så bare en klam grim kabine og udstyr ser jeg om jeg kan skifte ud, evt fjerne el ruder eller sådan noget? det vil kunne hjælpe lidt på afgiften?

bilen har kørt 177.xxx dog er den med klima så tror den trækker godt op i afgiften medmindre man kan fjerne den helt ?

• #4   10. apr 2012 gør bilen så grim som muligt (indenfor det omfang som alligevel skal laves) så bliver afgiften også så lav som muligt... få hældt lidt olie ud over motoren og sig den smider olie, du kan alligevel rense det bagefter...

• #5   10. apr 2012 Syntes jeg har hørt om en forhandler der lavede lidt "prik" buler i bilerne når der skulle vurderes afgift, men hvordan og hvorledes med buler for det kan jo komme til at se grimt ud bagefter, eller?

• #8   10. apr 2012 benny L Cool ku være sjovt når der er kommet afgift osv på smiley

Kommentér på:
afgifter på brugt vogne

Annonce