{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

**** Advarsel Chevrolet Blaser forkert info/km *** {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Jeg har tidligere advaret folk herinde om at denne nedestående bil IKKE er har korrekte oplysninger på sin salgsannonce og snyder med KM-antal! alt dette ved jeg fordi dette er min tidligere bil!
1: Den kan IKKE nedvejes der mangler 50kg!
2: Den er EFTERLYST og pladerne er AFMELDT! nummerplade FD 93 826
3: Den har KØRT MINDST 248.000KM og se selv på trafikstyrelsen side, der IKKE på noget tidspunkt den har kørt under 200.000km som nuværende ejer påstår!
4: Den kan IKKE køre pt da gearkasse har smidt olie og den står stille!
5: Den koster pt som privat 8800kr i ÅRLIGT VÆGTAFGIFT!
6: Den kan IKKE forsikres for under 3000kr men omkring 3500kr HVIS man er elite, mindst TRIN 12, ingen skader samt rabatordning ved samlet forsikringer!! og det kun ansvar og IKKE alle steder hvor trækkrog er incl.!

Trafikstyrelsen:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=fd93826

Bilen og profil/annoncer:
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=120027
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1413331
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1410682


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  **** Advarsel Chevrolet Blaser forkert info/km ***
  • #1   18. apr 2012 Sådan!


  • #2   18. apr 2012 flot, at der er nogen der tænker på os andre

  • #3   18. apr 2012 det iorden det der. god stil

  • #4   18. apr 2012 gefällt mir

  • #5   18. apr 2012 Ang. forsikring. Nogle fagforbund giver også rabat. Så alt efter alder, bopæl og skadefri år. Så er 3000 vel realistisk nok i ansvar.

  • #6   18. apr 2012 Ice Fox: han har bare taget nogle tal udfra hvad jeg har fortalt jeg kørte til og kastet dem op i luften og jeg har endnu ikke oplevet at man kunne få en billigere forsikring end den jeg har! og så kommer det jo også an på hvad den indebærer osv osv...

  • #7   18. apr 2012 Ja det er super mærkeligt at sælger ikke bare er ærlig omkring bilen...

  • #8   18. apr 2012 Nick M - du er helt brændt af....
    Det min kammerats bil - og du har bare ondt i røven.
    Drop dit løgnagtige pis - din kæmpe spasser.
    Hvis du har så meget at sige om bilen hvorfor kommer du så ikke ud forbi og kigger på - så vi kan se de så kaldte fejl/mangler der er...
    Kunne godt tænke mig lige at gennemtjekke dig.


  • #9   18. apr 2012 sådan helt ærligt tror jeg sku ikk trafik styrelsen lyver angående km. så hvem er det lige der lyver

  • #10   18. apr 2012 Victor V: Det godt Victor, hvad er det lige jeg skulle have ondt i røven over??..at din kammerat har alle mulige underlige undskyldninger og forklaringer..skal jeg så oprette et galleri med mine billedet af bilen da jeg havde den og hvor man kan se speedometer/km...og jeg ved nok bedst hvad den koster da jeg har haft den før og ved at du eller din kammerat på de der 19-20 år ikke kan få den forsikret billigere!...
    og jeg har sågar fået bekræftet af andre som også gerne ville se bilen at din kammerat Daniel selv har skrevet eller sagt til folk at den ikke kører pt pga. gearkasse har smidt olien!!...
    din sidste barnlige bemærkning vælger jeg for nu at se igennem fingre med...


  • #11   18. apr 2012 Daniel I, som har bilen til salg nu, skriver dette i annoncen:

    Ja, er godt klar over det. Det eneste der bare passer en lille smule af det han skriver er at den taber gearolie når motoren er varm. Det er 2 pakdåser der skal skiftes og det er igang med at blive lavet. Den eneste grund til at han ved det er pga. Jeg spurgte om hjælp herinde. Alle de andre påstande han har kan jeg heldigvis modbevise smiley så det tager jeg sgu ikke så tungt. Det er bare en tumpe jeg er blevet uvenner med fordi jeg ikke ville betale for hans fejl. smiley

    _____

    Det er ikke fair at hænge folk ud uden de har mulighed for at forsvare sig selv. Derfor kopier jeg hans tekst ind, den findes i dette link: http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1410682


  • #12   18. apr 2012 Hej N B G L: ja har læst han s udsagn...jeg gad godt se ham modbevise mine udsagn..det skal da være fordi han har fået købt nye plader og forsikring..men hvorfor skulle han dette nu, da han jo ikke engang har fået lavet den så han kan køre i den..det giver ikke særlig meget mening!..og mht. til forsikring, vægtafgift, nedvejning og ikke mindst KM..så synes jeg det bliver lidt svært for Daniel som ene mand at stille sig op mod myndighederne og modbevise deres takster!!...
    og uvenner med fordi han ikke vil betale for hans fejl!...det bliver da bedre og bedre fra sælger side!...sjovt nok havde han da enormt tralvt med at slette mine indlæg mht. det jeg skriver her på hans annoncer...så kan man jo så selv tænke over hvorfor??..
    Det eneste jeg er intr. i at man som folk der handler privat bil for en fair og god handel for ALLE parter imellem...så om man gerne vil have denne gode 4x4(har jo ikke sagt den er dårlig eller andet) så skal man da bare være velkommen, synes bare man skal være klar over det ikke er korrekt som sælger oplyser mht. så mange ting!...og synes ikke der iorden at man ligefrem er ude på at tjene på folk / for mere værdi for sin bil end den rent faktisk er værd!...længere er den ikke!


  • #13   18. apr 2012 Kan godt forstå han sletter indlæggene i hans annonce da det jo ødelægger hans annonce.

    Der er ingen der kan vudere hvem af jer der snakker sandt, det er påstand mod påstand.

    Det eneste der peger i en retning er km tallet, men han må jo have en god forklaring til dette.


  • #14   18. apr 2012 N B G L: ja det kan jeg godt se...men når jeg nu er tidligere ejer og kan se det helt hen i skoven..så gør jeg det jo også for hans egen skyld da det jo kan komme til at koste ham dyrt i sidste ende!...han er ikke den store billist med erfaring og det han gør mht. til KM er ulovligt og kaldes bedrageri!....det kan ramme KUN ham hårdt!....og NEJ der ingen god forklaring på KM..kig på trafikstyrelsen side og se at den på ikke et tidspunkt i deres register har noteret KM til at være under 200.000km...og alle de andre ting ved jeg selv da jeg jo har haft den og betalt diverse afgift, forsikring og talt med skat mht. til nedvejning...

  • #15   18. apr 2012 Skal ikke lege betjent eller hellig eller hvad folk ellers kan finde på herinde. Jeg havde valgt at sende ham en pm, også må han sejle sin egen sø.

    Evt. oplyse om det du har sikre beviser på, km tallet.

    Resten er påstand mod påstand.

    Vi reagere selvfølgelig forskelligt, og det er da super at oplyse om evt km fusk.


  • #16   18. apr 2012 Egentlig utroligt indlægget ikke er blevet slettet endnu, og du ikke har fået en advarsel eller er blevet frosset smiley

  • #17   18. apr 2012 Det ved jeg nu ikke..jeg siger jo ikke at selve bilen er dårlig osv...
    MEN at man bare skal være klar over nogle ting som IKKE er korrekt i annoncen, så kan ikke se hvorfor jeg skulle blive frosset eller slettet da da jeg giver info om en bil og ikke selve noget om sælger!!...og påstand mod påstand...det nok lige at dreje den lidt for meget...altså vi er vil enige om at det kun er staten der kan sætte takster samt forsikringerne der sætter deres takster og nedvejning der er jo også nogle regler som skal overholdes og det igen staten der sætter dem, har som sagt forhørt mig hos skat...og når jeg siger staten så gælder det også synshallerne..


  • #18   19. apr 2012 Nick M:
    Du gør det Helt rigtige .. Du går ikke efter manden men bolden og da det er ´bolden´ man skal købe, så er BG netop et Forum og ikke bare bilbasen etc.

    *Tag et screen shot af tragikstyrelsens bevis
    *Scan vægt afg og umuliggørelse af nedvejning

    Så er det helt klart for alle


  • #19   19. apr 2012 Nick gør det rigtige!

  • #20   19. apr 2012 Takker igen for opbakning...mht til nedvejning så spurgte jeg som sagt hos synshallen og skat og de sagde hos skat at det kunne den lige akkurat ikke, da der ikke kunne tage noget ud af den og dne havde det udstyr den havde!...men se nedstående regler som er til at læse på www.nedvejning.dk og slå bilmodellen op på www.bilmodel.dk

    bilens egenvægt er 1900kg og total 2400kg og den har KUN 2 sæder foran og der kan IKKE tages noget ud af bilen som gør den bliver lettere!
    Så når sælger siger at han kan modbevise reglerne og jeg ikke har ret i noget jeg siger, så kan man selv regne på det..bliver lidt svært når bilen vejer 1900kg i sig selv!..skal vi pille trækaksler og dækkene af så kan vi måske spare 3-400kg mere...men hvor skal vi så køre hen??

    fra nedvejning.dk:
    Kan min varevogn vejes ned?
    For at en varebil kan nedvejes, skal den opfylde følgende:

    1.Din varebil skal være indregistreret i Danmark mellem 2. juni 1998 og 24. april 2007. (Biler registreret på 30% registreringsafgift efter overgangsreglerne umiddelbart efter den 24. april 2007 kan også omregistreres, men her skal man kunne fremvise kopi af faktura med specifikation af afgift (faktura på bilen fra ny til første ejer).

    2.For at få din varebil i en lavere vægtklasse, skal den kunne godkendes med en totalvægt på maks. 2.000 kg. Det kan den som regel, hvis følgende er opfyldt:
    •Egenvægten må ikke overstige 1.666 kg (20% reglen).
    •Bagakseltryk må ikke overstige 1.600 kg.
    •Den nuværende totalvægt må maksimalt være 2.857 kg (30% reglen).
    •Der er nyttelast nok til 75 kg pr. passager plus 150 kg last. Det betyder i praksis, at en varebil med et sæde i højre side maks. kan veje 1.650 kg i egenvægt, mens biler med to sæder i højre side maks. kan veje 1.575 kg i egenvægt.






  • #21   19. apr 2012 Der mangler seriøst en ´synes godt om´ knap her smiley

Kommentér på:
**** Advarsel Chevrolet Blaser forkert info/km ***

Annonce