{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.205 visninger | Oprettet:

*** Advarsel Chevrolet Blazer forkert info/km *** {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Jeg har tidligere advaret folk herinde om at denne nedestående bil IKKE er har korrekte oplysninger på sin salgsannonce og snyder med KM-antal! alt dette ved jeg fordi dette er min tidligere bil!
1: Den kan IKKE nedvejes der mangler 50kg!
2: Den er EFTERLYST og pladerne er AFMELDT! nummerplade FD 93 826
3: Den har KØRT MINDST 248.000KM og se selv på trafikstyrelsen side, der IKKE på noget tidspunkt den har kørt under 200.000km som nuværende ejer påstår!
4: Den kan IKKE køre pt da gearkasse har smidt olie og den står stille!
5: Den koster pt som privat 8800kr i ÅRLIGT VÆGTAFGIFT!
6: Den kan IKKE forsikres for under 3000kr men omkring 3500kr HVIS man er elite, mindst TRIN 12, ingen skader samt rabatordning ved samlet forsikringer!! og det kun ansvar og IKKE alle steder hvor trækkrog er incl.!

Trafikstyrelsen:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=fd93826

Bilen og profil/annoncer:
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=120027
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1413331
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1410682


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *** Advarsel Chevrolet Blazer forkert info/km ***
  • #2   18. apr 2012 gid der var nogene flere der advarde folk om sådan noget smiley

  • #3   18. apr 2012 Godt jeg ikke hoppede på det da han ville bytte med mig...

  • Jonas
    Jonas Tilmeldt:
    dec 2010

    Følgere: 94 Biler: 20 Svar: 25
    #4   18. apr 2012 Chris !

    Hvad er det for noget lort at fyre af? Manden forsøger at aflede folk fra at købe en bil der er fusket med, hvor henne i det ser du det forkerte?


  • #5   18. apr 2012 Chris > Du er sgu da en idiot, undskyld men det er du sgu da... det er da i den grad prisværdigt at Nick M Gider bruge sin tid på at oplyse evt. købere om de fejl, og det er jo i den grad voldsomme fejl vi er ude i... Og da manden jo er tidligere ejer af bilen, så må han jo nok vide hvad han snakker om, bare en tanke...

  • #6   18. apr 2012 Chris....jo men vi PET folk arbejder hele døgnet for nationens sikkerhed!..

  • #8   18. apr 2012 Fed kommentar Mikkel:)

  • #10   18. apr 2012 Hold da op, det var da noget af en liste af fejl smiley
    Godt der er nogen der advarer evt. købere...


  • #11   18. apr 2012 folk bør også huske udstemmer smiley


    godt arbejde med at advare


  • #12   18. apr 2012 ja det er jo ikke alle der har en ren samvittighed når det kommer til køb og salg af biler

  • #14   18. apr 2012 Der er desværre mange som fusker med km-tal. Heldigvis kan man opdage det i tide på www.bilviden.dk

  • #16   18. apr 2012 Chris ! - ja emnet er glemt men folk vil stadig huske dig som en idiot smiley

  • #17   18. apr 2012 Tænk hvis det var dig der blev snydt af en sælger, fordi folk ikk gad hjælpe hinanden herinde, fordi folk som dig flapøre, kom med de latterlige kommentarer?!

    Trådstarter: fedt du gider bruge tid på at hjælpe andre herinde!


  • #18   18. apr 2012 Takker for opbakning og Chris..tja ved ikke lige hvad vi skal gøre med dig, men dine begrundelser er godt nok ikke lige hvad man kalder noget der skal laves en opfølgning på indefor PET!....f.eks. siger du:
    "Som brugere kan vi kun ryste på hovedet og gå udenom personen".
    HVORDAN vil du kunne ryste på hovedet og gå UDENOM hvis du ikke blev gjort opmærksom på disse fejl!!...TÆNK nu dig om og lad være med at går med HOVEDET UNDER armen INDEN du udtaler dig næste gang!!...siger det kun for din egen skyld!..

    For god orden skyld skal det siges at sælgeren er anmeldt til BG.
    og jeg vil lige tilføje da jeg siger at jeg tidligere har advaret folk herinde var det på annoncørs/bilen jeg skrev indlæg, men dem har Daniel fjernet og ligeledes frosset mig, hvorfor kan man så spørge sig selv om!...
    Og han siger og har sagt til folk at den har kørt 199.000km og fået skiftet speedometer, dette er hans forklaring! hvilket overhovedet IKKE passer!..


  • #19   18. apr 2012 Fedt at du bruger din tid på det Nick. Der skulle være flere som dig som er ærlige.

  • #20   18. apr 2012 Fedt indlæg ! dem burde der være flere af, desværre er reglerne fucked up på BG så hvis man prøver at advare andre bliver man frosset og sælger slipper ... Det er sku snart på tide at bilgalleri kigger lidt på deres regler, for det er sku ikke iorden at folk slipper afsted med at snyde!

  • #22   18. apr 2012 jeg må nu indrømme at jeg flere gange har kigget på den med henblik på at forhandle med ham smiley

    så luk lige røven Chris


  • #23   18. apr 2012 Chris: jeg er skam helt nede og slet ikke op og køre over dine indlæg...det kun dig selv det går ud over og jeg læser skam helt rigtigt og har lavet direkte kopi af dine udtagelser, så jeg er skam ikke blevet digter!!...
    og noget andet er at ja det helt korrekt jeg har lagt den ind her 2 gange...
    et indlæg i generel snak omkring biler og ei indlæg i jura og lov eller hvad en nu hedder...det kan jeg ikke se det store porblem i og synes det berører begge emner og folk der kigger derinde!...

    Jeg synes nu heller ikke det helt rigtigt at du siger folk ikke lægger mærke til det, inden dagen er gået og man ikke kan nå ud til alle..det siger jeg skam ikke...men kigger jeg efter et bestemt bilmærke/model så kunne jeg godt finde på at søge i databasen diverse steder, hvis jeg synes det lugter bare en lille smule, når vi bruger vores sunde fornuft som du hentyder til folk ikke altid gør...og nej kan ikke nå ud til alle i DK..men så har jeg ihvertfald gjort mit og en ting er at folk ikke omreg. og man skal stå med det pjat og bruge tid på det(heldigvis blevet nemmere) og andre småting..men ligefrem at fortælle folk en lodret løgn og endda håbe at folk bider på at køber/giver noget mere end det reelt er værd..det sku for groft og det kaldes bedrageri! og alle de andre ting som det bliver smurt på fra sælger!...

    og så jo man kan da sagtens møde en bil som ikke har kørt mere end 180.000km eller mindre på 30år, har set flere ældre sælge deres søndagsbil, gammel bil de ikke kunne nægte og sælge eller bare en som har stået stille uden plader i laden fordi man havde plads!...

    og skulle vi så ikke bare lade BG vurdere hvad der rigtigt og forkert...


  • Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #24   18. apr 2012 Fedt du gider bruge tiden på en så lang forklaring omkring det hele med bilen.

    Undre mig desværre ikke når man ser hvem der er sælger.


  • #25   20. apr 2012 Chris > Du har tildels ret i at det vil være en "lille" procentdel af brugerne der reelt ser denne tråd, MEN dem der ser er så blevet advaret og vil gå en stor bur udenom bilen... Så nej det kan godt være at Nick ikke redder hele Danmark mod denne idiot, men dem der bliver advaret slipper da så ihvertfald for ærgelsen...

    Men lad mig lige stille dig et spørgsmål som afføder endnu et, 1/ hvad har du imod at Nick advarer nogle brugere? 2/ Du er måske selv en der fusker med km-tal og hvad ved jeg? For så kan jeg da bedre forstå du har så meget imod at der bliver advaret det kunne jo skade dig selv en dag...

    Jesus


  • #26   22. apr 2012 Havde selv set på den, takker smiley

Kommentér på:
*** Advarsel Chevrolet Blazer forkert info/km ***

Annonce