945 visninger
|
Oprettet:
Striben Roskilde??? {{forumTopicSubject}}
Hey BG.
Nu har jeg hørt en del ballade omkring striben KBH den senere tid.
Jeg tænker derfor er der nogen passionerede sjæle som er friske på at etablere et nyt striben?
Måske i Roskilde omnegn?
Dette er blot en forespørgsel.
Det jeg tænker er generelt gaderæs....
mødes en time før, snakke projekter, hygge og lir....
Derefter finde et passende sted at køre nær Roskilde?
De dage hvor det er rigtig kedeligt vejr, kunna man jo evt. rykke det til Ro`s torv, og lave indoor event?
Hvem er friske?
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 182
apr 2007
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 1.519
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 367
Dennis J....
Det er sku fjong, men hvem står fopr det, og hvor ville i afholde det henne af?
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
61 m
2. Drej til højre, og følg Dronning Margrethes Vej
210 m
3. Drej til højre, og følg Kong Valdemars Vej/?O1
200 m
4. Drej til venstre, og følg Algade/?O1
96 m
5. Hold til venstre, og bliv på Algade/?O1
49 m
6. Fortsæt ad Københavnsvej
2,0 km
7. Lidt til højre, og følg Københavnsvej/?Rute 156
300 m
8. Flet sammen med Rute 21 via frakørslen til venstre mod København
4,6 km
9. Tag frakørsel 7b-Baldersbrønde mod Taastrup/?Høje Taastrup C
1,4 km
10. Flet sammen med Roskildevej/?Rute 156
3,9 km
11. Fortsæt lige ud, og bliv på Roskildevej/?Rute 156
84 m
12. Tag tredje frakørsel ad Hveen Blvd. i rundkørslen
500 m
13. Drej til højre, og følg Helgeshøj Alle
350 m
14. Drej til højre, og følg Mårkærvej
Destinationen vil ligge på højre side
110 m
Mc Donalds Taastrup V/ikea
Mårkærvej 15
2630 Tåstrup
tager 17 min og koster 19.83 kr i brandstof i følge google
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.777
Men derudover så er jeg med på den!
apr 2009
Det er jo ikke noget nyt, bare det samme sted som folk kritiserer for vildt...
Kan du ikke byde ind med konstruktivt, i stedet for det andet....
sep 2006
Konstruktivt?
Folk tuder over vi skal have ordnede forhold, og når så vi endelig får dem, så dukker de ikke op....
Sidste år var der 3-4 lovlige træf i greve med 201 meter, og jeg mener det koster 200 kroner at tilmelde sig med bil, og 20 kr som tilskuer.
Jeg kunne ikke se en eneste bil fra striben!
Nu kan jeg se du har lavet en flyer af en art for noget demontration, med hvad med at bakke op om de events som er til stede, så de er tvunget til at udvide? i så fald kan en fast bane komme på tale evt.
http://www.dragracing.dk/-street-race-2012.html
BAK NU OP OM DET LOVLIGE!
I stedet for at tude over der ikke er styr på det ulovlige... det er til grin at forvente at nogle skal arrengere de ulovlige træf..
Ronni... var det konstruktivt nok?
sep 2006
feb 2011
nogle a os fra striben der tog helt til esbjerg for at støtte op om noget lovligt.
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 67 Biler: 17 Emner: 143 Svar: 1.529
apr 2009
Der var stilhed fra min side fordi jeg lige sku spise, og nu skal jeg putte mine børn...
Men imens vil jeg fryse mig over dine.vise ord, så du får et yderst.fornøjeligt svar igen...
Men le ikke for tidligt...
sep 2006
selvfølgelig var der været nogle stykker, men 9 af 10 er stadig amerikanervogne...
jeg var rigtig skuffet til det første traf der ude.. stortset kun amerikanere, dog blev det kun bedre og større!
feb 2011
og kan jo være 100grunde til hvorfor folk ikk lige kørte i greve
apr 2009
Ronni Du kender mig tydeligvis ikke...
Det er sku for ærgeligt....
Nu ligger landet sådan jeg har bakket Brian (dragracing.dk ell. Streetcup.dk) op...
Menb som du selv siger så er det minimalt af fremmøde der er ved de ræs....
Jeg kender ikke forklaringen på det, men vil tro, at det er fordi der har været en fejl fra start af, så folk tror det kun er kanerbiler, men det vil jeg ikke gøre mig klog på....
Men når det er sagt Ronni, vil jeg sigfe jeg syntes det er mega irriterende at sådan en som dig kommer herind, og henviser til nogle fornuftige træf/ræs, for at man så kan sige, de ræs henvender sig ikke til gaderæsere...
Hvis de ræs henvendte sig til gaderæsere generelt, ville der også være langt flere som kom...
Jeg sidder skam ikke og tuder, men når jeg læser folk er i åh så trætte af striben kbh, så spørger jeg bare mig selv, om man skal prøve at lave et bnyt/bedre og mere centralt striben....
Derfor denne tråd....
Du skal ikke dømme mig,m for jeg har kæmpet for de lovlige ting...
For at du forstår hvem jeg er, så er jeg ham som kom med en kanon ide med 2 andre sidste år, hvor vi startede denne forening streetlegal.dk.
Jeg er så senere blevet smidt ud, fordi de ikke kunne håndtere kritik særlig godt...
Det passer mig fint, for nu har jeg tid til at gøre hvad jeg finder bedst for dette miljø, derfor arbejder jeg sammen med en stribe folk indenfor dette miljø, både udenfor og indenfor....
Har en god dialog med medier og kommuner og politiet ikke mindst...
Jeg er en af de få fyre, som kæmper af hele sit hjerte for at der kommer gaderæs som der var dengang vi var små, og det blev født i de små garageanlæg...
Det er den ånd som skal tilbage...
Det er derfor jeg brænder for gaderæs, det er på grund af sammenholdet...
Jeg er ligeglad med en som dig, som kommer og råber op om de lovlige tiltag... Ja de er da fine, ingen tivl på det...
Men hovedproblemet ligger blandt dem som kommer på striben, og derfor vil jeg etablere et nyt striben som har den tætte dialog med omverdenen som er nødvendig, så vi får et Striben Esbjerg på Sjælland...
Et sted hvor der kommer omkring 1000 hver gang...
Det sted skal lede ulovligt gaderæs ind i de lovlige rammer, så vi kan få den skide bane, som er nødvendig for Hr. og fru Danmark, men det er osse vigtigt for os, fordi hvis vi ikke har den, er det bare et spørsmål om tid før en mister kontrollen oiver sin fine bil, og smadrer ind i publikum, fordi de står for tæt på kanten....
Igen Ronni...
De lovlige tiltag er fine og fornuftige, og kommer også hver gang, men det appelerer ikke tilstrækkeligt til folket af miljøeet, og derfor vil jeg hellere beskæftige mig med dem, så jeg kan gå hjem med ro i maven, og sige idag har jvi afholdt et fornuftigt ræs/træf....
Hvad kan vi nu gøre som kan øge sikkerheden, og hvordan kan vi få en bedre "standing" i omverdenen....
Jeg er træt af at høre på folk siger det ikke kan lade sig gøre....
DET KAN LADE SIG GØRE.....
Det eneste det kræver er DE RIGTIGE FOLK.....
Og ikke en flok abert som tror de kan klare hele pisset.....
apr 2009
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 10 Svar: 127
Jeg kan delvist godt se din pointe. Desværre modsiger du lidt dig selv, når du vil arrangere ulovligt sikkert gaderace. Hvis det er din tanke, at det er sikkerheden, der skal sættes fokus på i forhold til det nuværende striben, så kan jeg (af erfaring fra tidligere arbejde) fortælle dig, at du ikke kommer til at lykkedes med projektet. Du vil sikkert få nogen med, men du vil i stedet have en masse brokkerøve, som vil holde på deres ret til at køre som idioter, fordi "det er jo ulovligt", så der er ikke nogen der skal fortælle dem, om hvad de må og ikke må. Så der vil du blive sidestillet med politiet, og derfor ikke få den opbakning som du ønsker.
Hvis du vil have fokus på tættere samarbejdet og dialogen med omverdenen, så kan du jo give vestegnens politi et ring, og starte med at høre om din ide falder i god jord der.
Hvad angår hr og fru danmark, så vil du aldrig få deres støtte i projektet. Særligt da det jo er ulovligt, og det er "de unge" der ligger og kører folk ihjel inde midt i københavn. Jeg ved lige så godt som dig, at det ikke er i sammenhæng med striben, at den slags sker, men det ser Hr og fru danmark ikke itv. De ser 2 historier, som Bubber kækt lige fletter sammen i et underholdningsprogram, og BAM. Så er det slut med at kunne forklare hvad hensigten er med "dit" arbejde er.
Jeg vil gætte på, at folk ikke kommer og kører til de lovlige race dels fordi deres bil måske ikke er lovlig (modificeret), men i lige så stor grad, at det er lidt "sjovere", når det også er ulovligt. Sjovt nok er det de fleste med den holdning, som ligger og kører som idoter på striben. Og dem får du ikke til at stille op til lovligt race. Der kan de jo ikke "genvinde respekten" efter at have tabt et race, ved at køre sindsygt på vejen tilbage forbi folk.
Så til dels kan jeg forstå, hvad du gerne vil have, men du kommer ikke til at kunne samle alle folk omkring det. Der vil altid være nogen der er utilfredse. Og det er dem man kommer til at høre.
Svenskeren
apr 2009
Jeg syntes du kommer med nogle rigtig fine points...
Og jeg vil også give dig ret...
Men til de problemstillinger du fremfører, dem har jeg overvejet, men ønsker dem ikke frem i lyset, da jeg ved nogle sidder klar til at nappe en go idè....
Det så vi med kortegen til Rsbjergs åbning...
Jeg kom med en ide om kortge til esbjerg på deres åbning, og overgav den senere til Streetlegal.dk
Det jeg siger med det er, at jeg forventede kun en ting nemlig, at få en tak for det arbejde jeg lagde i slutspurten, som garanterede et par tilladelser og noget mediedækning osv...
Men i stedet for et tak, fik man hele skylden fordi politiet i esbjerg havde 2 meninger, den ene var at vi sku samles i kolding, og det formidlede jeg videre, go da de så kom, var der en anden mc betjent som sagde de sku se at komme afsted, for ellers ville de checke samtlige biler...
Så den hænger på mig, fordi det er det som folk fra streetlegal.dk har udtalt...
Ikke nogen tak for en fed ide...
Ikke noget tak for at hjælpe dem med at få kickstartet deres forening...
Nej en kniv i ryggen....
Det er ikke ment som mig der øffer, det er blot ment som jeg holder kortene tæt til kroppen, og siger kun de ting i det offentlige som kan erstattes....
Men vil gerne tage snakken face 2 face en dag, eller via fon...
opbygge et bedre forhold til svenskerne...
Snakker godt med Gritt i forvejen
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 83 Svar: 1.196
MEN nu vil jeg godt have lov at stille nogle fakts på.
du FIK en tak for ideen med hensyn til kortegen, udover dette havde vi nogle simple krav hvis vi skulle have et samarbejde imellem os (streetlegal.dk) disse krav var du ikke villig til at imødekomme, og valgte dernæst at vidergive os ideen samt hele projektet.
Dette var på daværende tidspunkt det bedste for begge parter.
Ang slutspurten.
Hvad hjælper det at ville ind i et projekt når der var mig bekendt lige under 2 uger til kortegen. Fint hvis du gerne ville give en hjælpende hånd, hvis der vel og mærket var brug for det, dette var der dog ikke, da vi havde styr på det vi skulle, der var planer for medier, stop undervejs mv.
Du valgte ganske korrekt at kontakte Storebælt med hensyn til om man kunne gøre turen over Storebælt nemmere, hertil kom du med ideer som meget tydeligt var dine egne og ikke Storebælt's, hertil bland andet at de bare ville åbne for betalingsanlæget og lade bilerne frit passere igennem og de så efterfølgende ville fremsende en regning, dette kan ikke lade sig gøre rent praktisk, der er ønsketænkning og så er der hvad der reelt kan lade sig gøre.
Med hensyn til mediedækningen, det kan meget vel være du har valgt at kontakte diverse medier, men det eneste mediedækning der hændte var den mediedækning Striben Esbjerg selv havde valgt at sørge for, samt den artikel i Vmax som vi havde sørget for (streetlegal.dk).
Og hvis vi endelig skal tage den med at få kickstartet foreningen.
Jeg var meget overrasket over hvor meget go du har i dig, og dette mener jeg absolut er en af dine stærke sider, men desværre også en af dine svage sider, du glemmer at tænke over konsekvensen samt du glemmer at lave en risikovurdering inden du vælger at sætte en masse mennesker igang.
Du har ganske korrekt lavet en del arbejde for foreningen, men vi har måtte sande at der er alt for mange huller som vi ikke kan få fyldt ud så vi har mere eller mindre måtte starte fra basic igen, og denne gang få tingene gjort korrekt første gang.
Men for at vende tilbage hvad dette egentligt handler om, netop at du ønsker at starte en ny striben, jamen go for it, og hvis det lykkedes så lad da mig være den første til at sige tillykke, men med mine erfaringer netop omkring din færden og ageren håber jeg virkelig du har nogle mennesker bag dig som ved hvordan sådanne ting skal stables på benene, ellers må jeg sige at jeg mener at projektet et dødsdømt fra start af. Men held og lykke til herfra
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 578
Ideen til vores tur til Esbjerg, kom du ganske rigtigt med, og til at begynde med, ville du også meget gerne deltage i planlægningen. Dette ændrede sig dog hurtigt da du enten ikke kunne magte de opgaver der var blevet udstukket til dig, eller fordi du ikke måtte sidde med til vores bestyrelsesmøder. Og jeg skriver TUR! Ikke kortege, da det kræver en del tilladelser, og som vi grundet tidspres og manglende samarbejdsvilje ikke fik indhentet.
Efter noget tid begynder du at blande dig i vores arbejde. Her taler vi 14 dage-3 uger før Grand Opening, ved at kontakte Striben-Esbjerg, Storebælt, Politiet, Vmax, City 2 mv. som vi allerede havde været i dialog med.
Og udover ekstra bemanding på storebælt og lidt reklame på Vmax's site, fik du faktisk ikke udrettet en skid.
Dialogen mellem Striben-Esbjerg og streetlegal.dk, havde du også forpurret ved at kime Morten og andre ned i døgndrift. De ville faktisk ikke have noget med os at gøre indtil Claus fik åbnet en ny dialog med dem, som førte til et formelt møde. Og vi er mange der er bekendt med dine opkald på stort set alle tider af døgnet, alle ugens dage, så det er ikke så underligt at du får smækket nogle døre bag dig.
Tilladelsen fra City 2 kunne ikke bruges, da
1) tilladelsen var udgivet til Dennis J*** og andre, hvilket ikke var fyldestgørende da du ikke selv var til stede.
2) Navnet på selve eventet stemte ikke.
3) Tilladelsen var med forbehold for at Politiet gav deres accept.
Dertil kommer at vi to havde telefonisk kontakt efter vi kørte fra Kildebjerg, og der sagde du ordret at vi skulle køre ind på rastepladsen ved Kolding, fordi politiet der havde sagt at de ville ekskortere os ned til havnen i Esbjerg, så vi kunne ankomme i samlet flok. Her var du bekendt med at planen var rullende opsamling, men jeg tog dit ord for gode varer og førte bilerne ind på pladsen. Her stoppede jeg ved den selv samme betjent som du stod og talte med, og sagde at vi havde en lang hale af biler efter os, og at vi nok skulle se at komme afsted. Vi bliver bedt om at køre længere frem og holde. Jeg går så ned og taler med samme betjent igen, og får så af vide at vi bare kan køre når vi er klar. De ville bare holde øje med os...
Se, nu er jeg så i tvivl. Skal jeg placere skylden hos den betjent der "pludselig" skiftede mening, eller hos den person der talte med politiet, opfordrede os til at køre ind på rastepladsen og fik en super fed deal med de 4 MC'ere der var der?
Det eneste vi fik ud af at køre derind, var at enkelte af vores deltagere blev hevet ind til siden.
SÅ HVAD VIL DU HAVE YDERLIGERE TAK FOR!? Udover selve ideen, som du allerede har fået credit for...
Og nu hvor du selv nævner din fortid i streetlegal.dk, synes jeg at resten af BG fortjener at kende sandheden bag din udsmidning, for du kan åbenbart ikke selv holde samling på trådene...
Dennis J blev ekskluderer fra streetlegal.dk grundet manglende samarbejdsvilje, irettesættelser af andre bestyrelsesmedlemmer, valg af ikke at efterkomme beslutning vedtaget på bestyrelsesmøde trods enstemmig vedtagelse, gentagende overtrædelser af vores regelsæt samt ytring om, at dette ville gentage sig, såfremt bestyrelsesmedlemmet mente det tjente et højere formål.
Jeg vil ikke udtale mig nærmere omkring dette.
Skulle der nu sidde nogen som overvejer et samarbejde, ved I hvad I meget vel kan komme til at slås med.
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 578
apr 2009
Kommer med et større svar senere da jeg er på arbejde i øjeblikket...
Men fremragende indlæg cj og menace...
Endnu engang udviser i den mentalitet bag streetlegal.dk.
Problemer skubber vi fra os...
Sletter tråde...
Sabler folk ned...
Meget fint...
Jeg behøver ikk kritisere jer for at folk ka se hvor umodne bestyrelsen er...
Det klarer i fint selv...
Thumps jo
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 28
Den sidste tråd jeg fik god griner over du havde startet slettede du desværre også så den kunne jeg desværre ikke nå at dele med venner og bekendte, så de også havde noget at få et smil på læben over.
apr 2009
Den sidste tråd du snakker om...
Det var fordi den løb.helt ud på sidesporet...
Derfor valgte jeg at slette den fordi dets formål ikke længere var emnet...
Nej det er ikke mudderkast...
Det niveau vil jeg ikke synke ned på...
Jeg vil hellere bruge min tid på at skabe noget nyt...
Noget som overholder visse standarder...
apr 2009
maj 2007
Dette kunne du have valgt at tage med i din videre færd og overvejelser.
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 63 Emner: 90 Svar: 1.110
MEN ! - Fuuuuck jeg er træt af at høre om jeres interne stridigheder! og FUCK jeg er træt af at se indlæg om nye ideer der IKKE er nye.. Der bliver lavet et nyt striben hvert halve år! og du får en ny ide hver måned.. tænk nu dine ideer til ende og hold fast i én ide!
Jeg har ikke noget imod at hjælpe folk i gang når jeg kan se de bruger informationen fornuftigt, men jeg burde satme sende dig en regning på X antal konsulenttimer!
maj 2007
apr 2009
Jeg kan ikke huske det korrekte antal.
Men det er underordnet.
Pointen er jeg har slettet et par tråde som burde være blevet...
Min fejl...
Getwell
Jeg prøver ellers at gå udenom så jeg ikke rammer din vardsatte tid..
Og denne tråd skal nok blive...
Jah jeg er osse træt af det konstante pjat mellem streetlegal.dk og jeg...
Ville ønske de kunne passe deres og jeg mit...
Jeg tænker over mine ideer...
Men som med mange andre ideer, vil man gerne have medhold for at udarbejde eller.modstand for at lukke det igen...
Alle kan tage mine tråde med et gram salt, for det er blot overvejelser, eller tanker som andre har ytret som jeg så udtrykker...
Jeg hverken arbejder på en idé om et nyt striben, men hvis der er er opbakning til et.nyt striben, vil jeg da hjælpe i det omfang jeg kan...
Ja jeg kommer med mange ideer, både gode og dårlige... De dårlige blir sorteret.fra, og de gode arbejdes der videre med...
Hvem siger det her er.nyt? Jeg ved da godt der er læssevis af.nye stribener rundt om..
Jeg snakker blot et alternativ til striben kbh, da mange udtrykker utilfredshed...
Men getwell...
Nu er det altså en del tid siden vi to sidst snakkede sammen...
maj 2006
apr 2009
For lige kort at komme omkring jeres indlæg vil jeg gøre dette meget.kort.
Jeg er overrasket over at i kommer bragende med sådan en omgang nå...
Men fair nok... Nu har i fået frit løb på følelserne hjalp det?
Var det det værd?
Jeg har ikke noget at miste i modsætning til jer...
Jeg ønsker ikke at udtale mig omkring min tid i streetlegal.dk da jeg er underlagt tavshedspligt som du dennis også burde huske...
Når det er sagt.
I andre indlæg her på bg, ændrede i det til en tur, da i ikke havde fået tilladelser og bla bla bla...
Derfor tænkte jeg okay gutter i har haft 4-5 måneder... Det er sku sløjt...
Så jeg ringede til et par bekendte og på en go uge eller 14 dahr var der tilladelse fra city, og en aftale med storebælt, samt pressemeddelelse på vmax, og annonce på bilmesser...
Og det er min skyld ved jeg ikke...
Men en ting er sikkert det var ikke jer...
Når i ikke kan få tilladelser osv på 5 mdr... Hvad kan i så?
Nok om det...
ht. Politiet i kildebjerg...
Så er det yderst beklageligt de mc ikke delte samme holdninger...
Men skidt...
Tilbage til tråden...
Har i ellers noget fornuftigt at tilføre?
Udover generel uprofessionel opførsel, som snart er et varemærke fra streetlegal.dk side....
apr 2009
Det er ikke alle i den bestyrelse som har en sådan mentalitet...
Nogle af dem er fornuftige og professionelle...
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 67 Biler: 7 Emner: 41 Svar: 829
jeg vil for det første sige jeg beundrer din drive for at gøre en forskel. det er fedt at du har en drive. men det er vist også det eneste positive jeg har at sige med hensyn til dit drive ang legalisering af gaderæs.
lille hurtig historie om mig. jeg har været igennem møllen ang gaderæs og legalisering af dette. og ved derfor at ord som striben og lovlig gaderæs ikke hænger sammen. derfor bør du, i mine øjne, tage en beslutning. vil du legalisere gaderæs eller vil du prøve kræfter med striben ræs???
jeg håber du vil kæmpe for den lovlige del for det er, igen i mine øjne, der fremtiden og det gode arbejde ligger. i såfald så meld dig som frivillig i streetcup og gør en forskel der. i stedet for at lave ting sideløbende med andre. så støt dem der allerede er godt igang.
hvis du vil lave striben ræs så god fornøjelse:)
ang streetlegal så er det meget dårligt for alle parter at i vælger at ytre jer om div uoverenstemmelser i et offentligt forum som dette. men det er i alle helt sikkert klar over. få jer en snak om det internt i stedet.
hav en god dag og håber mine ord giver lidt eftertanke:)
Peter Lyhne
maj 2006
maj 2007
apr 2009
Tak fordi du tog dig tiden til at skrive i dette indlæg.
Jeg ved hvad jeg vil, nemlig kæmpe for det lovlige, har bare været i tvivl om indgangsvinkler... Derfor de mange forsøg på at finde den rigtige...
Mht de stridigheder der er streetlegal.dk og jeg imellem, vil jeg give dig fuldstændig ret... Det ville være det.mest optimale at sætte sig ned og være straight overfor hinanden og få løst eventuelle konflikter...
Denne forespørgsel er bare ikke blevet imødekommet endnu...
Mht streetcup...
Jeg syntes det er et kanon alternativ, men men men...
Det er et alternativ som jeg har opfattelsen af har den forkerte målgruppe...
Grunden til jeg mener det, er fordi jeg netop selv har snakket med Brian løbende sidste år, og uden tvivl manden forsøger, men har bare ikke fået nok fra miljøet med endnu...
Men hvis dette ændrer sig, vil jeg tage et ekstra kig på tingene, og tage mine forbehold med hjem igen...
Jeg er ikke i tvivl om at det i laver er det rigtige...
Jeg føler bare ikke det er det rigtige sted for mig at ligge min energi...
Vil derimod hellere ligge alt min energi et sted som har udspring fra gaderæs miljøet...
Hvor de kæmper kun for det miljø...
Med dette miljø som eneste fokus, såsom hvad.kan gøres bedre, samt hvor skal banen ligge....
Jeg håber dette har kastet lidt lys over denne her vildfarne kanon?
Og endnu engang tak for din tid...
Striben Roskilde???