{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

er helt lost ang valg af bil. {{forumTopicSubject}}

Hej bg. jeg er løbet i et problem jeg aldrig har haft før. vi er ved at skifte bilerne ud til en da behovet er formindsket.
vi har en Pug 406 2.0 HDI familieslæde der er brugt til at trække campingvogn osv.
så har vi en BMW 325i e36 til de behov jeg nu har haft.
Bmw'en er solgt og skal lige ha synet puggen så ryger den også. det giver omkring 50k at lege med.

SÅ fik jeg tanken at få min en mercedes igen. w210 e220 fra 98 (før fjæsløftet) men bliver på det kraftigste frarådet.
ud over det har jeg været inde på noget 4x4 patrol bus/personvogn noget der kan rumme en masse lort og stadig være familiecontainer + camping trækker rundt i danmark.
vi køre omkring 20.000km om året nu. +-5 og jeg kan simpelthen ikke finde noget der både vil tilfredsstille konen+2unger mig selv og mit behov for at have en bil jeg nyder at sætte mig ud i hver dag. må erkende jeg stadig kigger på E220'ere familie flydere.

Jeg kan godt li motorkraft. fart siger mig ikke alverden og forsikringen bøvler jeg heller ikke med mere i min alder.
Er der ikke nogen der ude der har en fed ide til hvad man skal ta ud og kigge på? vil lige sige jeg er pladesmed med fingerne skruet rigtig på hvad motorikken angår og laver stort set alt selv. hmm... help?

jeg håber jeg har tegnet et billede af hvor det ca er jeg vil hen af mht bilkøb. og alle bud modtages med åbne arme. Med de venligste hilsner en desperat Klaus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er helt lost ang valg af bil.
Kommentér på:
er helt lost ang valg af bil.

Annonce