Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-) Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-)
Kære BG´ere
Jeg er lidt i en knibe og er ved at blive en smule bekymret for om min bette bimse når at blive klar til DHB hvor jeg (i et modigt øjeblik og en kåd håndevending:-P) har tilmeldt mig til Drift Challenge.
Jeg er selv ved at have rimelig styr på undervognen som har fået en masse nye dele, men hydraulisk håndbremse og den lækre nye Sachs Kobling tør jeg ikke skifte på egen hånd da jeg her kommer en del til kort i erfaring:-(
Så der skulle vel ikke være en sød, venlig og overskudsagtig person herinde der kunne have lyst til at hjælpe mig med at skifte den hersens kobling?
Der er et par stykker der har lovet at hjælpe mig men den ene er sprunget fra pga tidsmangel og den anden knokler også på livet løs for at få en bil klar til DHB. Så jeg er ved at få rimelig meget press i hjernen over at DHB rykker tættere på og uden kobling og håndbremse blir´der ihvertfald ingen DHB til mig. Jeg har brugt mine mønter på nye dele og har derfor ikke 5 kg tilovers til at køre den på alm. værksted og er derfor nød til at "gå tiggergang".
Så jeg håber at der stadig findes søde, flinke folk der gerne hjælper én i nød og det skader jo ikke at spørge herinde. "Nej har man, ja kan man få" ikk`?:-D
Bilen står på Falster men der er mulighed for at jeg kan smide den på en trailer.
Hilsen Futte:-D
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
men ja der er sikkert en stakkels liderbuk herinde der hopper på opgaven i håb om et slag fjas
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 247
Men som sagt skader det ikke at spørge vel? Der findes vel stadig folk som gerne vil hjælpe andre? Jeg hjælper ofte andre indenfor min branche hvor jeg har stor erfaring og kun gør det af den simple grund at gøre andre glade.
mar 2010
mar 2010
Alternativet er jo nærmest at jeg må igang med at læse op på teknikken eller gå i lære som mekanikker! HI hi!;-D
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803
nov 2003
Følger: 152 Følgere: 152 Biler: 6 Emner: 69 Svar: 2.508
er bedst til det der sviner ;D
sep 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.697
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 412
Så hvis du har tilbud om hjælp fra eksempelvis (kogerkongen) Så tag dog imod.
Amerikaner biler og biler fra tyskland,,, Forskellen er ens.
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.622
mar 2010
BTP: De 5 kg kan jeg nok godt se er højt sat da jeg har købt koblingen selv nu:-) Men et par tusind er også mere end hva´jeg har i overskud pt.
Nogge: I princippet har jeg heller ikke råd sådan som tingene ser ud pt. Men du kender det sikkert selv at man gør´alt hvad man kan for at udleve sine drømme og jeg har indtil videre været meget heldig mht at få gode procenter på reservedelene og hjælp fra min dejlige kæreste og et par venner mht de ting jeg ikke selv har nok viden til at lave;-D
Dækkene er også "leftovers" fra dækfirmaer hvor der stadig er lidt mønster tilbage. Min kære mor stikker mig lidt penge til brændstof til turen derover (til trailertrækkeren) og en bekendt er ved at finde ud af om han kan sponsorere brændstoffet til bimmeren hvis han får en handel rundt vedr. køb af en tankstation. Så som du kan fornemme fører jeg mig ikke frem med store armbevægelser ved at købe mig fattig i reservedele og uden at tænke over resten. Og var det ikke for søde hjælpsomme folk der hver især har hjulpet, havde jeg ikke haft nogen driftbil men blot en standard og ikke særlig køn st.car!
Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-)