1.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-) Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-)

Kære BG´ere

Jeg er lidt i en knibe og er ved at blive en smule bekymret for om min bette bimse når at blive klar til DHB hvor jeg (i et modigt øjeblik og en kåd håndevending:-P) har tilmeldt mig til Drift Challenge.
Jeg er selv ved at have rimelig styr på undervognen som har fået en masse nye dele, men hydraulisk håndbremse og den lækre nye Sachs Kobling tør jeg ikke skifte på egen hånd da jeg her kommer en del til kort i erfaring:-(
Så der skulle vel ikke være en sød, venlig og overskudsagtig person herinde der kunne have lyst til at hjælpe mig med at skifte den hersens kobling?
Der er et par stykker der har lovet at hjælpe mig men den ene er sprunget fra pga tidsmangel og den anden knokler også på livet løs for at få en bil klar til DHB. Så jeg er ved at få rimelig meget press i hjernen over at DHB rykker tættere på og uden kobling og håndbremse blir´der ihvertfald ingen DHB til mig. Jeg har brugt mine mønter på nye dele og har derfor ikke 5 kg tilovers til at køre den på alm. værksted og er derfor nød til at "gå tiggergang".
Så jeg håber at der stadig findes søde, flinke folk der gerne hjælper én i nød og det skader jo ikke at spørge herinde. "Nej har man, ja kan man få" ikk`?:-D

Bilen står på Falster men der er mulighed for at jeg kan smide den på en trailer.

Hilsen Futte:-D

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-)
  • #2   9. maj 2012 intet her i livet er gratis.. hvorfor skulle nogen skifte de ting for dig gratis bare fordi du har yver ?

men ja der er sikkert en stakkels liderbuk herinde der hopper på opgaven i håb om et slag fjas

• #4   9. maj 2012 Ja, havde godt forventet at nogle ville komme med creepy kommentarer;-D Det kan nok ikk´helt undgåes! Men jeg tænker at jeg helt sikkert kunne gengælde tjenesten en anden gang og her tænker jeg ikke på at smække filéen i vejret eller tage pikken i munden. Jeg er faktisk ikke helt umulig til at skrue;-) Og dén slags service som nævnt ovenover er kun forbeholdt kæresten;-D
    Men som sagt skader det ikke at spørge vel? Der findes vel stadig folk som gerne vil hjælpe andre? Jeg hjælper ofte andre indenfor min branche hvor jeg har stor erfaring og kun gør det af den simple grund at gøre andre glade.

• #5   9. maj 2012 Kogerkongen: Nej da, du er ikke glemt! Men du var lidt usikker på BMW når nu du er vant til Amerikanere;-D Og tænkte at det ville være fedt med én der bar´havde helt styr på det med BMW! Det skal jo helst bare spille max og har ikk´råd til en kobling til hvis der er noget der kikser:-/

• #7   9. maj 2012 Kogerkongen: Griner! Jamen somsagt har jeg pt nada mønt tilovers og din kammi ska´ ha´noget for at skifte koblingen ikk`? Det er lidt problematisk:-(
    Alternativet er jo nærmest at jeg må igang med at læse op på teknikken eller gå i lære som mekanikker! HI hi!;-D

• #8   9. maj 2012 En kobling er en kobling-.. Kan du skifte den på en bus kan man skifte den på en bil... Og en bmw har bare en del mere plads a boltre sig på smiley

• #10   9. maj 2012 hvis du var fra nordjylland ville jeg godt ha byttet med en klargøring af en bil smiley

er bedst til det der sviner ;D

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #11   9. maj 2012 5000 kr for at få skiftet kobling. Sidst jeg fik gjort det på et værksted kostede det 1700 hvor jeg selv kom med koblingen.

• #12   9. maj 2012 var det ikke så langt væk, så kunne du godt have fået lov til at klargøre 2 biler mens den kobling blev skiftet... meeen... også nordjylland her.

• #13   9. maj 2012 Koblinger er generelt skide ligeglade, med hvilke bilmærker de skal sidde på...
    Så hvis du har tilbud om hjælp fra eksempelvis (kogerkongen) Så tag dog imod.
    Amerikaner biler og biler fra tyskland,,, Forskellen er ens.

• #14   9. maj 2012 Hvordan kan du have råd til at tage til dhb og brænde dæk osv af hvis ikke du har råd til at skifte en kobling:)?

• #15   9. maj 2012 Kogerkongen. Kæreste min har desværre monstertravlt da han jobber rigtig mange timer i døgnet pt og han gør hvad han kan for at nå det hele! Og hvis jeg kan lave en byttehandel ved fx klargøre nogle biler som nogle flinke mennesker her nævner kunne være løsningen, behøver jeg ikke piske den stakkels hårdtarbejdende kæreste hvis jeg SELV kan gøre noget ved problemet, ikke?;-D Mine sponsorer har allerede hjulpet rigeligt til projektet mht reservedelene til gode priser.

BTP: De 5 kg kan jeg nok godt se er højt sat da jeg har købt koblingen selv nu:-) Men et par tusind er også mere end hva´jeg har i overskud pt.

Nogge: I princippet har jeg heller ikke råd sådan som tingene ser ud pt. Men du kender det sikkert selv at man gør´alt hvad man kan for at udleve sine drømme og jeg har indtil videre været meget heldig mht at få gode procenter på reservedelene og hjælp fra min dejlige kæreste og et par venner mht de ting jeg ikke selv har nok viden til at lave;-D
    Dækkene er også "leftovers" fra dækfirmaer hvor der stadig er lidt mønster tilbage. Min kære mor stikker mig lidt penge til brændstof til turen derover (til trailertrækkeren) og en bekendt er ved at finde ud af om han kan sponsorere brændstoffet til bimmeren hvis han får en handel rundt vedr. køb af en tankstation. Så som du kan fornemme fører jeg mig ikke frem med store armbevægelser ved at købe mig fattig i reservedele og uden at tænke over resten. Og var det ikke for søde hjælpsomme folk der hver især har hjulpet, havde jeg ikke haft nogen driftbil men blot en standard og ikke særlig køn st.car! smiley

Kommentér på:
Sød og hjælpsom BMW mekaniker søges;-)

Annonce