{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Politiet har for lidt og lave ? {{forumTopicSubject}}

Så er man lige kommet hjem fra arbejde og når og sætte sig foran computeren i det man bliver ringet op af politiet... han forhøre sig så om hvem jeg er om hvilken bil jeg har ... så siger han så at han lige har set mig køre igennem byen og om jeg er klar over mine ruder er for mørke, jamen det var jeg jo godt .... hvorefter han så spørger om jeg vil pille det ud eller om jeg vil sendes til syn ... jeg siger så at jeg ikke kan pille det ud lige med det samme osv men kan klarer det i weekend ... det siger han så fint til men at han vil holde øje med mig om jeg har fået det pillet ud ...

Efter som han ikke stoppede mig så må han jo næsten have været i civil ?, så mener jeg man keder sig rimelig meget når man tager nummerpladen på en bil med for mørke ruder og derefter ringer personen op ....

(ved udmærket godt min ruder er ulovlig, men sys bare politiet er blevet for "børnehave agtige, hvis jeg ikke må så må han hellere ikke")

Så nu skal jeg ud og have fat i 2 nye sideruder og skifte dem i weekenden, gider sq ikke pille mit dyrebare 3m film ud =) ... de ruder kommer helt sikkert i igen til sommer

Så fik jeg lige lidt vrede ud smiley ... god lille fredag til alle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet har for lidt og lave ?
Kommentér på:
Politiet har for lidt og lave ?

Annonce