1.117 visninger
|
Oprettet:
Respekt for politiet! {{forumTopicSubject}}
Nej hvor er det fedt at sidde og se alle de deomonstranter tude, over at de har siddet på fortovet i flere timer
Respekt for den nultolerance politiet har udvist over for dem!
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 112 Svar: 1.020
Hvor kan man se dem tude?
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 914 Svar: 1.355
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 123 Svar: 2.033
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 653
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 341 Svar: 639
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
ka godt være de allerede har det men følger ikk med i det der klima pis der...
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.994
hvorfor demonstrere klima aktivisterne så?
burde de ikke være glade?
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 73 Svar: 423
Politikerne burde haste et tillæg igennem mht. lømmelparken:
Alle tilbageholdte under demonstrationer eller anden uro under topmødet kan IKKE kræve nogen form for forklaring på anholdelsen eller anden form for klagevejledning eller erstatning.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Ulandene har ikke en skid at skulle have sagt. det er et møde der binder menneskerne på hænder og fødder..
Co2 er IKKE farligt for miljøet.. selvom Tv-et siger det..
Lad være med at tro på alt hvad du får at vide i nyhederne..
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Fra 1940-1970 FALDT temperaturerne.. Øhh.. hvordan det hvis Co2 er skyld i det??
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 2.322
Det er hvad nogen siger. men det er hverken bevist for eller imod, men hvis vi intet gør, for at beskytte denne planet, så går der ikke 100år før vi ikke kan være her mere! det er sidste udkald.
og hvis du virkelig er så Einsten, så fortæl mig en ting, Hvornår har vi sidst haft sne op til tagrenderne i danmark!?
Og hvorfor forsvinder indlandsisen så hurtigt? hvis det virkelig var fordi jordens magnetfelt vender, så ville isen vokse på bagsiden, men det gør den ikke, den forsvinder!
Vi må gøre alt hvad vi kan nu, for måske er det nederen at spare på strømmen og købe en bil der går langt på litteren, men det er hvad verden har brug for! hvis vi intet gør, så er der ingen planet om 400 år, og vil du byde dine kommende generationer at leve i hungersnød og oversvømmelse af naturkatastrofer, bare fordi i er for fine på den til at tage toget og bussen?
maj 2004
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 3.396
Jeg er ved at brække mig hver gang jeg hører at vi er igang med at ødelægge vores planet pga co2, der er ingen beviser for hverken det ene eller det andet, så indtil der er konkrete beviser, så bruger jeg alt det strøm der passer mig og lader vandet løbe mens børster tænder, og lader alle mine elektroniske apperater kører standby selvom jeg tager 14 sydpå, hvorfor ??? fordi jeg kan...!!!
Hvordan kan i sige det er fair og sidde 4 timer på jorden der er nær frost grader, og uden adgang til toilet besøg, vi lever fandme i danmark og ikke i et eller andet uland, danmark nærmer sig mere og mere en politistat, hvor de frit kan skyde på folk der har lyst med en lommelygte ind i en bil, og hvis lokummet begynder at brænde så dækker de over hinnanden selv om beviserne siger anderledes går politi folk fri gang på gang, DER ER FANDME NOGET GALT HER I DANMARK.
dec 2006
Hvis det en dag bliver bevist at det var meget mere skadeligt end man ummiddelbart lige troede, så håber jeg virkelig at du har en dårlig smag i munden.
og altså. jeg har ingen holdning til politiets anholdelser.
ikke andet end at det som altid var de få der ødelagde det for de mange.
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 6 Emner: 88 Svar: 842
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 863
Fuck om indlands isen smelter.. Det ændrer intet. Det er is der er i et hul, og hvis isen forsvinder der, jah. Så kan du fiske, istedet for at stå på skøjter.
Som Jonas skriver, så har vi INTET med noget som helst at gøre. Det er naivt at tro, at menneskene, som alle kan stå på Fyn, skulle ændre verden.
Jorden består af ca. 70% vand, og så har du lidt Grøndland osv. med 4%.. Hmm. Tror du virkelig selv det kan lave vandstigninger på 7 meter ? Jeg glæder mig da til at se det. Min bolig vil da stige enormt i værdi, da jeg vil få havudsigt, uden at min kælder står i vand.. Lad os alle håbe så..
NEEEj.. Det er jo noget pis det hele. CO2 osv. er kun så vi alle har noget at tænke og snakke om, og sætte udviklingen videre, så vi ikke er grounded.
Min indsats til det hele, er at have en bil der kører 7-8 på literen
dec 2006
Jordens cyklus min bare...
når forskerene finder ud af at mennesket har smadret en hel planet, og at det er for sent at gøre noget, så kan i sidde med jeres børnebørn på knæet og sige:" Tja vi kunne have stoppet det her, men i må kunne forstå at farfar han bare måtte have en bil der hældte benzin igennem systemet."
er du klar over at der er mennesker der lider og dør imens vi sidder her og skriver netop på grund af den stigende vandstand?
Måske er Co2 ikke en store synder, men NoX gasser vælter ud af din udstødning sammen med Hc2 og andre dødelige gasser, og disse gasser hælder du lige ud i naturen.
og selvfølgelig har vi da ikke noget at gøre med noget af det, det har vi da ikke.
Men noget må vi gøre, hvis du kan leve med at der fortsat dør mennesker bare fordi de ikke er lige så heldigt stillede som dig, så fortsæt bare, men jeg lover dig, hvis danmark fortsætter som vi har kurs nu, så kommer der en helt naturlig slutning på at du kører i den slags biler, det er allerede på vej til København, odense, århus og aalborg, nemlig de grønne zoner, prøv du lige at se hvordan de har det i tyskland med hensyn til den sag ;).. nyd dine benzin brændere imens du kan, for jeg spår at om under 10 år, så er den værdiløs.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 735
my 2 cents... tror nada på det... alle de store firmaer der siger det nu fordi så kan de sælge mere miljøvenlige biler og der kan komme, en hel masse co2 afgifter på som gør landene rigere, osv osv osv....
feb 2004
Hvis du mener at det hele går galt om 10 år, så kan jeg godt se jeg har lidt travlt, for så skal jeg da sidde i så stor gæld som muligt, hvis det alligevel er lige meget
Natur og det andet, er to forskellige ting. Jaa, naturen kan selvfølgelig ikke lide alle de ting vi smider i den, men at det ændrer hele verdens billedet.. Næppe.
Det sjove er så bare, at køerne også forurener, pga. deres mange maver, og dertil gasser de slipper ud. Skal vi så slagte alt landbrug, i form af dyr Nej nej nej. Lad nu bare det hele køre slagets gang, som det altid har gjort.
Dinosauerne gik alligevel til, og de havde hverken biler el. kulkraftværker.
Btw. Hvem siger at forskernes ord er det rigtige? Kan lige så godt sammenligne Ekstrabladet på det punkt. Hvis vi skulle tro på alt den avis trykte, så var den jo også gal. Ca. det samme.
For at vade lidt mere i de der isbjerge, som ligger i vandet, så er den meget simpel.
Fyld dit glas op med isterninger, hæld derefter vand op til kanten. Gerne en milimeter over, så den lige har den der kant over glasset, og lad så glasset stå, til isterningerne smelter.
Hvis vi tror på vores "eksperter" på det område (Som tilsyneladende ikke har hørt el. set arkimedes lov), så vil vandet selvfølgelig vælte ud over glasset, og jorden var begravet i vand, og vi alle skulle rende rundt med dykkerudstyr, og suge vand ud af vores bil, når vi skulle køre på arbejde..
Neeej, igen.
Det der sker, er.. Intet. Isterningerne smelter, og vandet har samme stigning, som før. Det er det samme, som sker med de isbjerge, som nogengange knækker af.
dec 2006
Lad mig lige poientere at det er os menneskers skyld at der er så mange køer til at starte med.
Men altså, fair nok, vi tror på hver vores, og det er fint nok, men altså, jeg bliver bare rigtig harm når folk siger at de aktivt sviner den luft vi bor i, for om det er dig eller mig eller en tredie, så indånder vi den samme luft.
og min verden skal ikke være lige som i de store byer, med Smog og friskluftfilter.
Jeg vil have denne verden til at bestå efter at jeg dør, så mine børn, og mine børns børn kan leve lige så godt som jeg gjorde.
og måske kan jeg ikke ændre en flyvende fis ved at melde mig ud af denne her kamp, og tage bussen og toget i stedet, men generationer fra mig, skal alle kunne bryste sig af at jeg ihvertfald ikke gjorde noget. og hvis alle holder deres sti ren, så er der intet at rytte op. som vi ikke kan finde løsninger på.
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.887
feb 2004
Jeg er helt ening med dig, at vi ikke skal modarbejde os selv, så vores levealder bliver derefter.
Hehe. Nu når du blander toge ind i billedet.. Ja. De forurener også rimelig meget (De gamle i hvert fald, som vi stadig bliver plaget med)
Skibe for den sags skyld, som sejler alt proviant og andet guds rundt i vores have. De er også en stor synder.
Synes lige det skulle med
For at skåne vores natur, så kan vi alle starte med at lade VÆRE med at smide ting ud af vinduet af vores biler. DET er en ting jeg virkelig kan blive harm over, at se folk være respektløse på det punkt. Hvis ting kan starte med at være i bilen, kan det også være der til man finder en skraldespand.
Hvis vi alle kunne starte med det, (Som IKKE kræver dyre summer af penge, i forhold til alternativ energi, div. apparater der er strømvenline osv.) ville det være den bedste løsning.
Som vi begge ved, er det ikke menneskes stærke side at holde styr på den lille bakatel, og derfor.. Er der MEGET langt til alt det andet
dec 2006
Denne mand fortæller lige præcis hvad min indstillig er =) tusind tak for denne film, den er videresendt på facebook =)
dec 2006
jeg syntes du skal se # Løve Missen #s link.
Den er ikke mega plat og der kommer ikke nogen åndsvage ting og forskærkker en
feb 2004
Ved ikke om det lige ændrer sig resten af tiden, men indtil videre ser det meget sjovt ud ja. Dog har jeg et spørgsmål.
Hvad er det vi skal bruge penge på, for at "ændre" noget ?
Hvis det er penge til at købe hybrid og el biler, hvem giver os dem? Hvad får vi ud af det.
Elbiler er pisse dyre at lave, og fremgangsmåden af batterier er ikke ligefrem den vej man lige tænker, mht. co2 neutral.
Slukke for alle vores apparater, så vi bruger mindre strøm (Staten tjener intet), men skal så betale mere for mindre mængder.. Baah. Dyrt igen.
Alternativ energi i form at vindmøller. Neej. Pisse besværligt, og dyrt, og skal køres og fragtes rundt af store lastbiler og skibe. Atomkraftværker virker. Desværre er der et hav af kulkraftværker, som foruner alt den el. som vi co2 neutralisere i form af bedre udstyr i den anden ende.
- Kan virkelig ikke få det her til at gå op ?
feb 2004
Btw. Nu når "eksperterne" har så travlt med at komme af med vores olie osv, så er der nogen der bliver kede og sure i den anden ende. Nemlig olie shikerne i mellemøsten. Skal de nu flytte i bjergene, da de ikke længere har råd til at bo alle de fine steder, da der ingen indtjening er. I forvejen går det af helveds til, med vores penge-krise.
Bliver godt nok svært at finde arbejdsplader til sidst, med alle de ting der skal laves om
Men nu når Danmark har så travlt med dette senarie, så tænk på Kina Fortæl du dem dernede, at de ikke må bruge motoriserede køretøjer, fordi de forurener, samt at de skal lukke deres kulkraftværker.. Ja, god dav, hehe. Not ganna happend.
Danmark har INTET at sige, i forhold til de lande, hvor der faktisk sker noget.
Neej. Det nytter ikke med "Jamen, vi kan starte med at være et godt eksempel" De er sku da lige glade. Personer der får lidt over 1 krone om dagen, for at arbejde i 8-10 timer. Tror nu bare han er glad, hvis han har en lille knallert, som forurener dobbelt så meget som vores nyere scootere herhjemme
- Det er virkelig et ondt og svært punkt det her.
Lad os nu bare koncentere os om affaldet som bliver kastet ud af vinduet.. Det får vi da i hvert fald en pæn natur af. I hvert fald renere. Alt det andet, det kan vi sku ikke magte.
dec 2006
men affaldet i vejkanten er intet imod hvad der kan komme til at ske i "worst case scenario"
bådde NSA og AAAS - verdens største Forsker samlinger siger at der kommer noget på et tidspunkt. det kan være i morgen eller om 500år. men jeg vil ikke give min stødte til det. hvis jeg kan undgå det.
Hvis norden Fx holder op med at spise oksekød. så har vi allerede sparet verden for en hel masse, i form af at industi opdrætningen af køer stoppes. ved at det er en urealistisk tanke, men tænk hvad der ville kunne stoppes af udledning hvis flere sprang på vognen?
Skeptikkerene i denne sag er KUN skeptikere, fordi de ikke vil undvære noget af det de har i dag. de vil ikke undvære bøffen, eller V6eren, eller Træktor træf i weekenden.
og det er sørgeligt at se hele verdens mulige undergang blive mødt med ligegyldighed og latter.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 72 Svar: 450
sku hele det her cirkus være blevet sat sammen pga. en teori??
det helt fint vi alle har hver vores mening.. men jeg tror der er ting som eksperterne har fundet ud af som vi aldrig får at vide... og derfor kan vi kun håbe på det bedste
jun 2008
det burde være en lov der krævede det
dec 2006
problemet er at meget få vil tage ansvar.
det er ikke kun Co2 der er problemet, det er alle skadelige stoffer vi udleder i havene, i himlen og i jorden.
jun 2008
vi snakker om at vi ikke har resurcerne til at gennemføre diverse projekter. men hvis man bare prøvede at kigge den anden vej, og fik opfordret folket. så kræver det jo overraskende lidt.
jeg sidder selv og får en klump i halsen når jeg tænker på, hvad det er for en planet jeg giver videre til mine børn, men alligevel er jeg en af dem der tager bilen på arbejde :s
og ja, jeg har en dårlig smag i munden når jeg tænker på det.
jeg er ligesom alle jer andre.. hvem gider at sidde i et varmt og propfyldt tog, når man kan sidde og høre linkin park i sin elskede bil.
men som du selv siger. det er de færreste der gider at tage ansvar, folk tager simpelthen ikke det her seriøst nok..
men ulykken sker.... skal vi sku nok komme på andre tanker, selvom det er for sent...
feb 2004
Skal vi nu også være vegaterer Hehe.. Arrh.. nu stopper det altså Lars.
Btw. V6eren.. Er den mindre økonomisk end din Patrol( El. hvad det nu var for en du havde i din profil), som både er skruet i pumpen og hæver tryk
Efter dine fine ord, burde du køre i en Golf bluemotion, Lupo 3l. Golf 6 øko. 26-28 på literen el. en Toyota hybrid Istedet for skruer du i gamle biler (Som vi alle alligevel elsker), som langt fra er økovenlige
Er det bare mig el. er vi ude i noget dobbelmoral
Vil gå videre med mit husprojekt, mens jeg nyder hver en time af mine glødepærer, som lyser og giver en ekstra varme i huset, hvis solen ikke skulle stå op i morgen.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 46 Biler: 14 Emner: 143 Svar: 7.987
feb 2004
Men mange tror jo stadig på EB og SE og hør.. Derfor disse faldgrupper, hehe.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 150 Svar: 1.641
de skulle da ik ha sluppet de 1200 løs.. for de kommer jo bare på gaden dagen efter og laver ballade..
feb 2004
Hehe.. Ved snart ikke om jeg skal grine el. græde af det her cirkus.
Tænk på hvor smart det ville være, hvis vi ikke skulle ekstra isolere vores huse helt enormt, og bare kunne fyre op for en el radiator, som alligevel er nem at sætte op, og der er jo strøm alle vegne. Når det blev koldt, ja, så bare fyre op for dem alle sammen og have det dejligt.
Diverse kuldebroer og utætheder i husene, ville hjælpe på indeklimaet i form at mere udluftning, da ingen gider udlufte deres boliger efterhånden, pga. det bliver for koldt.
Ja, hej
Lyder nu ellers som et program der er vist på Discovery el. BBC. Har dog bare aldrig hørt om det. Heldigvis er der 9 dele. Wee.. Perfekt serie.
Respekt for politiet!