{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

206 problem! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Peugoet 206 1.6 xs fra 2000
Der er et problem med dens højre forhjul, først så hoppede bilen meget, så fik jeg nye fælge og dæk på (det skulle der de andre var ikke lovlige) men den blev ved med at ryste som en gal, men nu kun når den var kold. Men det store problem det er at,for hver 3-4 dage, så er jeg nødtil at spænde mit højreforhjul, for at den skulle stoppe med at hoppe. har jeg gjort 5 gane nu.
Så i dag så køre der en af mine gode venner ved siden af på cykel, og han lagde mærke til at hjulet det kørte skæv, han sagde at det lignede at det var et skæv cykel hjul. Så tog jeg med det samme hjem og spændte, men selvom man spænder det, så kan du tage fat i det, og der kommer en lille ryk i det, som om at det ikke sidder helt i mod, og der er en "klunk" lyd sammentid. Ved i hvad det kan være?

Jeg har sendt den til mekaniker, og han kigger på det i morgen, jeg har haft andre til at kigge på det, men de kan ikke se noget som helst af hvad det kunne være smiley

Har haft flere tråde kørende, men det er ikke det der har været problemet. + jeg har en video op så man kan se hvad der sker med bilen, når det er den drejer skæv og man bremser...

Puha en lang tekst smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  206 problem!
Kommentér på:
206 problem!

Annonce