{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

vectra b vs. e34 ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..
Som emnet siger, så har jeg kigget på vectra b'er .. nu er jeg så lige faldet over BMW 520i (e34) som alternativ.

Hvad siger folk?
Jeg tænker driftsikkerhed, reservedelsregninger, køreglæde m.m.

Jeg går ud fra vectraen går lidt længere på literen ved bykørsel.

Nøgle ting man ellers skal være opmærksom på med de 2 biler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vectra b vs. e34 ?
  • #1   1. jun 2012 har selv en vectra b og med den får du klart en "nyere" bil end med E34éren, men køreglæden og motorgangen, gearskiftet osv er 100 gange lækrere i BMWén men bmwén går vel ca 10km/l og vectraen en halv gang mere, alt afhængig hvilken motor der lægger i vectraen

  • #2   1. jun 2012 en e34 er sku ved at være en gammel råden spand ... og med en 2.0 er det satme en sløv og kedelig vogn ...


    en vectra b er der da hellere ikke meget fest over .. men havde da taget den til hver en tid over sådan en e34 ..


  • #3   1. jun 2012 Helt klart vectra det er en fin bil

  • #4   1. jun 2012 Hold da op .. Havde regnet med der ville komme de sædvanlige "bmw er gud".
    Glad for at se folk tager emnet seriøst smiley

    Bmw'en er sat til 9,9km/l og vectra 1,8 eller 2,0 har lige rundet 12km/l .. Så der er vel ikke det helt store at hente der? Udover ved vectraen der måske er lidt mere økonomisk ved bykørsel.

    Hartmann > Nøh, men behøvet for en nyere/hurtigere/bedre bil er der da bare ikke - Så synes det er lidt tosset at købe en Leon 2,0 TFSI smiley

    Men, jeg modtager gerne alternativer indenfor samme budget smiley



  • #5   1. jun 2012 tag ud og prøv begge biler ..... så er du ikke i tvivl .. 95% af e34 er ved at være for træt

  • #6   1. jun 2012 Jeg har lige købt en vectra b 2.5 v6 stc. Den er sat til at gå 9.9 men så langt har jeg endnu ikke været nede. Ligger gennemsnitlig på 12 km/l ved blandet kørsel.

    Den har alt i udstyr som de fleste vectra har. Det er satme en lækker bil og efter min mening noget pænere end bmw.

    Og med en v6 motor i er den bestemt ikke kedelig smiley


Kommentér på:
vectra b vs. e34 ?

Annonce