{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Alfa 156 {{forumTopicSubject}}

Hej

Har gået længe og overvejet at få en Alfa Romeo 156.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at hører lidt om jeres erfaringer og viden omkring bilen, da det er min første Alfa Romeo.
Er der nogle ting jeg skal være særlig opmærksom på når jeg skal ud og kigge 156'er.
Har hørt at 2,0 TS ikke skulle være helt lige så god som 1,8 TS og 1,6 TS, men ved selvfølgelig ikke om det er sandt.

Håber jeg kan få nogle gode råd fra jer Alfa ejere smiley

Mvh. Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa 156
  • #1   9. jun 2012 Hold dig langt væk fra de biler...
    Det er en flot bil og så er det vist det..
    Jeg er mekaniker og har set SÅ mange smide motoren eller andre motorproblemer, så lad være..
    Mvh VD


  • #2   9. jun 2012 Daniel: hold da væk fra de biler havet selv overvejet og få fat i sårdan en de har det med at smide motoren når de har kørt over 250.000 km ellers er det pelestangen i dem som går ellers banker de i motoren efter 250.000 km ringet ind til alfa høre og hvordan og vor ledes sagde han til mig værkføren vis jeg skulle ha en ny bil vil han anbefalde mig få en anden med mindre jeg ville ud og offer penge i bilen hele tiden...

  • #3   9. jun 2012 ratter sagt Daniel det meget meget flot bil helt enig men som vetran doktoren siger de er SÅ! monster meget ustabile i motoren med alle mulige fejl....og igen 250.000 k Farvel og tak siger motoren i dem.

  • #4   9. jun 2012 ud over det så har de massive problemer med rust i undervognen.. os selv om de er blevet undervogns behandlet..

    en af mine kollegaer har lige købt en på trods af advarsler fra mig.. kalder nu hans bil for min sekundære indkomst da det er mig der laver på den hver gang..


  • #5   9. jun 2012 Tusind tak til jer alle som gad og bruge lidt tid på og give mig nogle gode råd.
    Eftersom jeg kan hører på jer allesammen, så er det en bil jeg holde mig langt væk fra .. Og det vil jeg selvfølgelig gøre så smiley

    Tusind tak for advarslerne


  • #6   10. jun 2012 Daniel H

    jeg har selv køret alfa , mega dejlig bil og du få verdens bedste køreegenskaber i en alfa !! Du skal købe en som er vedligeholdt med fuld servicebog og ny tandremskift og helst uden rust og med undervognsbehandling alle gang , Og finde en med 1 ejer ... KØBE DEN !!!


  • #7   10. jun 2012 Husk købe en efter 2001!!!

Kommentér på:
Alfa 156

Annonce