{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ej nu må det sku snart stoppe.....Reklamer
  • #1   14. jun 2012 agreed, mega træls.

• #2   14. jun 2012 Jaa det gælder jo om at malke brugerne så meget som muligt smiley

• #3   14. jun 2012 Synes også det er til at brække sig over med alt det lort...barberblade og spille maskiner og skidt og lort,mit vip bliver ikke forlænget herinde mere

• #4   14. jun 2012 Ja det er sq for klamt. Mon vi får gratis VIP med de høje reklame indtægter? smiley

• #5   14. jun 2012 Det værste er sq at de har lagt et link fidus lige der ved vores "menu" hvor jeg nok trykker flest gange på galleriet. Og mon ikke det er fordi de håber på vi rammer ved siden af ?

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 126
    #6   14. jun 2012 Så er det jo godt at BG ikke også har brugerbetaling så alle os tumper herinde Ikke betaler for at se på alle de reklamer eller jo - det har BG også smiley dem der er dumme på BG er sku dem der har en bruger smiley

• #7   14. jun 2012 add-block alle de lorte reklamer på BG

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

#8   14. jun 2012 Her kan i læse om BG's store succes og hvad alle jeres kroner går til: http://www.bilmesser.dk/artikel.php?id=183

• #9   14. jun 2012 (Synes også det er til at brække sig over med alt det lort...barberblade og spille maskiner og skidt og lort,mit vip bliver ikke forlænget herinde mere)

Tag jer nu sammen Bilgalleri.dk (det jo snart et reklamer Galleri end BilGalleri)

• #10   14. jun 2012 Glæder mig til der kommer et alternativ.. der er desværre bare ikke en skid..

• #11   14. jun 2012 Ja, hvad fanden sker der. FIs nu af med alle de reklamer, det er BG's brugere der er skyld i jeres succes, stop nu med af male alt ind i jeres latterlige reklamehelvede.

• #12   14. jun 2012 Det ulmer af desperation til at få folk til at hive penge op af lommen, men synes sgu det er for dårligt man først skal betale for at få adgang til siden, derefter betale for at kunne sælge ting på siden, og stadig blive spammet med reklamer. Så skulle det være sådan at dem der rent faktisk betaler for VIP får lov at gå fri for reklamerne, også kan dem der ikke er betalende brugere støtte siden via. reklamer istedet. Det andet er som en skrue uden ende, bare med penge smiley

• #13   14. jun 2012 det er rigtig trist smiley Underligt de ikke laver et forsøg med at spørge brugerne nu det er os der smider penge i kassen smiley

• #14   14. jun 2012 Naaa tror os jeg undvære mit VIP nu efter det er blevet så galt her inde

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

#15   14. jun 2012 Hulen <- viser bare hvor ligeglade de er og hvor meget en pengemaskine det er blevet og det bliver kun værre med tiden

• #16   14. jun 2012 Syntes nu det værste er at der er reklamer for svindel sider som den der som siger hvad din bil er værd osv.

• #17   14. jun 2012 Glæd jer. om kort tid bliver siden jo lavet om ligesom motorcykelgalleri og andre af deres sider er lavet om. Der kan man snakke om reklamer. De er overalt og designet ligner noget en 4 årig har lavet.

• #18   14. jun 2012 Går ledig for tiden, ku være jeg sku eksperimentere med et alternativ til os smiley

• #19   14. jun 2012 Her er løsningen på reklameproblemet:

Download "Google Chrome", og brug det som standart browser, så downloader man et program som hedder "AdBlock"
    Bum! Problem løst!

• #20   14. jun 2012 Ad block er genialt - Tak for tippet, så kan man undgå for meget forvirring i øjnene når man surfer rundt smiley

• #21   14. jun 2012 Gal en gang klynkere..

I har et to muligheder, den ene er et raklamefrit site med betaling efter brug. Altså man køber adgang for x antal uger, måneder eller lign.

Den anden, reklamer på siden som nemt kan fjernes med AdBlock, og ellers ikke har nogen indflydelse.

Tror i det er gratis at have sådanne sider kørende? Og nej, det er ikke JERES kroner når i har brugt dem på at oprette en bruger eller være VIP.

Hulken

Lav du et alternativ, lad os se hvor langt du kommer uden "malke" brugerne for en sølle tyver, eller hvad det nu koster at oprette en profil på bg.

• #22   14. jun 2012 Der er mange andre sider der fungerer udemærket, og netop pr. princip gør så reklamere automatisk er spærret for VIP, så det er da allerede der en start, derudover kan et domæne med hotel og plads købes billigt, især med de rette kontakter, også svært er det heller ikke at lave et stabilt design så det det egentlig vil koste er tid. Hvis man betalte 50kr pr. år pr. bruger vil der stadig være en indtægt. smiley 50kr er ca. 3mdr vip herinde dvs. vi betaler faktisk 4x 1 års pris smiley Og det går til lønninger og eventuelle samarbejder samt sponsorater af ting der som sådan ikke vedkommer brugerne på siderne smiley

• #23   14. jun 2012 og det bedste af det hele, de skriver at det er deres spillemaskiner, gu´ er det ej, de kommer fra dem der har et spilleside der hedder. komogvind, så deter bare et sammearbejde med dem.

Kommentér på:
Ej nu må det sku snart stoppe.....Reklamer

Annonce