{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Rustfri udstødning på Diesel? {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået med tanken om at lave en komplet udstødning i rustfri til min golf 3 TDI, Jeg vil lave den så den kan synes, og jeg vil udelukkende lave den for at slippe for at den ruster igen. Jeg skal ikke have mere traktor lyd end højest nødvendig smiley Men når det er til en diesel kan jeg så lave et udstødning uden at den vil brøle helt vildt, og er det til at få nogle potter som er i stil med en std pot? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustfri udstødning på Diesel?
  • #1   16. jun 2012 Hvis den skal kunne synes med den, skal jeg jo have alle potterne? smiley Hvor kan jeg få potter i stil med de originale, der må godt komme lidt mere lyd, men gider ikke jeg ikke kan holde ud at køre i den smiley

  • #2   16. jun 2012 bare et 3 tommer rør hele vejen så får du en lækker lyd

  • #3   16. jun 2012 Udstødning rustfri
    Jeg havde en ny Volvo der efter kort tid, skulle havde udstødning skiftet, og valgte en rustfri på tilbud der kunne holde i 5 år.
    Det forstød jeg bitterligt, for den lavede så meget støj i forhold til den originale, så jeg var glad da den endelig gik i stykker efter 5 år, så jeg kunne få en original udstødning på igen.

    Erfaring med Udstødning!
    Vi havde en Audi fra 95 den kørte 255000 km og ikke fik hverken udstødning el. kobling og i 2004 fik vi en Peugeot hvor koblingen gik ret hurtigt 2008
    Men udstødningen er der endnu ikke noget i vejen med


    407 2.0 HDI 2004



  • #4   16. jun 2012 Nu laver eb td ikk vanvittig meget larm, køre med 2halv hele vejen igennem som går ud i min hjemmelavet pot. Kan sagsten før en normale samtale under køresle på motorvej.

    Så en 2" mellem pot og bagpot så du sikker på den ikk siger ret meget.
    Desuden er min synet med udstødning flere gange.

    Mvh. Bruun


Kommentér på:
Rustfri udstødning på Diesel?

Annonce