Langt lys {{forumTopicSubject}}
Jeg har problemer med, at mit lange lys ikke fungerer på min Celica - pludselig virkede det bare ikke mere. Det drillede lidt i starten med, at det var liidt for lang tid om at dukke op når man skiftede fra kort.
Der er fuldt blus når man aktiverer overhalingslyset - altså trækker tilbage i kæppen. Så - selve lyset fungerer altså. Dermed må fejlen ligge i selve armen, synes jeg. Den kan jeg umiddelbart ikke rigtigt se en fejl på - og den er en del af en stor "klump" hvor man ikke rigtigt kan komme ind i selve essensen.
Kan det alligevel være nede i noget sikringsboks, som fejlen ligger - eller er deet mon ikke udelukket, når det virker ved overhalingslyset?
Jeg har fundet ud af, at mange problemer kan stamme fra sikringsboksen - selvom det umiddelbart virker som noget fra tændingslås-området. F.eks at man ikke kunne slå tændingen helt fra på den - der stammede problemet fra sikringsboks.
Næste spørgsmål er om bilen kan synes uden det lnge lys? Jeg har jo helt vænnet mig til at køre uden - og man kan jo i teorien bare tilpasse hastigheden efter det.
Hvordan mon synsmanden kontrollerer det. Hiver han mon bare tilbage i kæppen når han skal kontrollere det lange - eller mon han sætter den frem i hakket? Hmm..
Gider ikke skifte det hele bare for at få langt lys.. Langt lys er opreklameret... Kan bare lade være med at køre i dn bil om natten - hurtigt..
aug 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 34 Svar: 80
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 10 Emner: 86 Svar: 2.130
aug 2011
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 15
jul 2011
Gider ikke rode med det hvis den kan synes med det. Så er jeg helt ligeglad. Kører kun i bilen for sjov i ny og næ. Kan sagtens undvære langt lys på den bil. Har ikke tid til at rode rundt med den pt. Har alt for mange andre projekter til dét.
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 111 Svar: 1.279
så du for en ny arm på.. hent en brugt ved en hugger.
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 38 Biler: 6 Emner: 140 Svar: 4.208
jul 2011
jul 2011
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
Den er nem at skifte, og den er også nem at skilde ad og reparere.
Langt lys