{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Langt lys {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer med, at mit lange lys ikke fungerer på min Celica - pludselig virkede det bare ikke mere. Det drillede lidt i starten med, at det var liidt for lang tid om at dukke op når man skiftede fra kort.

Der er fuldt blus når man aktiverer overhalingslyset - altså trækker tilbage i kæppen. Så - selve lyset fungerer altså. Dermed må fejlen ligge i selve armen, synes jeg. Den kan jeg umiddelbart ikke rigtigt se en fejl på - og den er en del af en stor "klump" hvor man ikke rigtigt kan komme ind i selve essensen.

Kan det alligevel være nede i noget sikringsboks, som fejlen ligger - eller er deet mon ikke udelukket, når det virker ved overhalingslyset?

Jeg har fundet ud af, at mange problemer kan stamme fra sikringsboksen - selvom det umiddelbart virker som noget fra tændingslås-området. F.eks at man ikke kunne slå tændingen helt fra på den - der stammede problemet fra sikringsboks.

Næste spørgsmål er om bilen kan synes uden det lnge lys? Jeg har jo helt vænnet mig til at køre uden - og man kan jo i teorien bare tilpasse hastigheden efter det.

Hvordan mon synsmanden kontrollerer det. Hiver han mon bare tilbage i kæppen når han skal kontrollere det lange - eller mon han sætter den frem i hakket? Hmm..

Gider ikke skifte det hele bare for at få langt lys.. Langt lys er opreklameret... Kan bare lade være med at køre i dn bil om natten - hurtigt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langt lys
Kommentér på:
Langt lys

Annonce