{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør det ondt... {{forumTopicSubject}}

I jeres dertil-indrettede, når en bruger på nettet gerne vil have nogle flere stemmer på sin udfordring ?¿

I begyndelsen da jeg kom herind, var der så absolut ikke noget problem i, at man lige smed en stemme på en udfordring, når der var en der bad høfligt om det.

Det skal understreges (da det er noget af det første folk tænker), at der var ikke misbrug af forummet, til at få hjælp til udfordringer, tværtimod.

Idag bliver folk jo nærmest Buh´et ad, lynchet, og ikke mindst så de lige en lille kommentar med på vejen, der påminder dem om, at sådan et indlæg skal de ikke oprette igen.

HVORFOR FANDEN!!!!! (undskyld mit ydtryk), kan man så ikke bare være så "kløgtig" oveni sit lille hoved, og lade være med at gå ind på et emne, hvor det drejer sig om 'udfordring' ?¿

I burde kraftedeme tage jer mere sammen herinde, for det er fristende at tro, at I nærmest sidder og venter på, at der kommer et eller andet, der kan bringe jeres pis i kog. Desværre ved jeg endnu ikke hvorfor, men det hænger mig LANGT udaf halsen, når jeg ser hvor smålig folk herinde er ved at te´ sig.

Men vil MEGET gerne vide, hvorfor en bruger herinde, ikke må få en udfordring, der er afgjort på mere end samlet 5 stemmer f.eks ?¿
Alle udfordringer er ikke så "populære" herinde, og stemmerne falder den 1-dag, og den sidste, og så er det løb kørt.
Men det er måske ikke mere sjovt, at se 94 stemmer på udfordringen, end 5 ?¿....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør det ondt...
Kommentér på:
Hvorfor gør det ondt...

Annonce