{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Snydt !!!! af BG bruger. {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har lige brug for at rase af, så her kommer det.

Jeg købte et sæt baglygter af "Sasi K" og fik af vide at der godt kunne være lidt fugt i dem men ellers fejlede di ikke noget.
Det var ok.
Men da jeg modtog dem, var der en revne på 2-2,5 cm i dem. Jeg var sammen med min mekanikker da vi pakkede den op og kassen de var sendt i, var ikke skadet.
Efter henvendelse til han, låvede han at sende mig nogle andre. Men de blev væk i posten.
Så sagde han at pakken var forsikret og han ville sende mig 600 kr når han fik den fra posthuset.
Lige pludselig kunne han ikke få udbetalt mere end 100 kr fra posthuset, da han postod at der var en selvrisiko på 500 kr
Jeg mener ikke det kan være mit problem, jeg vil ikke betale for en vare og når man så modtager den....er der en gammel skade. Min mekaniker siger det er en gammel skade, og det er tydeligt at se. Glasset er fyldt med skidt i selve revnen.
Jeg kontakter ham flere gange over TLF og jeg sender ham en mail med billeder af skaden.
Han påstår han ikke kender til skaden.
Jeg snyder ikke selv folk og mener ikke sådan en bruger har noget at lave herinde på BG.
Han undskylder sig med at han havde fortalt mig at varen ikke var 100% ok og at han håber jeg kender reglerne for privat salg.Så jeg kan ikke hænge ham ud på det nu.
Jeg har skrevet til han at ikke vil have det skal gå hen og blive et personligt problem.
Men det er det blevet, så jeg har givet han en frist. Han skal overføre 500 kr til min konto inden d. 17/3/06. Ellers prøver jeg at køre den her sag videre via min advokat og Forbrugerklagenævnet.
Så et godt råd til alle.
Lad være med at handle med "Sasi K"
Hvis der ar andre der er blever snyt af han, kontakt mig venligst.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt !!!! af BG bruger.
Kommentér på:
Snydt !!!! af BG bruger.

Annonce