{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæder mig...
  • #1   6. jul 2012 Du da en af de få jeg har set der kan li' det så smiley

• #2   6. jul 2012 ja det er noget mer brugervenligt, forandring fryder.

• #3   6. jul 2012 Har bruger på både mc og både galleri og det nye stinker synes ikke der godt,kan noget bedre lide det som det er nu .

• #5   6. jul 2012 Har ikke vænnet mig til det endnu.. Er på Motorcykelgalleri, Baadgalleri, Hundegalleri, Havegalleri og boliggalleri.. Og fortrækker stadig det gamle layout smiley

• #7   6. jul 2012 Ja jeg har set mange der bare siger "det stinker" - men meget få der virkelig kan sætte en finger på HVAD der stinker ved det.

Logisk nok er det en stor omvæltning at HELE siden er designet forfra, så mange af de ting man er vant til at gøre på rygraden, vil være placeret andre steder eller under andre menuer, men den del er jo kun et spørgsmål om tilvænning.
    Der ER stadig indkøringsfejl og nogle funktioner som folk har efterspurgt, som VIL blive tilføjet, men i det store hele, mener jeg klart man vinder mere end man taber, med skift af design.

Lad os tage et par eksempler.

Oprettelse af MC / BIL (når det kommer herinde):

For det første kan det klares direkte fra forsiden og med kun 2 trin, i stedet for det nuværende hvor man skal igennem 4-5 trin før der sker en skid, og det hele starter et lidt kryptisk sted under ens profil.
    Klart nemmere at gå til.

Der er altid problemer med billeder, da man på det gamle layout, FØRST skal lave al teksten, for derefter at klikke på "Opret" - og først bagefter skal uploade billederne. Problemet er at bilen / MC'en allerede bliver vist på forsiden UDEN billeder når man klikker "Opret" første gang - så der vil nå at komme mange afvisere fordi folk tror man prøver uden billeder.
    I det nye layout kan man tilrettelægge hele profilen med billeder og tekst FØR man behøver klikke på "Opret" - som vil sikre at folk kan stemme på en færdig profil i stedet for en man er igang med at uploade billeder til.

Oprettelse af Annoncer, Video og Fotoalbum er desuden også blevet meget mere simpelt, da det kun er ET klik direkte fra forsiden.

Udfordringer vises meget mere tydeligt på forsiden - dem klager folk altid over, ikke får nok eksponering på det nuværende layout.

Forum har fået mange flere funktioner, som f.eks smileys, direkte visning af Video (og billeder når det kommer til at virke), en "Synes godt om" knap (ikke fordi jeg manglede den), og en masse fejl som ikke længere opstår.
    På forsiden vises stadig "Seneste tråde" og "Seneste besvarelser" som altid...

Sidens hastighed - jeg ved godt der er mange som IKKE har problemer efter eget udsagn, men min både min PC og min Smartphone viser f.eks siden meget kvikkere og med færre fejl end før.

VIP er bortskaffet - det har alle brokket sig over at skulle betale for altid, men det er nu standard at man kan se billeder i høj opløsning og i lightbox (endnu større billede), og man skal således heller ikke betale ekstra for at kunne oprette annoncer.

På forsiden er der en oversigt over ALT hvad der foregår på siden - både i annoncer, fotoalbums og forum osv. Hvis man er nysgerrig som mig, vil man hilse det velkommen. smiley

Brugerbetingelserne bliver opdateret så f.eks MEGET MERE er tilladt i markedet. smiley

Som sagt - jeg er blevet glad for det.

• #8   6. jul 2012 Torben L - Jamen hvad venter du så på - skrid dog med det samme?

• #10   6. jul 2012 Man kan så vidt jeg ved ikke slå stemmer til igen hvis man har slået det fra i det nye dog..

• #11   6. jul 2012 Torben L - Og jeg kommer bare med et forslag. Hvad forventer du at opnå ved at "true" os andre med at du skrider?

Hvis du forventer at vi falder på knæ og tigger og beder, evt giver et blæs i pomfritten, bliver du sgu skuffet. smiley

Skrid med det samme - ingen grund til at trække den i langdrag.

Bjørn - Selvfølgelig kan man det...

• #12   6. jul 2012 Jeg har også brugt det i et stykke tid på RCG nu. Jeg syntes stadig ikke om det, og bruger derfor siden mindre end jeg ellers har gjort. Det gør ikke mig noget, at det lader vente på sig.

• #14   6. jul 2012 Torben L - lol fuck lol lmfao?

Du sagde ikke din mening om noget - du sagde du ville skride.

Jeg undrer mig stadig over hvad problemet med den nye side er - måske du kan forklare det?

• #15   6. jul 2012 Desuden er der jo ikke så meget at diskutere - det står dig fuldstændigt frit for om du vil være her eller ej. smiley

• #16   6. jul 2012 Alt andet end lige er du (sajmon) da også ekspert i at komme op og toppes med folk her inde? Jeg er ikke på galleriet 24/7 men kan mindes dig fra MANGE tråde hvor du altid kommer op og toppes med folk.. få dog gang i en bedre tone.. har godt nok været på BG i mange år og synes standarden er fladet MEGET..! tonen i forum er helt ude i skoven..

Btw så er jeg heller ikke fan af det nye layout.. men lad os se.. bruger i forvejen BG mindre og mindre på grund af brugere som dig sajmon..

• #17   6. jul 2012 Eksempler?

• #18   6. jul 2012 Kan ikke støve gamle tråde op, men læs dine logmenter? de siget vel alt, kan simpelthen ikke forstå hvad den tone skal til for.. men dig om det..

• #19   6. jul 2012 hvad er "enu"..?

• #20   6. jul 2012 Jamen så synes jeg du skal oprette en tråd som handler om tonen og folks opførsel her på siden, for den her handler primært om det nye design / layout som er på vej.

Men siden du spørger, så er mine logmenter allesammen taget ud af kontekst(er). Det passer mig helt fint at du ikke bruger siden så meget mere, hvis ikke du gider sætte dig mere ind i tingene end det...

Man kan ikke med rette sidde og forvente at alle brugere på et forum pakker deres ærlige mening ind i vat og "høj" stemmer - og det giver lidt kurrer på tråden en gang imellem.

• #21   6. jul 2012 Jaja du får ret og jeg får fred..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #22   6. jul 2012 Emil forstår slet ikke du gider forsøge. Sajmon lever i hans helt egen lille bobbel herinde hvor han ynder at sidde og skrive nedladende til de fleste herinde.

Kunne jo tyde på når han endeligt er ude i den virkelige verden en sjælden gang imellem føler han sig måske ofte trådt på. Og så får han givet lidt igen når han kommer hjem blandt trygge ramme bag skærmen.

• #23   6. jul 2012 Ja det siger alle der ikke kan argumentere for hvad de siger...

• #24   6. jul 2012 Casper K - Hvis det er hvad du vil tro på, så må du gerne det. smiley

• #25   6. jul 2012 Det siger folk der ved at imod dumhed kæmper selv guderne forgæves.. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#26   6. jul 2012 Emil haha præcis smiley

• #27   6. jul 2012 Havde i to så været guder, ville det give bare en lille bitte smule mening. smiley

Spøjst at du Emil, brokker dig over tonen i forum, og så selv bærer den videre. Mon dog du selv er så langt fra det du påstår jeg er?

• #28   7. jul 2012 Griner diskussion piger. Håber ikke i gik seng med tårer i øjnene?

Bortset fra det så er det ligegyldigt hvad nogen som helst mener om noget som helst vedr. BG.
    BG ledes fra toppen og brugerne har ingen indflydelse. punktum. Vi har bare lov at være her. Intet andet.

• #29   7. jul 2012 Ulrik B - Det er så ikke korrekt.

Samtidigt med at der bliver skiftet layout, bliver der lavet en tråd hvor man kan deltage konstruktivt med ris / ros og ændringsforslag.

Hold øjne og ører åbne.

• #30   7. jul 2012 HaHaHa..

En tråd så de kan lade os komme af med nogle frustrationer. IKKE en tråd hvor BG har tænkt sig at lytte til OS.

...Jeg skal se det før jeg tror det!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#31   7. jul 2012 Ulrik jo jo ligesom de engang lavede en fin ting hvor man kunne komme med forbedringer. Den forsvandt bare ud i det blå uden feedback.

• #32   7. jul 2012 Ulrik B - Måske er det fordi folk netop tror det er for at komme af med frustrationer, at der ikke bliver lyttet til dem?

De fleste her på siden fatter jo ikke en meter af ordet "konstruktiv", og dem der ikke har fattet det når de deltog i tråden på MCG, blev der skægt nok heller ikke lyttet videre til.

Men det finder i nok ud af...

• #33   7. jul 2012 jeg er skam konstruktiv og imødekommende, men jeg strækker ikke amene i vejret, før jeg har set dem tage dialogen. Ikke mindst, forsøget på at imødekomme.

Indtil da forbeholder jeg mig min indlejede BG utryingsfrihed (med forbehold for evt. frysning/sletning af bruger konto), til at joke med deres forelbige fremgangsmåde, indragen, samt brug af, medlemmers konstruktive forslag til forbedringer.

Kommentér på:
Glæder mig...

Annonce