{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I bil til Paris
  • #1   9. jul 2012 Say what ??

• #2   9. jul 2012 Hvis det er en bil du er glad for så hold den væk fra frankrig!!!
    De merner nemlig kofangere til at styrer sin parkering efter!!!!!
    "bøsserøve"!!!
    Jeg snakker om ren erfaring her..... smiley

• #3   9. jul 2012 Kører ikke i en bil jeg er glad for - kører i konens Audi.. Hehe..

Ja - men skal vist have alkotestere med i bilen - og ekstra pærer til bilen - ellers kan man vist få bøde - eller er det mon en "and"?

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #4   9. jul 2012 Hvorfor køre når det er så billigt at flyve ?

• #5   9. jul 2012 Det med alkotester vil man først få bøde for efter den 1.November. så hvis du ikke har en endnu får du ingen bøde.

Hvis du skal til paris, vil jeg råde dig til at holde i udkanten, og så tage metroen ind til byen, som Andreas siger,så køre de sgu ikke så godt derinde, ellers også er der bare alt for mange biler.. smiley

• #6   9. jul 2012 Ja jeg ville heller ikke tage egen bil til Paris men når nu du skal der ned så lad være med at blive overrasket over alle de mc'er der kommer med 80 imellem dig og den bil ved siden af når i holder i kø

Og husk på at alt transport tager ca 4-5 gang så lang tid som beregnet

• #7   9. jul 2012 Den er god nok med alkotester i bilen.. Husk det skal være 2 stk hele tiden i bilen. Og du kan vidst få dem hos thansen. Ellers FDM. Og på diverse tankstationer på vejen der ned.

Så er ikke en AND..!!

• #8   9. jul 2012 de er sindsyge de franskmænd!! vi køre altid igennem paris når vi køre til le mans. for det meste om natten så der er der ingen problemer smiley du skal også have en trafikvest til alle i bilen som skal kunne nåes fra førepladsen

• #9   9. jul 2012 Lad bilen stå om morgenen og eftermiddagen i myldretidstrafikken. Det hele går fuldstændig i stå de fleste steder.
    Har lige været dernede, og var glad for jeg ikke havde min bil med. De kører som i et uland.

• #11   9. jul 2012 Kører hele familien - 2 voksne og 2 unger. Så det er alligevel lidt billigere end fly. Desuden er det meget sjovt, at se landskabet dernedaf, synes jeg.

Vi skal til Disneyland og skal bo på et hotel deromkring med gratis parkering osv. Når vi skal ind til byen tager vi Metro, tror jeg.

Til Disneyland har de shuttlebus fra hotellet. smiley

• #12   9. jul 2012 Ok. Gule veste, alkotestere, ekstrapærer til bilen?

Skal man have registreringsattest osv. med i bilen?

• #13   9. jul 2012 Ja i tyskland skal du have reg attest med .. Og husk den gule vest skal du have i kabinen , og ikke i bagagerummet smiley

Husk at det koster penge at køre på motorvej i frankrig ..
    Og at der er utroligt meget vejarbejde på motorvej i tyskland smiley

• #14   9. jul 2012 Du behøver ikke længere medbringe reg. attest og grønt bevis indenfor EU, men en kopi af regattesten evt. den øverste del, er altid god dok. på at det er din bil.

• #15   9. jul 2012 Det ville være dumt at tage registeringsattesten med, hvis bilen bliver stjålet.
    En kopi er nok smiley
    Advarselstrekant og en dunk olie til bilen..

• #16   9. jul 2012 Godt at vide, det med de gule veste ved hånden i kabinen. De ligger normalt i bagagerummet. smiley

Attest med eller ej? Jeg synes faktisk det er lidt ubehageligt at have attesten i bilen. Hvis både bil og attest bliver stjålet, har man så ikke et problem?

• #17   9. jul 2012 kør LANGT uden om belgien når du kører der ned, de har virkelig lorte veje ...!!!
    I Frankrig kører de MEGET tæt og du skal have is i maven..! og så kører duvildt og sindsyg!!

• #18   9. jul 2012 Pas på panserne i Frankrig der holder langs med motorvejen og skyder! Og så væn dig til at blive overhalet i trafik indenom, udenom, under og over bilen, de aber på motorcykler/knallerter er helt bims i låget!

• #19   9. jul 2012 Slap nu af, har lige kørt 1250 km. i frankrig på en uge, ingen problemer bare man følger trafikken..præcis som herhjemme.

• #20   9. jul 2012 altså jeg syntes personligt frankrig er et pisse lækkert land at køre. de har virkeligt forstået hvordan man køre på motorvej.. husk at hvis du har kasko på din bil er du typisk dækket af SOS international. med vej hjelp. bare ind og print det røde kort ud gratis på dit forsikringsselskabs hjemme side:-)

• #21   9. jul 2012 det er bare lorte veje i frankrig det er så en anden ting men tag og parkere i yderkanten af frankrig der ligger i slot der inde kan ikke huske hvad det hedder der er gratis parkering ogder er ikke langt til metro'en derfra det var sådan vi gjorde da jeg var dernede i 10 og ja de køre råddent dernede vi kørte over tyskland, holland og belgien derned

• #22   9. jul 2012 Så man skal parkere i yderkanten af frankrig ved et slot, og tage metroen eller hva er det du siger Christian M ??

Kommentér på:
I bil til Paris

Annonce