{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Bilvalg {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg kører pt i en picanto som jeg er træt af, for mangler plads...

Overvejer lidt en frontera, en sportsvan eller en vw diesel... Håber på jeg kan bytte min mc med en i klassen til omkring 15000.

Men hvilken er bedst af de nævnte.. Skal være på gule plader i uden misundelses afg.

Hvilke motore holder bedst?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilvalg
  • #1   13. jul 2012 Hvilken MC er der tale om?
    Prøv og se om du ikk kan omsætte din MC til penge istedet og så gå ud og led efter en bil.

Det er svært at finde folk som vil bytte til en motorcykel, især hvis de har en bil i det prisleje. Så plejer de ofte ikke at have kørekort til begge ting ;o)

Så hvad er det for en MC så kan erfarene folk vel vurdere hvad den kan ryge afsted for ;o)

• #2   13. jul 2012 Hvilken mc osv er ikke relevant her da det ikke er en annonce og det heller ikke er tilladt at bytte en mc til bil på det her forum.. Værdien af den svare overens med det jeg søger Info om, altså frontera diesel, sportsvan og wv i noget td 1,9 eller lignende.. Det er de ting jeg skal bruge viden om.. Er godt klar over det er nemmere at sælge mc'en men der er minus salg i sådan noget for tiden smiley

• #3   13. jul 2012 Der er ikke minus i noget salg overhovedet så længe prisen er rigtig.
    Jeg kan køre afsted efter en MC idag hvis prisen er rigtig. Sætter man prisen i omegnen af hvad alle andre ligende MC'er står til, ja så er der intet salg, og så er man selv skyld i det. Der er stort udvalg af ting til salg som er af samme slags (iphones og meget andet) og det kan derfor intet nytte at sætte den i den høje ende hvis man forventer et hurtigt salg, eller hvis man sætter den til samme pris som alle andre sætter deres ting.

En Iphone 4s 64gb til 2000 ser man eksempelvis ikke. DÉN annonce ville falde i alles øjne, og derved ku man få solgt sin telefon på 15 minutter efter den var postet på dba.

Det drejer sig kun om hvor villig man er til at komme af med tingen man skal sælge.

• #4   13. jul 2012 Det er stadig ikke det jeg spørger om... Er godt klar over alt kan sælges, især hvis man virkelig står og skal af med det og vil sælge til enhver pris... Så vi skifter lige emne og holder os til det oprindelige spørgsmål...!

• #5   13. jul 2012 Så holder vi os til det oprindelige spørgsmål? Du mener vi vender tilbage til emnet som er en salgsannonce, hvori du skriver hvad du søger og håber på henvendelser fra folk som måske er interesseret i en handel? Hold dig til marked mester.

• #6   13. jul 2012 VW Sharan og Toyota Sportsvan fåes begge nede i den prisklasse efterhånden, men smider du lidt ekstra oveni kan du selvfølgelig få en i bedre stand. smiley
    Mit bud ville helt klart være Sharan'en. smiley

• #7   13. jul 2012 swag.. stfu, han siger det er IKKE en salgsannonce.. han spørger om hvilken bil er bedst, så begynder du at snakke om billige iphones wtf ?!?!

• #8   13. jul 2012 Mirza A
    Fordi manden påstår markedet er dødt? Og det er det da ikke?
    Så svare Swag bare igen, med et eksempel..
    Og NEJ markedet er ikke dødt, HVIS man sælger til den RIGTIGE pris!

• #9   13. jul 2012 Nej, det er IKKE det manden påstår, hvor skriver han noget om at markedet er dødt ??

• #10   13. jul 2012 "Er godt klar over det er nemmere at sælge mc'en men der er minus salg i sådan noget for tiden"
    Skal du bruge en støttepædagog også?

• #11   13. jul 2012 "Hej...

Jeg kører pt i en picanto som jeg er træt af, for mangler plads...

Overvejer lidt en frontera, en sportsvan eller en vw diesel... Håber på jeg kan bytte min mc med en i klassen til omkring 15000.

Men hvilken er bedst af de nævnte.. Skal være på gule plader i uden misundelses afg.

Hvilke motore holder bedst?"

Nej, men skal du siden du ikke kan forholde dig til #1 indlæg ?

• #12   13. jul 2012 Mirza A
    Stop nu med at ødelægge tråden, mere end du har gjort i forvejen.

• #13   13. jul 2012 Du kan bare ikk lade være?!? Eller er det vigtigt at få det sidste ord smiley

Trådstarter, har du overvejet en carina E 5d, det er en evighedsmaskine og meget plads!

Kommentér på:
Bilvalg

Annonce