{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fusker på bilbasen
  • #1   23. jul 2012 du få pengerne også overføre du dem til din bank konto, så kan de ikke trække dem tilbage fra pay pal

• #2   23. jul 2012 Ahhhh på den måde. Men kunne være smart hvis man kunne trække de penge ud inden de selv gjore det. smiley

• #3   23. jul 2012 de laver en kopi af en paypal overførsel, som ikke er en rigtig, så ser det ud som om for dig at de har overført 10,000 til tranport, hvor det egentligt kun var 5000, så beder de dig sende de 5000 retur, hvilket nogen mennesker gør godvilligt, da deres penge jo er deponeret ved paypal, men da det er en falsk overførsel har paypal ingen penge til dig, og du står nu 5000 kr fattigere, men stadig har bilen.

• #4   23. jul 2012 husk, at pengene er stjålet, dvs de overfører ikke pengene til dig fra deres egen opsparing. Har du fået pengene på din konto og trækket dem ud, så du skal regne med fængsel:-)

• #5   23. jul 2012 har prøvet det samme med min crosser.. fik os en fake mail fra paypal.com men da jeg tjekkede min paypal konto stod der intet, så ringede jeg til dem og fik bekræftet det var svindel..

• #7   23. jul 2012 Jeg har også fået mail fra ham polakken. 2 gange. Han mister interessen når vi snakker cash :-)) 2. gang da jeg fornyede min annonce, så var han der igen. HAN ER IKKE INTERESSERET I VORES BILER.

• #8   23. jul 2012 Da han skrev en SMS der hed han jennycahill. Men hans email er renedkk@hotmail.dk og har nu skiftet navn til René Larsen smiley

• BilBasen S
    BilBasen S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #9   23. jul 2012 Hej alle,

Ja, som I jo har luret, så håber svindlerene på at I er hurtige til at få sendt jeres bil afsted så snart I har fået mail om at der er penge på kontoen.

Disse dokumentationer er falske, så som I selv er inde på, er det bedst bare at ignorere denne type henvendelser. Man kan vel desuden sige at det er de færreste fra udlandet der finder det danske afgiftssystem så fordelagtigt at de vil betale for en bil herfra smiley

Oplever I ligndende er I altid velkomne til at kontakte os på info@bilbasen.dk. Så vil vi ta' os af sagen ASAP.

/Kasper, BilBasen Support

• #10   23. jul 2012 Ha ha jeg fik en gang et opkald hvor han snakkede engelsk. Han ville give mig 80.000 kr. (Jeg havde sat den til 70.000 kr.) også sagde jeg til ham at han bare sender pengene når jeg har modtaget dem kan du få bilen.. Det blev bare aldrig til noget :-D!

• #11   23. jul 2012 Jeg fik en sms fra en da jeg ville sælge min iphone om jeg bille sælge min iphone, da jeg svarede at han kunne møde op ved min dør med 4000 kr kontant svarede han ikke igen. Den kom kun meget få minutter efter jeg havde sat den til salg

• #12   23. jul 2012 Jeg er mange-millionær (sådan rent teknisk)
    For der er en Afrikansk konge der er død og han havde en masse penge stående i England og de var "frosset" fast pga. hans død,men hvis hans efterladte i Afrika måtte låne min konto i min bank,så kunne de overføre pengene til mig (selvom kontoen var frosset) og jeg kunne så sende pengene videre til Afrika og beholde de 20% som tak for lån......så jeg venter bare smiley
    og venter...............
    og venter...............
    og venter...............
    og venter ..............
    og venter...............
    Og det er 4-5 år siden nu,men jeg venter smiley

• #13   23. jul 2012 Jeg havde en kunde i min lyd / lys forretning der kom med falskpas/ falsk kørekort/ og stjålende plader på hans bil.

Han lejede en Pioneer DJ pult til 80.000 kr ex moms.

Han lagde et depositum via Dankort kopi i dankort terminalen.
    " Han påstod at det var hans bror's firma kort"!. Så i god tro brugte vi det i forretningen og han kunne koden.

Men pulten blev aldrig leveret tilbage, og da vi begyndte at følge på på dokumentation og video overvågning var alt falsk og kortet var blevet stjålet lige inden han brugte det hos os.

Så vi 0 KR. og tabte 80.000 kr.

Har efterfølgende fundet ud af at han hedder Jimmi Larsen og er en hard core svindler. Ved endda nu hvor han bor, men kan intet gøre uden det bliver selv tægt.

HADER SVINDLER!!!

• #16   23. jul 2012 Brænd hans bolig ned...

• #17   23. jul 2012 JA men det er så åndsvagt for han skulle virkelig have så mange bank så han ikke kun huske hvad han selv hedder.

Men der kommer den danske lovgivning svindler til gode.

• #19   23. jul 2012 Jeg ville alligevel blive dømt for planlægning af overfald. ;(

SELV OM JEG VIRKELIG HAR LYST

• #20   23. jul 2012 er det ulovligt at lægge en mands adresse op på internet for så er det jo ikke din fejl hvis det sker noge med ham? smiley

• #21   23. jul 2012 Det er da ikke sikkert at du kender noget til det smiley

• #22   23. jul 2012 Lasse RS S men kunne jo komme til at smide en forkeret link op smiley he he nej det går sku ikke men lysten vil da være der..

• #23   23. jul 2012 lasse det var for sjove smiley men alle kan lave en fejl...

• #24   23. jul 2012 jeg ville heller ikke selv kunne finde på og gøre det her ind.. men kunne være godt hvis man kunne gøre nogen ved det....

• #25   25. jul 2012 jeg har så d.d også modtaget mails fra René larsen, samt en kopi af hans pas!!!!! MEGET mærkeligt, og har skrevet jeg ikke har 10000dkk til at overføre før han har sat penge ind på min konto

Kommentér på:
Fusker på bilbasen

Annonce