{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

BeeZ
BeeZ
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 12

Parrot CK3100 Vs. Parrot Mki9200 ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

jeg står og skal have mig noget håndfrit til bilen,

og min nysgerighed faldet lidt på hvad Parrot har kunne forbedre ved den nyeste model MKi9200 ift. CK3100 som jeg havde i min gamle bil,

selvfølgelig er der rat fjernbetjening og større skærm. og så nyt design på microfonen, men er nu mere intresseret i lyd kvaliteten for på den gamle ck3100 var lyden ikke noget at råbe hurra for syntes jeg :S

er der nogen af jer herinde der har erfaringer fra ck3100 til mki9200 ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parrot CK3100 Vs. Parrot Mki9200 ?
  • #1   28. jul 2012 mki9200 er der også ipodcontrol, har den selv i min

• #2   28. jul 2012 Har MKI 9200 i vores 156'er - det er godt nok lækkert, kan styre iPhone, USB og og MP3 afspiller samtidig - meget imponeret over den, lyden er blevet forbredret med en ny dual microfon, der er også et baggrunds støjfilter på, dem jeg snakker med igennem Parrot'en kan ikke høre jeg kører bil, derudover er der også flere ret lækre features - Ta en MKI 9200, kan findes til under 2000 kr + plus montage, men det er ikke galt at montere, hvis man er lidt fingernem smiley

• #3   28. jul 2012 Man ska ihvertfald ikke ta MKI9200 kun pga div musik muligheder for den er sku ikke den bedste "afspiller".. Hvis man kun har en gammel skod radio er den fed nok men hvis man har et okay anlæg er den ikk værd at spille musik over der da den svinger alt for meget i lyd niveau.. Men den er super lækker til håndfrit..

Kommentér på:
Parrot CK3100 Vs. Parrot Mki9200 ?

Annonce