{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.007 visninger | Oprettet:

Mercedes ML 400 Diesel 2003 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

da jeg er startet selvstændig står jeg og skal bruge en større bil, jeg kigger lidt på noget touareg, men må hurtigt konstatere at det simpelthen er for dyrt lige nu. har til gengæld fået et rigtig godt tilbud på en Mercedes.

der er snakke om en Mercedes ML 400 Diesel fra 2003 med blot 300.000 på bagen
efter hvad jeg selv kan finde ud af så er der ikke rustproblemer i denne årgang. men er ikke sikker. hvad ved folk om bilen ?
kan i anbefale den ? jeg har læst mig til at hvis man skal bruge trækkraft skal man vælge 400 i stedet for 230 da de ca koster det samme i udgifter og 400 er langt stærkere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes ML 400 Diesel 2003
  • #1   13. sep 2012 hold dig fra ML400 serien, motoren og gearkassen er noget rigtig lort, min chef havde en og han vil ikke have en igen,

  • #3   13. sep 2012 jeg tænker mere på hvis man ikke er ret gammel skal starte et firma og så starte med at købe en dyr mercedes i disse tider
    det er nok den mest brugte fejl med nystartede firmaer der ikke lever så længe


  • #4   13. sep 2012 400 CDI'eren er nok den ringeste motor Mercedes har lavet til dato. Der er en grund til at de intet koster. 270'eren er en meget bedre motor.

  • #5   13. sep 2012 Med mindre dit firma går usandsynligt godt, så hold dig fra en 400 cdi!

  • #6   13. sep 2012 jeg har haft en, fantastisk bil, den køre satme godt, jeg kørte 260000km, uden nogen problemer, dog kostede det en gearkasse, da jeg fik chippet den, men ellers kørte den bare, men de er kendt for at smide gearkassen, dog nåede jeg frem til i de fleste tilfælde er det pga. dårlig service. folk køre for langt, max 60000km på gearkassen, men mange køre 100000km, jeg kørte 10000km mellem service, altså halvdelen af hvad mercedes forskriver, måske derfor jeg aldrig har haft problemer..! bilen fik tæsk hverdag, og træk trailer 3500kg.

    en ny gearkasse koster 24000kr.

    men hvad skal den bruges til.?

    i mit tilfælde har den ik været dyrer at holde kørene, end noget andet 4x4. men mange har haft problemer, jeg er gået fri, det er et spørgsmål om korrekt service/vedligeholdelse..


Kommentér på:
Mercedes ML 400 Diesel 2003

Annonce