{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

problemer golf 2 {{forumTopicSubject}}

Min golf 2 1,3 fra 90 har kørt ubeklageligt det sidste halve år nu...så da jeg skulle starte den idag.....så vil den ikke starte...jeg lægger mærke til at min benzinpumpe bliver ved med at pumpe...kan høre den brummer...den plejer at holde op efter 1-2 sekunder......jeg har tjekket at der kommer benzin op i dysebroen...men den starter ikke????

Så der er både noget galt med benzinpumpe og så må der være noget med tændingen osse jo? siden den ikke starter...hva kan der være gået galt der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer golf 2
  • #1   28. sep 2012 Er der gnist til tændrøret?
    "Tændspolen" kan være defekt. Det er et kendt problem.

    Kører pumpen konstant hvis du KUN sætter tænding på og ikke prøver at starte?


  • #2   28. sep 2012 benzin pumpen køre konstant når bare der er tænding på...men normalt plejer den at gå ud 1-2 sek efter der er sat tænding på....skal prøve og tjekke om der er gnist på

  • #3   28. sep 2012 Ja prøv lige det. Evt også om der er strøm til tændspolen.

  • #4   28. sep 2012 forstår bare ikk hvordan det kan lade sig gøre...kører fint dagen før..slukker som normalt og så dagen efter er der ikk en skid liv


  • #5   28. sep 2012 Prøv at tjekke Hall giver.. smiley hvis den ikke gnister.. For den kan godt gøre det der.. med at bare stoppe med at virke fra den ene dag til den anden.. smiley

  • #6   28. sep 2012 God ide med den hall giver også

  • #7   28. sep 2012 Typisk problem på gamle tyske biler smiley det er det samme på f.eks gamle opeler.. jeg har aldrig haft de problemer med japanske biler smiley men det er jo os denso elektronik det holder jo næsten evigt smiley man kan f.eks hele tiden skifte startere på gamle vwer og opeler men japanske startere skal meget sjældent skiftes smiley og jeg kunne blive ved smiley men folk vil jo ikke høre smiley

  • #8   28. sep 2012 Til gengæld ruster de af helvede til og så de utroligt kedelige..

    Men i øvrigt meget kreativt indput til problemet....


  • #9   29. sep 2012 Hehe nej biler der er bygget i Japan ruster ikke ligeså meget som biler der er bygget i europa smiley se blandt andet en carina e der er bygget i england de ruster meget smiley men en der er bygget i england har meget begrænset rustproblemer da det er noget meget bedre metal de bruger i japan smiley og se f.eks fiat opel vw ford og seat de er nok nogle af de biler der ruster mest smiley det er kun mazda der ruster ligeså meget som dem af japanske biler smiley jeg har haft en corolla i 3 år den er fra 93 og der er ikke skyggen af rust på den og den har kørt 320.000 km nu så den er kun lige kørt til smiley jeg har os haft en mitsubishi galant fra 90 som der ikke var noget særligt rust på smiley og en carina 2 fra 92 som heller ikke havde spor af rust smiley og der er ikke kommet noget rust mens jeg har haft dem og har aldrig givet dem undervogns behandling. men jeg har f.eks haft en opel astra fra 97 som nærmest rustede væk på det år jeg havde den og der var ikke særligt meget rust da jeg kæbte den smiley det samme med en golf 2 og 3 de rustede os helt vildt mens jeg havde dem smiley jeg er udlært automekaniker og laver os en del rust så jeg kender rigtigt meget til hvor de forskellige biler ruster smiley franske biler er udemærket med hensyn til rust men de ruster altid på panelerne og gamle peugeoter ruster altid i venstre bagerste inderskærm oppe ved selestrammeren og forest i vangerne...

  • #10   29. sep 2012 carina e fra japan skulle der stå smiley

  • #11   29. sep 2012 Yes yes....Er faktisk pænt ligeglad. Tror jeg også trådstarter er da det ikke har noget med hans problem at gøre..

  • #12   1. okt 2012 Hvis din pumpe kører konstant er det nok fordi den ikke laver det nødvendige benzin tryk, så utætheder kunne sagtens være årsagen!

Kommentér på:
problemer golf 2

Annonce