{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

golf 2 problemer {{forumTopicSubject}}

Så er der Igen problemer med golfen.

var ude og køre med konen , da den begyndte at hyle i olie relæet.. ved 2000 rpm. og op til 25-2800 rpm.. og så stopper den der med den forfærtelige larm..

på vejen hjem efter at have været i byen, begynder den at trække a helvedes til..

Dvs den vil ikke tage gas, og hele bilen ryster og hopper hvis man kommer en smule over kvart pedal.. og kan så kun tage 4200 rpm..

det skal lige siges det er en RP motor der har gået 374000 som lige har fået skiftet topparkning og rem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 problemer
  • #1   9. apr 2014 Er jeg da ked af at høre..

• #2   10. apr 2014 Og toppakningen vender rigtigt smiley ? - det før hørt der er nogel der har vendt dem forkert..

• #3   10. apr 2014 den har lige fået skiftet
    topparkning
    tandrem
    Rotor
    rotor dæksel
    tændkabler

og nu kan den kun tage 2100 omd. og hvis man giver en lille smule gas, lyder den
    som om den er ved at dø.

Den soder totalt til på tændrør
    samt sort ud a udstødningen.
    motoren hopper rundt i motorrummet.

og flange under mono er ikke revnet.

og jeg har tjekket alle varkum slanger.

Den starter dog ganske nemt. men alt andet gør den meget ringe..

Håber der er nogle der kan give gode råd.

Og ja topparkningen vender rigtigt.. (den skal man fandme være stupid for at vende forkert.!)

• #4   10. apr 2014 Kan godt være man skal være dum for at gøre det men der er før kommet en på værkstedet hvor det er sket..

har du tjekket mærkerne på motoren?

• #5   10. apr 2014 ja den er blevet sat på mærker og alt er som det skal være der. i krumtap begge ender. på knast og på det der tænings hjul osse. og på rotorbunden osse.

• #6   10. apr 2014 og har lige testet med de der temp følere på topstykket den røde og den blå... den går lidt mere roligt i tomgang når jeg piller det stik af, men kan stadig ikke tage gas.

Kommentér på:
golf 2 problemer

Annonce