Useriøs forhandler? - Sand Jensen Silkeborg {{forumTopicSubject}}
Var oppe og kigge på bil her tidligere i dag. Jeg har kraftigt overvejet en Audi A4 B6 1,9 tdi fra 2000-2004, så jeg havde fundet en rigtig pæn stc. fra 2004 med alt i udstyr til 102.000,-, som jeg egentlig gerne ville prøve.
Det var jo selvfølgelig intet problem, udover ventetiden på prøveplader, da der var mange ude at prøve biler i dag. Så han skulle lige have et sæt plader, så ville han finde nøglen. Han går så hen i nøgleskabet i et par minutter og står og kigger, hvorefter han kommer hen og siger, at han ikke kan finde nøglen i skabet, så det vil lige tage lidt længere tid, men da jeg er ivrig efter at komme ud og prøvekøre bilen, siger jeg at det ikke er noget problem.
Jeg venter nok i en halv time, mens han i mellemtiden ekspederer andre kunder (kunne forestille mig han havde sat en kollega på opgaven). Derefter kommer han hen og siger, at den nøgle altså bare er helt væk (det er altså en nøgle til en bil til over 100.000,- der er væk).
Men han kan altså ikke finde den, og siger at han nok skal ringe hvis han har fundet den, da jeg så i mellemtiden vil ud og se om der er andre a4'ere jeg gider overveje.
Inden jeg stikker snuden hjemad mod Langeland igen, kigger jeg lige ind forbi og spørger om han har fundet nøglen, hvis nu han havde glemt mig eller lign.
Og hold nu fast.. De har fundet ud af, at den MULIGVIS er havnet hos en der har købt en helt anden Audi 2.0 benzin af dem tidligere. Altså, ham der købte den anden audi havde fået en forkert ekstranøgle med, som jo så er nøglen til "min" audi. Amen jeg FATTER simpelthen ikke at man kan "komme til" at give en køber to nøgler til to forskellige biler med, især ikke når det er biler i den prisklasse og langt højere, og en stor anerkendt forhandler som Sand Jensen :s
Jeg tænker om det er normalt bilforhandlerne rundt om i dag, eller om det er noget der virkelig bare ikke må og ikke burde kunne ske?
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 153
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 146 Svar: 1.545
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.239
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.376
Men de har jo biler til både en og to, ja næsten tre millioner til at holde derude. Jeg mener ikke det burde kunne ske hos sådan en forhandler..
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 357
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.643
sep 2005
Følger: 161 Følgere: 160 Biler: 3 Emner: 582 Svar: 3.452
- Vil sige dårlig service.. man lader ikke en kunde stå og vente forgæves!!!
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 198
jul 2011
Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 187
Skidt sker
Hvis det er den slags problemer der kan ødelægge din dag så har du vist et beskyttet liv pakket ind i vat.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
apr 2003
Følger: 115 Følgere: 113 Biler: 8 Emner: 40 Svar: 590
at trådstarter bliver pigesur over en mennesklig fejl, tja det er jo heldighvis ikke vores skyld eller problem. fejl sker for alle mennesker.
men surt hvis du var kørt langt for kun at se på den bil. kan godt forstå du bliver irreteret.
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
Selvf. surt for dig der er kørt fra langeland... men de kan jo ikke sætte himmel og hav i bevægelse, for at lave mirakler...
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
Men jeg er jo os hellig:)
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Mere er der ikke at sige til det. Vi laver ting til over 30-60 millioner hver dag. Og gæt engang. Det er mennesker og vi fejler på jobbet ofte
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 107
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 783
jan 2008
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 484
Jeg har såmend set de dage de har haft travlt, så når det forekommer, kan man udemærket godt forstå at der an begåes en menneskelig fejl..
Men når du så kommer langvejs fra, kan jeg godt forstå du har lidt træt af det.. Det måske et lidt dårligt indtryk..
Men be dem bare om at ringe til dig når de har fundet den, hvis du er en seriøs køber, skal de nok ringe til dig..
aug 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 2.704
Det er jo ikke bevidst manden har gjort det og ALLE kan jo fejle, så din emne overskrift hører ingen steder til...
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.606
Dig og konen skulle bare ha været taget i den kedelige biograf alligevel hva ?
dec 2003
Følger: 146 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 19 Svar: 177
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 1.160
Jeg plejer altid at ringe til forhandlerne i jeg kommer og kigger , medmindre man lige kommer forbi på hjemvejen , men kan godt forstå du er utilfreds.
Vh Palle
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.129
Synes jeg hører rimelig tit fra ungdommen hernede de ikke kan lave prøvekørsler.
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 188 Svar: 1.235
sep 2009
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 6 Svar: 28
Bliver sku lidt utilfreds når jeg vil afmontere deres nummerpladeramme, da jeg syntes det er klart pænere uden... Og så opdager at de ikke har kunnet få de originale bolte ud af bagklappen og så istedet har monteret rammen med IKKE RUSTFRI selvskærende skruer, direkte ind i en galvaniseret bagklappe... Dette medfører selvfølgelig at lortet så småt begynder at ruste !!
Det syns jeg til gengæld er skidt !
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 301 Svar: 745
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.643
Det ER useriøst at de ikke har styr på nøglerne, uanset om de har travlt eller ej. Har man en virksomhed, så må man også kunne håndtere stress.
Men ja, det er menneskeligt at fejle - men i sådan en branche, hvor de måske mister en potentiel køber, så er det ikke ret smart. Der kan alligevel være tale om en del penge.
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 1.238
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.303
Er der nogen der prøver at stoppe dig?
Det er useriøst af en forhandler, travlt eller ej..
En ting er at fejl kan ske, frede være med det. Men det ændre ikke på at de har konsekvenser, og det er nu at forhandleren bliver hængt ud som useriøs..
Hvis jeg var kørt til Sjælland og kigget på bil, og det var sket for mig at jeg skulle vente en halv time, og de ikke kunne "hjælpe" mig på andre måder, end at sige.. Nøglen er sku væk.. Ja, så var jeg nok også, blevet lidt muggen..
feb 2009
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Svar: 34
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
Er ved at være godt træt af forbrugerene her i landet, de tror at alt skal være perfekt, det blir det bare aldrig med mennesker involveret... Og husk selvom en person begår en fejl, så gør det ikke hele firmaet useriøst...
Vil gerne høre hvem der ikke har begået fejl på arbejdspladsen?
Men dermed ikke sagt at det ikke er skide irriterende at bruge en hel dag og flere 100 km kørsel på ingenting:)
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.857
shit happens.
eks.
har personligt spist rigtig mange kager igennem mit liv og men her for 3dage siden fik jeg en med en bi i. er det normalt at bagere putter bi´er i deres bagværk?
næ tror jeg sku ikke men det kan ske noget få galt.
gert rustfrit og galv modarbejder hinanden.
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 1.238
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 352
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.376
Jo selvfølgelig gør jeg det, men synes bare at lige præcis den fejl burde ikke ske i lige præcis den branche..
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Biler: 7 Emner: 124 Svar: 379
Det der kunne ligeså godt være sket ved Audi i Tyskland også. Hvad mener du med "den branche"? bare fordi det er biler så er folk ikke automatisk mere grundige, og menneskelige fejl (fx pga stress eller andet) sker overalt uanset branchen.
Og at vente en halv time er ingenting. Jeg har oplevet at sidde og skulle vente på en ved Audi (har førhen kørt Audi A5) op til 1 time eller mere.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
sep 2005
Følger: 161 Følgere: 160 Biler: 3 Emner: 582 Svar: 3.452
feb 2009
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Svar: 34
Useriøs forhandler? - Sand Jensen Silkeborg