{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.629 visninger | Oprettet:

Useriøs forhandler? - Sand Jensen Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Var oppe og kigge på bil her tidligere i dag. Jeg har kraftigt overvejet en Audi A4 B6 1,9 tdi fra 2000-2004, så jeg havde fundet en rigtig pæn stc. fra 2004 med alt i udstyr til 102.000,-, som jeg egentlig gerne ville prøve.
Det var jo selvfølgelig intet problem, udover ventetiden på prøveplader, da der var mange ude at prøve biler i dag. Så han skulle lige have et sæt plader, så ville han finde nøglen. Han går så hen i nøgleskabet i et par minutter og står og kigger, hvorefter han kommer hen og siger, at han ikke kan finde nøglen i skabet, så det vil lige tage lidt længere tid, men da jeg er ivrig efter at komme ud og prøvekøre bilen, siger jeg at det ikke er noget problem.
Jeg venter nok i en halv time, mens han i mellemtiden ekspederer andre kunder (kunne forestille mig han havde sat en kollega på opgaven). Derefter kommer han hen og siger, at den nøgle altså bare er helt væk (det er altså en nøgle til en bil til over 100.000,- der er væk).
Men han kan altså ikke finde den, og siger at han nok skal ringe hvis han har fundet den, da jeg så i mellemtiden vil ud og se om der er andre a4'ere jeg gider overveje.
Inden jeg stikker snuden hjemad mod Langeland igen, kigger jeg lige ind forbi og spørger om han har fundet nøglen, hvis nu han havde glemt mig eller lign.
Og hold nu fast.. De har fundet ud af, at den MULIGVIS er havnet hos en der har købt en helt anden Audi 2.0 benzin af dem tidligere. Altså, ham der købte den anden audi havde fået en forkert ekstranøgle med, som jo så er nøglen til "min" audi. Amen jeg FATTER simpelthen ikke at man kan "komme til" at give en køber to nøgler til to forskellige biler med, især ikke når det er biler i den prisklasse og langt højere, og en stor anerkendt forhandler som Sand Jensen :s

Jeg tænker om det er normalt bilforhandlerne rundt om i dag, eller om det er noget der virkelig bare ikke må og ikke burde kunne ske?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøs forhandler? - Sand Jensen Silkeborg
  • #1   30. sep 2012 Ro i trussen, det kan jo ske selv for den bedste. Hvis du selv sige de havde travlt.. Tror bestemt ikke han gjorde det for at irritere dig eller fordi han er en tumpe.. Shit happens..

• #3   30. sep 2012 rolig nu, det kan ske ..

• #4   30. sep 2012 Det menneskeligt at fejle..

• #5   30. sep 2012 Hmm, kender det selv at i en stresset situation at man kan komme til at lave en fejl... Så mon ikk det er tilfældet her, og det er jo ikke jordens undergang:S

• #6   30. sep 2012 Bilen var ikke solgt samme dag, så skal ikke kunne sige det var pga. der var travlt.

Men de har jo biler til både en og to, ja næsten tre millioner til at holde derude. Jeg mener ikke det burde kunne ske hos sådan en forhandler..

• #7   30. sep 2012 Det er menneskeligt at fejle sandt nok, men fandme useriøst når han lader dig vente en halv time pga andre kunder!

• #8   30. sep 2012 Der er en som har sjusket der, men om det er en medarbejder eller ham..

• #9   30. sep 2012 Kæft i er hellige.. Hvis det skete for jer, havde i nok også været trætte af det..

- Vil sige dårlig service.. man lader ikke en kunde stå og vente forgæves!!!

• #10   30. sep 2012 Tror ikke man finder en mere seriøs og pålidelig forhandler i Danmark end Sand Jensen.. Så stop med det tuderi...!!

• #11   30. sep 2012 Jesus....
    Skidt sker

Hvis det er den slags problemer der kan ødelægge din dag så har du vist et beskyttet liv pakket ind i vat.

• #12   30. sep 2012 For sand jensen betyder biler i den lave klasse som denne audi intet, manden sælger dyre biler, så de billige biler er ikke noget de gider bruge alt for meget tid på.

• #13   30. sep 2012 giver per s ret her. det er en af dk største og mest anekendte brugtvognsforhandlere.

at trådstarter bliver pigesur over en mennesklig fejl, tja det er jo heldighvis ikke vores skyld eller problem. fejl sker for alle mennesker.

men surt hvis du var kørt langt for kun at se på den bil. kan godt forstå du bliver irreteret.

• #14   30. sep 2012 Herregud.. kig lige ud på deres plads.. med så mange biler, kan det sku ikke undgåes der går ged i den en gang imellem..

Selvf. surt for dig der er kørt fra langeland... men de kan jo ikke sætte himmel og hav i bevægelse, for at lave mirakler...

• #15   30. sep 2012 Ja havde været træt af det, selvfølgelig! Men det gør ikke Sand Jensen til en useriøs forhandler. Tror de tager deres forretning ret seriøst, og fejl sker, og hvis der har været travlhed i butikken kan man komme til at træffe forkerte beslutninger. I dette tilfælde har sælgeren truffet en forkert beslutning om at lade Nicklossi vente, jeg havde nok sagt at jeg ville kontakte ham hvis den dukkede op, eller spurgt om det var okay jeg hjalp nogle andre der også stod og ventede på at blive hjulpet, inden man ledte videre, så han havde sluppet for at vente en halv time:)

Men jeg er jo os hellig:)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #16   30. sep 2012 Det var da lige et godt godnat grin inden man skal sove. Haha

Mere er der ikke at sige til det. Vi laver ting til over 30-60 millioner hver dag. Og gæt engang. Det er mennesker og vi fejler på jobbet ofte smiley

• #17   1. okt 2012 Jeg har en ven som har tidligere købt to biler fra Sand Jensen, en audi og senere en Mercedes. Han har aldrig oplevet noget dårligt :-)..

• #18   1. okt 2012 Herregud.....jeg her på et tidspunkt haft min galopper 4X4 til rep for en skade hos aut forhandler i Kolding....og sæt dig nu godt......den stod nøjagtig fredag eftermiddag som jeg parkerede den mandag morgen og værkføreren havde da godt set den nøgle i skabet, men undersøgt eller spurgt den mekker jeg afleverede nøglen til...neeeej..skulle det nu osse være nødvendigt.....så det der er da ingenting.

• #19   1. okt 2012 Sand Jensen er i sig selv en udemærket forhandler, der ik plejer og være led må kunder, og plejer normalvis altid og være klar til og hjælpe kunder..
    Jeg har såmend set de dage de har haft travlt, så når det forekommer, kan man udemærket godt forstå at der an begåes en menneskelig fejl..
    Men når du så kommer langvejs fra, kan jeg godt forstå du har lidt træt af det.. Det måske et lidt dårligt indtryk.. smiley
    Men be dem bare om at ringe til dig når de har fundet den, hvis du er en seriøs køber, skal de nok ringe til dig.. smiley

• #20   1. okt 2012 Tror bare det er dig der er ivrig og useriøs i dette sammenhæng smiley
    Det er jo ikke bevidst manden har gjort det og ALLE kan jo fejle, så din emne overskrift hører ingen steder til...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.606
    #21   1. okt 2012 Nicklossi
    Dig og konen skulle bare ha været taget i den kedelige biograf alligevel hva ? smiley

• #22   1. okt 2012 Det kan jo ske at nøglerne har været forkert mærket eller blevet byttet rundt, siden at den anden køber heller intet har opdaget, det er da træls for dig, men nok mere træls for sand jensen, det er dem der egentligt har sat en del på spil ved ikke at være opmærksom nok i et split sekundt smiley

• #23   1. okt 2012 Nu er det jo ikke første gang sand Jensen har travlt., det er uprofessionelt at sand Jensen længere er den ikk , men okey man køre jo bare til Langeland igen og kommer næste dag igen , sælgeren har snork sovet eller været ligeglad ved det ikke men det er bare ikke godt nok.
    Jeg plejer altid at ringe til forhandlerne i jeg kommer og kigger , medmindre man lige kommer forbi på hjemvejen , men kan godt forstå du er utilfreds.
    Vh Palle

• #24   1. okt 2012 Måske den pågældende sælger har vurderet du virkede for und til at kunne købe bilen alligevel smiley
    Synes jeg hører rimelig tit fra ungdommen hernede de ikke kan lave prøvekørsler.

• #25   1. okt 2012 Forstår godt du er skuffet, men fejl kan jo ske, tænker næsten de er lede ved det og du kan måske gøre en god handel ved dem med denne Audi, hvis du vil kører over og prøve den igen når nøglerne er der igen

• #27   1. okt 2012 Jeg har også handlet bil ved Sand Jensen, og klager bestemt ikke over behandlingen, meen...

Bliver sku lidt utilfreds når jeg vil afmontere deres nummerpladeramme, da jeg syntes det er klart pænere uden... Og så opdager at de ikke har kunnet få de originale bolte ud af bagklappen og så istedet har monteret rammen med IKKE RUSTFRI selvskærende skruer, direkte ind i en galvaniseret bagklappe... Dette medfører selvfølgelig at lortet så småt begynder at ruste !!

Det syns jeg til gengæld er skidt !

• #28   1. okt 2012 pinligt indlæg smiley

• #29   1. okt 2012 Hvorfor er det pinligt indlæg? Emnets ejer spørger bare om folks erfaringer med ham - Der står heller ikke meget om ham sådan lige til via google.

Det ER useriøst at de ikke har styr på nøglerne, uanset om de har travlt eller ej. Har man en virksomhed, så må man også kunne håndtere stress.
    Men ja, det er menneskeligt at fejle - men i sådan en branche, hvor de måske mister en potentiel køber, så er det ikke ret smart. Der kan alligevel være tale om en del penge.

• #30   1. okt 2012 prøv og tænk hvis vi alle skulle lave tudeindlæg hver gang livet lige ikke arter sig efter ens hoved....

• #31   1. okt 2012 Allan T
    Er der nogen der prøver at stoppe dig?

Det er useriøst af en forhandler, travlt eller ej..
    En ting er at fejl kan ske, frede være med det. Men det ændre ikke på at de har konsekvenser, og det er nu at forhandleren bliver hængt ud som useriøs.. smiley
    Hvis jeg var kørt til Sjælland og kigget på bil, og det var sket for mig at jeg skulle vente en halv time, og de ikke kunne "hjælpe" mig på andre måder, end at sige.. Nøglen er sku væk.. Ja, så var jeg nok også, blevet lidt muggen.. smiley

• #32   1. okt 2012 Hvor kan man dog læse en masse lort på det her indlæg og hold nu k*** hvor det er til grin. I ville med garanti alle sammen selv være mere eller mindre, røv hamrende trætte af at skulle have ventet så længe og så få at vide at nøglerne tilfældigvis er havnet hos en anden som har købt en 2.0, jeg ville sgu også selv være blevet sur og bitter! Og JA, det er menneskeligt at fejle, men det er ikke ensbetydende med at det bør ske som her, selvom de har haft travlt, så bør han sgu kunne finde ud af at håndtere stress, slut færdig.

• #33   1. okt 2012 Men en fejl, gør ikke et firma useriøst...
    Er ved at være godt træt af forbrugerene her i landet, de tror at alt skal være perfekt, det blir det bare aldrig med mennesker involveret... Og husk selvom en person begår en fejl, så gør det ikke hele firmaet useriøst...
    Vil gerne høre hvem der ikke har begået fejl på arbejdspladsen?

Men dermed ikke sagt at det ikke er skide irriterende at bruge en hel dag og flere 100 km kørsel på ingenting:)

• #34   1. okt 2012 rolig nu. nu var det bare en audi du overlever nok at misse en tur i den dyre octavia.
    shit happens.

eks.
    har personligt spist rigtig mange kager igennem mit liv og men her for 3dage siden fik jeg en med en bi i. er det normalt at bagere putter bi´er i deres bagværk?
    næ tror jeg sku ikke men det kan ske noget få galt.

gert rustfrit og galv modarbejder hinanden.

• #35   1. okt 2012 det er da bare og vende om og gå igen.... da ikke noget og gå i hylekoma over....det er da bare en skide bil...der er en miliard millioen af dem..

• #36   29. okt 2012 laver du aldrig selv fejl smiley

• #37   31. okt 2012 Vw idiot
    Jo selvfølgelig gør jeg det, men synes bare at lige præcis den fejl burde ikke ske i lige præcis den branche..

• #38   31. okt 2012 Jeg har lært at fejl sker overalt, og det er bedst man altid selv tjekker alt efter en ekstra gang for at være sikker. Man skal ikke automatisk gå ud fra at alt altid bare er OK.

Det der kunne ligeså godt være sket ved Audi i Tyskland også. Hvad mener du med "den branche"? bare fordi det er biler så er folk ikke automatisk mere grundige, og menneskelige fejl (fx pga stress eller andet) sker overalt uanset branchen.

Og at vente en halv time er ingenting. Jeg har oplevet at sidde og skulle vente på en ved Audi (har førhen kørt Audi A5) op til 1 time eller mere.

• #39   31. okt 2012 At en nøgle bliver væk, kan vel ske for selv den bedste. At han lader dig vente i en halv time, uden at opdatere dig videre om sagen eller overhovedet virke det mindste interesseret, er dog en smule uforståeligt. Jeg var i hvert fald forlængst kørt min vej.

• #40   31. okt 2012 Lad den nu ligge -.-

• #41   31. okt 2012 hold da fast, at i kan blive ved.. smiley Det var da lige godt utroligt

Kommentér på:
Useriøs forhandler? - Sand Jensen Silkeborg

Annonce