{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olie ud af krumtaps udluftningen
  • #1   20. okt 2012 du kunne bygge en catch tank på med retur løb ned i bund karet det er jo klart når der kommer mere tryk på så vil der osse komme mere underkompression i motoren og derved vil olien komme op det kan osse være din udluftning er for lille men nu ved jeg ikke hvor meget der er lavet ved din motor og hvad tryk du køre med osv. men mange tunere der laver en special bygget motor der skal godt med tryk på de plejer osse og lave en special bygget krumtaps udluftning eller en ekstra i f.eks et ventil dæksel

• #2   20. okt 2012 Kør aldrig retur ned i bundkaret! Da jeg kørte med catch tank var den næsten kun fyldt med kondensvand og olie/vandslam, ikke noget man ønsker at blande med sin resterende olie.

• #3   20. okt 2012 okay den har bare aldrig gjort det før. men har kørt med 280 hk i noget tid nu og efter jeg byggede den om køre den med 330 hk. det er kompressor der sidder på køre 0.5 i tryk. motoren er bygget til det. så det kan godt være den er for lille min udluftning nu. kan jeg smide en catch tank på og så en slange der fra videre fra tanken op i ventil dækslet eller skal der bare et filter på tankens anden studs. der kommer intet luft ud af ventil dækslet og meget lidt ud af krumtaps udluftningen med mindre man køre til smiley

• #4   20. okt 2012 har du vakum på krumptaps hus?
    for vis ikke er det helt sikkert derfor den smider olie ud.
    medmindre den er slidt i cylenderne men det burt den jo ikke være på 2000km vis du har fået boret den op med nye stempler og det hele

• #5   20. okt 2012 Cralle . der tager du så helt fejl...

kondensen opstår kun fordi du ikke har retur til bundkaret...
    mit eget system, som er meget kompliseret, har både et dræn til bundkaret, samt en udlignings slange til catchtanken

• #6   20. okt 2012 Ronni - Nu ved jeg bare hvordan mit eget fungerede, var nu også bare en almindelig beholder, men der var også både udluftning og retur, og det snask der var i bundkaret da jeg fik bilen, var ikke noget jeg ville køre med, så retur blev slukket.

Kommentér på:
olie ud af krumtaps udluftningen

Annonce