{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.711 visninger | Oprettet:

Forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har fundet mig en bil hos Bendix Biler, som jeg godt kunne tænke mig. Men jeg er i tvivl om, om det er et godt sted at handle.

Jeg kan se at de var gået konkurs sidste år, men kort efter oprettede et firma i næsten samme navn og fortsatte forretningen.

Derudover har jeg læst om flere der har haft dårlige erfaringer med dem, men det har været med reperation af deres biler.

Jeg ønsker kun at handle der.

Er der nogen der har erfaring med at handle hos dem, og om det er trykt og sikkert at handle der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhandler
  • #1   22. okt 2012 Svarer du ikek selv på dit spørgsmål?

    Hvis jeg fandt så mange ting der netop fortalte at det ikke er et godt sted, så havde jeg handlet et andet sted.


  • #2   22. okt 2012 ud fra det du skriver lyder det ikke som et sted at handle,men hvis kun du vil handle der,så må du jo handle der

    http://www.trustpilot.dk/review/www.bendixbiler.dk


  • #3   22. okt 2012 Hvorfor overveje at støtte en forhandler økonomisk ved at købe bilen der, da firmaet ifølge trustpilot snyder kunderne?
    Jeg ville ihvertfald holde mig væk..


  • #4   22. okt 2012 Kan man på nogen andre måder få fat i bilen de har. Det er lige præcis den jeg gerne vil have nemlig. Kan man gøre noget med at en anden forhandler køber den eller er der nogen andre måder at komme uden om dem på?

  • #5   22. okt 2012 kan det slet ikke lade sig gøre at finde en tilsvarende et andet sted

  • #6   22. okt 2012 nu har jeg kun kikket på bilbasen. Og der var det den eneste der var til den pris.

  • #7   22. okt 2012 Vis du så køber den hos dem og der opstår en fejl eller anden defekt i garanti perioden vil du så køre hend på et andet værksted og selv betale for at få det lavet

    Eller hvor vil du hend når du skriver bare købe den der

    Vis der står dårlige ting om stedet flere steder så drop den bil eller tá chancen



  • #8   22. okt 2012 Så vil jeg kører andet sted hen. Jeg kender en mekaniker der kan lave det for mig.

  • #10   22. okt 2012 jeg skulle satme ikke have noget at gøre med dem, syntes heller ikke du skal gøre det, har du prøvet at finde noget i tyskland og betale afgiften på den?

  • #11   22. okt 2012 Jeg har overvejet det med tyskland. Men jeg ved desværre ikke rigtigt hvordan man gør det.

  • #12   22. okt 2012 hmm ja okay men du kan jo bare ringe til skat så kan du jo fortæller dig helt præcist hvad du skal gære for at få bilen på DK plader eller os kan du søge på forum der er ca 10000 indlæg omkring dette emne smiley men en bil for tyskland har tit også masser af udstyr

  • #13   22. okt 2012 Er der nogle steder man kan søge på hvilke biler der er til salg i tyskland?

  • #14   22. okt 2012 mobile.de

  • #15   22. okt 2012 tak. Jeg prøver at kikke der. Er det sikkert at handle i Tyskland?

  • Niels Blom A
    Niels Blom A Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #16   6. apr 2013 Til alles info.

    Jeg købte en bil hos Bendix Biler. De var desværre de eneste, der havde den helt rigtige model til salg dengang.

    Jeg har virkeligt fortrudt, at jeg handlede med dem.

    Der skulle ordnes nogle ting på garantien. Bilen stod urimeligt lang tid på værksted. De gav ingen varsler, når de ikke kunne overholde fristerne, så man kunne dukke forgæves op på værkstedet.

    De lovede at skifte koblingen gratis, men da jeg skulle hente den fik jeg en "særlig god pris" på ca. 10.000 kr i stedet.

    Yderligere skulle jeg have skiftet en bagstøddæmpere på garatien, men efter at have ventet i flere måneder opgav jeg, og fik et andet værksted til det.

    De har utvetydig snydt mig, men da de kun svare på mail, når det er i deres interesse, har jeg intet på skrift. Ejeren er i øvrigt også meget vanskelig at komme i kontakt med pr. telefon.

    Jeg havde simpelthen brugt så meget tid på dem, at jeg ikke ønskede at kæmpe sagen videre.

    Bendix Biler har snydt og bedraget mig.


  • Niels Blom A
    Niels Blom A Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #17   6. apr 2013 Vi aftalte iøvrigt også en pletfri FDM attest, men dette tolkede han som en FDM attest, hvor de kunne rette fejlene efterfølgende.

    Dette havde også været OK, hvis han da bare havde rettet fejlene, men det gjorde han ikke.


Kommentér på:
Forhandler

Annonce