{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhandler ?
  • #1   24. maj 2013 Kør ud og kig på bilen, spørg om du må få den på en lift.
    Bilen kan ikke være helt lort, hvis bunden er i orden og bremserør og lign er beskyttet smiley

    Selvfølgelig kan bilen køre af røven til, men det finder du hurtigt ud af selv smiley


    http://www.trustpilot.dk/review/v85.dk


  • #2   24. maj 2013 haha alle kan lave falske trustpilot anmeldelser, men har nemlig handlet med ham, og er blevet snydt helt vildt, ville bare høre om det kun er mig der sys han er en kæmpe svindler


  • #3   24. maj 2013 tog ham 2-3 måneder at afmelde den bil vi solgte til ham, kostede ekstra i vægtafgift, forsikring og en bøde på 2000 for overskredet syn.
    bilen vi købte havde gået ca. 442.000 istedet for 400.000 som den stod annonceret til. den var måske ikke helt så poleret. men prisen blev der efter. og der var ingen billigere. Var en C5 2,2 HDI stc. fra 10/2001.

    Ud over det er jeg tilfreds med handlen, bilen blev købt engros og efter de 6 måneders reklamation/garenti man normalt får når man køber bil, havde vi kun brugt penge på et olie skift og en olietryg føler.

    Hvilken bil handlede du ved ham?

    Jeg lagde et emne op her om nogen lige gad køre forbi og se om vores gamle bil stod der med plader endnu og der kom også nogle historier om ham.


  • #4   24. maj 2013 jeg handlede en BMW med ham i sin tid der efter 2-3 måneder var rusten i alle skærme, døre ALT, det var lige hurtigt slebet over og så pisset til med sort maling så det ikke kunne ses, og så var bilen altid vasket og våd lige når jeg kom.

    tog for sjov derud og kiggede på en anden bimmer da jeg solgte den sidste, og den var lige så "pyntet", og man opdager det ikke før man har prøvet at blive snydt en gang.


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #5   24. maj 2013 har også været nede ved den forhandler og se på bil, for en 3 år siden (den gang hed det noget med "Bjarnes Auto"

    Det var en 306 diesel han havde, nysynet dagen før, og følgende fejl fandt jeg på den
    4 forskellige dæk (forskellig størrelse på både for og bagaksel, samt størrelsesforskel på foraksel 13" højre og 14" venstre)
    rust i vanger under bunden
    døre kunne ikke låses udefra
    bagklap kunne ikke åbnes udefra
    motorrum smurt ind i dieselolie (var ikke motorolie, men diesel)
    samt andre småting jeg ikke lige kan huske.


  • #6   24. maj 2013 ja og hans super service med man ikke må se hans biler medmindre man har aftalt tid :S resten er låst væk.

Kommentér på:
Forhandler ?

Annonce