{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie/Oliefilter
  • #1   4. nov 2012 - eller om man bare kan skrue låget af og udskifte den gamle med den nye ude.

Det er forresten en BMW E46 der er tale om smiley

• #2   4. nov 2012 hvorfor vil du kun skifte dit filter...................

det rigtige at gører er at skifte olie og filter og på varm motor..

mvh

• #3   4. nov 2012 Oliefilter og olie hører sammen og skal altid udskiftes sammen! Når du alligevel er igang, så skift det!

• #4   4. nov 2012 På varm motor, hvad mener du med det??

- Det er ikke andet end 2 måneder siden jeg sidst fik skiftet olie på bilen. Grunden til jeg vil skifte oliefilteret er fordi jeg ikke er sikker på om den blev skiftet på det tidspunkt.

- Tak for svaret

• #5   4. nov 2012 Hvis du ved at olien kun er 2 måneder gammel, og at motoren ikke har kørt vanvittigt meget siden sidste olieskift, så kan der selvfølgelig ske en undtagelse. Olien skiftes altid på varm motor, fordi olien løber lettere af motoren når den er varm! Husk at kontrollere din oliestand på motoren, når du hat udskiftet filteret.

• #6   4. nov 2012 Ja det giver god mening med udskiftning af olie, men kan jeg skifte oliefilteret ud, UDEN at lade olien løbe ud af motoren, - Altså, kan jeg skifte filteret med olie i bilen??

- Tak for svaret

• #7   4. nov 2012 Når du skifter oliefilter løber der som regel en lille mængde olie ud, afhængig af oliefiltertype (indsatsfilter eller oliefilter for sig) kontroller derfor oliestanden når du har udskiftet filteret.

• #8   4. nov 2012 Har det, tak for det smiley

Kommentér på:
Olie/Oliefilter

Annonce