{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk. Nankang NS 2 ultra sport
  • #1   11. nov 2012 Jeg har aldrig prøvet et dæk som var så dårligt !!!

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #2   11. nov 2012 Det er som de andre Nankang dæk. Noget billigt lort!
    Folk der roser det er enten fulde af løgn eller har aldrig prøvet et ordentligt dæk

• #3   11. nov 2012 Jeg har været glade for mine... Du får hvad du betaler for, men ganske udemærkert.

• #4   11. nov 2012 lorte dæk

• #5   11. nov 2012 Dårlig i regn, larmer og holder ikke mange KM
    Men det eneste dækfabrikant der kan lave dæk i rigtige str.

• #6   11. nov 2012 Det argeste pis dæk der nogensinde er skabt...

• #7   11. nov 2012 har haft dem.
    kunne ikke dreje. bremse eller accelerare med den. ofre dog penge på dæk. det er din eneste sikkerhed. da det er dem der holder dig fast på vejen... desuen larmede mine rimelig meget efter 1500km

• #8   11. nov 2012 Har bedre greb i mine vinterdæk, på trods af at de er noget smallere (215 vs 165)
    De larmer helt tosset, så jeg ville ikke anbefale dem

• #9   11. nov 2012 Det er selvmordsdæk

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #10   11. nov 2012 Ole læs nogle tests osv. Du behøver ikke nødvændigvis at købe test vinderen for der findes også gode dæk midt i feltet hvor prisen er mere spiselig. Men vælg en anerkendt producent.
    Det er jo ikke for sjov at der ikke nogle der testet nankang, linglong, pingpong og hvad de nu ellers hedder. De er ganske enkelt for dårlige

• #11   11. nov 2012 hvis du sider på dækoline.dk så giv da lige 50kr mere også køb noget ordenligt..

det larmer og er rent selvmord og køre med dem..

• #12   11. nov 2012 Det er så simpelt, at uanset hvor godt din bil er pakket med sikkerhedsudstyr, så er alt det ligemeget, hvis ikke dine dæk har greb til at bruge det! Tænk også lidt på os andre du køre iblandt til hverdag.. Vi vil helst ikke torpederes fordi du ikke kan styre din økoracer!! Brug fornuften, og find nogle ordentlige dæk! Man får som oftest hvad man betaler for!

• #13   11. nov 2012 Jeg har prøvet nankang en gang, og skal aldrig nogen sinde køre med det lort igen,
    Deres dæk kan på ingen måde stå fast når det er vådt, det var meget tæt på jeg var røget af i et sving pga dem.
    Tænk på din egen sikkerhed og brug lidt mere på at købe et dæk i en ordentlig kvalitet.

• #14   11. nov 2012 Har ns2 på min veteranbil.. Den køre ikke over 100km/t.. Ikke i regnvejr.. Har alt muligt andet end dækstøj der larmer af helved til.. Og den køre ikke mange kilometer.. De bliver hårde før de er slidt.. Når det er sagt ville jeg ALDRIG sætte det på min hverdags bil.. Aldrig..!!! Gode dæk er kommet så langt ned i pris at jeg ikke fatter man overhoved overvejer den salgs dæk..

• #15   11. nov 2012 Jeg har Nankang NS 2 165/50/15 på min G2'er..

Den står sgu HELT fint fast i både regnvejr og tør vejr, og jeg kørte på nogle ret så bløde kvalitets dæk før.. dækstøj er der ikke meget af IMO, og jeg kan FINT bremse, styre og give den godt med gas uden at føle bilen / dækkene er ved at miste kontakten..

Jeg ville ikke sige du sku holde dig fra dem, for har kun haft gode oplevelser med dem!!!!!!

Og de har rigeligt mønster til 1 sæson mere (30-40.000 km) i dem jeg har kørt på de sidste 20.000!! smiley

• #16   11. nov 2012 køb ikke V mønster dæk. Jeg har dem på mine sommerfælge og de er rent ud sagt LORT! de rejser sig på ca 5000 km og begynder at larme som en sindsyg. Eneste positive er at de kan klare 165 km/t uden luft i og stadigvæk sidde fast på fælgen smiley

• #18   11. nov 2012 Tak for jeres svar på de dæk, skulle bare høre jeres mening og er sikker på jeg ikke skal have dem. Var bare fordi jeg kunne få dem 39£ stk og var jo oki billig.

Men tror bare jeg køber Falken. Har haft dem før og været rigtig glade for dem

Men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Dæk. Nankang NS 2 ultra sport

Annonce