{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

e10 - problemer med undervogn? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg,

Jeg har for nyligt udskiftet mine 40/40 fjedre med std fjedrer igen.
Nu er det bare at min bagud, ser det ud som det burde gøre. Men foran er den virkelig blevet høj. Det ligner lidt nu, at jeg har 40mm sænksfjedre bagi, selvom alle 4 sænkningsfjedrer er udskiftet med originale igen.

Det er lidt sjovt, da jeg har et billede af den, hvor den aldrig har været sænket og der er den noget lavere i fronten end nu.
Nogen der har prøvet noget lign? Det skal sige at der er er helt nye støddæmper for og bag, men bare de gamle originale fjedrer i.

Et andet problem er nu, at den larmer/banker nogle gange fra bagtårne lyder det som om. Det lyder nogle gange, når jeg kører over bump at der er en mand, som står og banker med en hammer under bilen smiley

Ved ikke om det kan være nogle bøsninger eller noget? Håber I gider og hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e10 - problemer med undervogn?
  • #1   18. nov 2012 Jeg vil godt give dig ret i din undren.. min gjorde præcis det samme, blev højere efter jeg satte sænkningsfjedre på.. blev enig med mig selv og nogle kammerater om at det måtte være fordi de gamle fjedre var så gamle så de var blevet bløde og dermed mindre.. om det passer eller ej ved jeg ikke

    Men som sagt min gamle e10 gjorde præcis det samme smiley

    Mht banken - Prøv at checke dine kødben smiley


  • #2   19. nov 2012 Elller udstødning der går på

  • #3   19. nov 2012 anlæg i bagagerummet? slidte dæmpere`? er det et stort problem så på med 40mm foran igen. så stå den pænt

  • #4   19. nov 2012 Der er helt nye støddæmper, samt 4 nye manchetter. Problemet er at bagi, er det som det skal være, men foran er det fandme det meste af 3-4 cm højere end da jeg købte bilen.

    Angående den banken, kan mine "kødben" være skyld i dette? Vi bøvlede nemlig lidt med dem, da vi sætte originale fjedrer på igen. Det kan ikke være bøsninger eller noget andet skrammel i sådan en Japaner spand? smiley


Kommentér på:
e10 - problemer med undervogn?

Annonce