{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.517 visninger | Oprettet:

Vurdering af T-hansen reservedele {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Skal bruge et hjulleje til en BMW, det koster hos T-hansen 20% af prisen hos Mekonomen!
Altså 299kr sammenlignet med 1500kr hos Meko.

Normalt ville jeg helst ikke købe hos T-hansen, men det er kraftedeme mange penge!!

Nogen der kender til kvaliteten på thansens hjullejer?

Tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af T-hansen reservedele
  • #1   4. dec 2012 hm man siger jo at man får hvad man betaler for ? smiley ( dog kender jeg ikke til kvaliteten overhovedet! )

• #3   4. dec 2012 jeg ville aldrig spare penge på et hjullejer slet ikke fra thansen og den prisforskel smiley

tror bare du risikere det går hurtigt i stykker og så er det 300 ud af vinduet. så hellere give de penge mere og det så er det bedre og holder det længere.

• #4   4. dec 2012 jeg har købt tidligere hjullejer 2 gange og det fungerede fint, der var slet ikke nogen problemer og virkede som kvalitet,,, men det eneste jeg ikke vil anbefale det er bremseklodser og skiver (ifølge erfaringer for 4-5 år siden) nu ved jeg så ikke om de bruger anden producent

• #5   4. dec 2012 Hvis lejerne fra thansen går i stykker, reklamerer man jo bare over dem ? smiley

• #6   4. dec 2012 Jeg købte hjulelejer til min audi 80 da jeg havde den derude, Den kørte da 50000 km uden problemer med dem i inden jeg gik af med den, og mig bekendt virker det endnu

• #7   4. dec 2012 du får hvad du betaler for .sådan er det

• #8   4. dec 2012 Lad os vende den lidt om. Hvilket MÆRKE er hjullejerne fra Thansen? For de sælger trods alt en del kvalitetsmærker efterhånden.

• #9   4. dec 2012 ja de har fået mange klager

• #10   4. dec 2012 har skiftet begge forhjulslejer på begge mine starlet'er. Og der har ikke været noget endnu - det ene sæt er over 2 år siden de blev skiftet. Og så koster de kun 500,- hos T-hansen og 1000,- hos Meko.

• #11   4. dec 2012 der er skuda ingen forskel på det, spar pengene

• #12   4. dec 2012 ja spar pengene, t-hansens reservedele er stort set det samme som andres

• #14   4. dec 2012 reservedelene er ok også hjullejer....

• #15   4. dec 2012 Har også tit brugt lejer derfra til de forskellige biler jeg har lavet og dem er der ingen problemer med overhovedet,så det skal du ikke være bange for. Mange af deres lejer er skf lejer så det ganske udemærket.

• #16   4. dec 2012 Dem skal du købe hos Thansen, de fejler intet og kommer fra en anderkendt producent - optimal.

• #17   4. dec 2012 Jep Optimal

• #18   4. dec 2012 Man kan jo tænke kreativt.
    Hvor mange producenter er der af reservedele ?
    Hvor let er det at lave en papkasse i ens farve og med ens logo ?

Nogle ting ved og hos THansen er direkte dårlige, mens andre, vil snart sige de fleste, er helt på højde med det man kan købe hos Refako, Meko og de andre steder.

Forskellen i min verden er blot hvor meget man vil tjene på det.

• #19   4. dec 2012 Gør det, du kan jeg trods alt få 5 hjullejer for et og det dyre kunne lige så godt gå i stykker lige så hurtigt som det billige. Og bare fordi man køber det i Thansen betyder det jo ikke det er dårlig kvalitet FTZ og thansen sælger jo også nogle af de samme dele. smiley

• #20   4. dec 2012 har aldrig haft problemer med reserve dele der fra. jo har fået skiver og klodser der ikke passede men fandt ud af der så var lavet 3-4 forskellige slags bremser til min model..
    kvaliteten er helt fin på deres tingog ville ikke være bange... micheling og goodyear multiremme. NGK og Denso tændrør. deres pladedele er fine. lindeman og castrol oil. kvaliteten er helt iorden på deres vare...

• #21   4. dec 2012 jeg/folk jeg kender har købt en hjul cylinder ,der var utæt i stemplerne fra ny , et sæt bremse bakker der bukkede ved en hård opbremsning, flere skiver der slår sig bare ved lidt hård kørsel. har endu ikke fået en udstødning der fra der passede på den bil jeg har bestilt det til (3 forskellige biler)
    Så jeg er færdig med dem.

• #22   4. dec 2012 Det største problem ved at købe reservedele hos Thansen, er alt det arbejde det kræver...

Altså først skal man ud og låne en bil. Derefter skal man finde noget gammelt tøj, eller ud og købe nyt. Hvis man ikke har et falskt overskæg, skal man også påregne tid til at anlægge et rigtigt. Man skal researche størstedelen af sine bekendte så man kender deres whereabouts. Så skal man også undersøge hvor diverse overvågningskamera er, så man kan holde sig uden for deres rækkevidde. Man skal opbygge et skudsikkert alibi. Og sidst, men ikke mindst skal man planlægge 3-4 "flugtruter" hvor man hurtigt kan komme væk!

For man vil fandme ikke tages i at handle hos Thansen!!!

smiley

• #23   4. dec 2012 Jeg har også købt et hjul leje der inde til en Astra g foran smiley det virkede fint, dog kørte jeg ikke særlig lang tid i bilen inden den blev solgt smiley
    Men boltene der fulgte med passede ikke. Så brugte bare de gamle smiley

• #24   4. dec 2012 Ningo .
    hvad ang. bremser er det heller ikke det smarteste at købe "no name" bremser, når du kan købe brembo osv. til samme pris andre steder.
    - men hvor meget andet har du så ikke købt der virket ? altså når det virker virker det jo og der kan jo også være fejl på kvalitets mærker smiley

• #25   4. dec 2012 har fået bremser fra vestsjællands autodele merkonomen og thansen til mine gamle VW´er ingen af dem kunne holde og alle var skæve efter få uger. (ja de blev brugt til hmm. "frisk kørsel".) det var NK 2 af stederne thansen og merkonomen.
    har ikke haft problmer med mine toyota´er men der har jeg også altid købt orginalt Brembo hos toyota.

tror ikk på thansens stumper er dårlige men tror på folk ikke kan finde ud af at montere dem.. kender 1 person som mete thansen´s hjullejre var dårlige. han lå så og bankede hjullejret ned men en mukkert i sin perlestens indkørsel. klart lortet så ikke holder nå det er samlet ukorrekt

• #26   4. dec 2012 Thansen er fint nok.

• #27   4. dec 2012 Det er jo ikke Thansen hjullejer? Det er jo ikke Thansen der producere dem? Jeg ved, at Thansen fører SKF lejer, hvilket er det bedste du kan få. Jeg ville ikke være bange for at montere dem.

• #28   4. dec 2012 Har du tjekket hvad prisen er ved Refako? smiley

• #29   4. dec 2012 Hvorfor ikke måle lejet op og købe det hos et lejefabrikant med et godt renomé?
    SKF f.eks.

• #30   4. dec 2012 niklas
    nåe ja det klart for alle ved at SKF lejre ikke tåler omgivelser fra thansen og gå til efter 3 minutter i deres varetægt. meget bedre at skille bilen ad måle lejret sende SKF en bestilling. vente på den bliver set. vente på at modtage varen som bliver væk i posten. og så ugen efter kan du samle bilen...
    helt fint hvis du ønsker at gøre det sådan. men normale personer bestiller lejre. køre i bilen til det er hjemme (hvis det mod forventing ikke er på lager). køre hjem med det nye lejre og skifter det så bilen er køreklar til dagen efter...

• #31   4. dec 2012 ketil l s

Øh hvad?

Kan du forklare dig?
    Dit indlæg er næsten ulæseligt og desuden er budskabet temmelig forvirrende.
    Du kan da købe f.eks. SKF lejer mange steder over disken.

Hvorfor skulle posten forresten blive væk bare fordi det er SKF.

Kan du derudover lige definere et normalitetsbegreb nu du taler om normale mennesker?

• #32   4. dec 2012 Normale mennesker = den gennemsnitlige.

• #33   4. dec 2012 har haft fra thansen skal ikke igen de dør evter 1år / 50xxx km da jeg var ansat der fik vi tit reklamation på dem. køb du hellere hos koed

• #34   4. dec 2012 Hvis man en gang imellem ,købte noget til sin knallert det var jo virkelig også kram ,man kunne jo være heldig sine nye crom skærme ,først rustede efter 2 mdr . jo jo T Hansen er skam kram

• #35   4. dec 2012 Og til dig Anders S. Du er sikker på du ikke har kigget på et baghjulsleje ved thansen og et forhjulsleje ved Mekonomen?

• #36   4. dec 2012 Det er lidt et sårbart emne det her, men super fedt med de mange synspunkter.
    På en eller anden måde er begge løsninger logiske! Specielt når prisforskellen er så ekstrem stor. Som regel får man hvad man betaler for, men ikke desto mindre så kan mærkerne hos Thansen jo også være ganske udmærket - i nogens øjne..

Lille Dan - Fedt sagt!!

Martin C
    Har lige tjekket Refako, og kan se de både har forhjulsleje til 1400kr samt 500kr. Det til 500 er samme mærke som hos Thansen.

Rasmus J
    Helt sikker.

• #37   4. dec 2012 nu får jeg mekaniker rabbat ved ftz og mekonomen og så får jeg (hva jeg syntes) bedre dele til samme pris nogen gange billiger end thansen.

• #38   4. dec 2012 Det er af mærket optimal begge steder fra, ødelagte lejer er mange gange folks egen skyld = ikke korrekt montering og ja har sgu også selv lavet lort ved montering

• #39   5. dec 2012 Det er også er spørgsmål om mængde. Hvis thansen køber et større parti hjullejer end mekonomen får de måske varerne til en bedre pris og kan derfor også sælge dem mere fordelagtigt både for dem og os. Det bliver varerne ikke ringere af hvis det vel at mærke ER de samme varer man taler om

• #40   10. dec 2012 Thansen har nogen fine dele MEN du må aldrig købe slid dele ved thansen fordi så godt er det heller inke

• #41   10. dec 2012 nu har alle leverandøre jo flere sorteringer, og t hansen køber nok ikke altid 1 sortering

Kommentér på:
Vurdering af T-hansen reservedele

Annonce