{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.617 visninger | Oprettet:

Alt lys blinker. {{forumTopicSubject}}

Hej BG... Min spand er inden for de sidste par dage begyndt og ligne et diskotek eftersom alt lys er begyndt og blinke i samme tempo som bilen enten står i tomgang eller kører og er blevet træt af at folk konstant blænder op hehe... Er det en ny generator der er tale om her? Eller kan jeg nøjes med bare at skifte kullene, bare for at sparre lidt nordjyske dollars? Spanden er en Fiat Punto fra 95 så desværre er det jo ikke noget nyt når el fejler på en fiat smiley På forhånd tak folkens...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt lys blinker.
  • #1   22. dec 2012 teoretisk set, ville det selv samme ske, hvis du pillede batteriet helt fra motoren, mens den kørte, så det KUN var generatoren der leverede strøm.. som fx på de gamle knallerter, uden batteri.. hvis de stod lavt i tomgang, blinkede lygterne også i takt til omdrejningerne... så en Ford galaxy igår med selv samme fejl smiley og der tænkte jeg det samme som du smiley

• #2   22. dec 2012 Interessant info... Men lyset blinker uanset om det er i tomgang eller med omdrejninger. Har lige smidt en anden starter og nyt batteri på og det var først derefter det kom snigende... Plus ledningen som går fra starteren og videre ned på generatoren knækkede under kampens hede, men havde heldigvis en anden magen til fra min reservedels Punto som blev monteret. Og stelforbindelserne på starter og generator er efterset og fejler intet...

• #3   22. dec 2012 Blinker alt lys også hvis bilen er slukket men lyset er tændt?
    For mig lyder det som om at enten din diodebro i generatoren har en diode eller to defekt ellers er det dit laderele.

Kommentér på:
Alt lys blinker.

Annonce