{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Lys bliver svag og normal.. Håber på hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en fin Honda Civic 1.4i s xtra fra årgang 2000... Den har denne problem som jeg virkelig ikke kan finde ud af..

Lygterne og lyset inde i bilen bliver ved med at lyse svag og normal og sådan bliver det ved mens jeg køre, altså mest når jeg træder på speederen.. Jeg har lige skiftet generatoren på den og brugt penge på det, uden det var det der var problemet... Min mekanikker kigger på bilen og siger det kan være lambdasonden fordi den melder 2 fejl der.. Lambdasonden var skiftet af den tidligere ejer ikk så lang tid siden, men ved ikke om den er orginal..

Efter jeg skiftede generator, kan min omdrejnings tæller godt komme nogle gange komme helt ned på 0 men den slukker ikke.. Og min speedometer viser går fra 0 til 120 osv.. Den leger bare..

Og motorvarme viseren driller også lidt.. Den viser ikke helt stabilt, altså den leger lidt..

Håber virkelig en af jer derude ved med 100 procent hvad fejlen er og hvad der skal laves..

Og det skal lige siges min speedometer ikke virkede før.. Tror i måske det er en forkert generator der er kommet i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys bliver svag og normal.. Håber på hjælp..
Kommentér på:
Lys bliver svag og normal.. Håber på hjælp..

Annonce