{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

'BMW=bil,,,,,, nej' {{forumTopicSubject}}

'Bryder mig ikke om bmw, det er en stor klodset bil, som mest af alt ligner lort, man kan godt lide din forlygter, det er også det eneste der er flot ved den... sådan er min holdning altså... sorry'

Hvis dette er hvad der kan præsteres af "konstruktiv kritik" til en bedømmelse 'Lav', så må jeg virkelig sige, at så er det at synke lavt, set med mine øjne.

Skal slåes fast, at det er ikke for at tude over bedømmelsen (efterspm den knap rør på bilens bedømmelse), men jeg bliver KRAFTEDEME harm, når folk ikke kan skrive noget mere konstruktivt, end præstation som ovenstående.
Jeg undrer mig, at man så i det hele taget vælger, at gå ind for at se på bilen, eller i det hele taget smide en bedømmelse, hvis man virkelig har sådan en holdning, ang. et bilmærke.
Har man sådan en holdning, så er det fuldstændig irrationelt at ligge en bedømmelse på bilen, i det hele taget en bil der har det mærke, hvis mærket er noget man afskyr. Jeg selv går da ikke ind og kigger på et mærke jeg afskyr, så holder jeg mig bare væk derfra, istedet for, at gå folk på klingen, fordi de har det "forkerte" fornavn på bilen.

Ved ikke ligefrem, om jeg er den eneste der har den indstilling, men vil da gerne vide, om jeg er helt forkert på den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'BMW=bil,,,,,, nej'
Kommentér på:
'BMW=bil,,,,,, nej'

Annonce