{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bravo - DUMT KØB?
  • #1   30. mar 2006 Bravo - Dumt køb? JA

Når du kan købe Honda istedet;)

• #2   30. mar 2006 Det er ikke skide godt når tandremmen smutter... :S
    Det kan koste en motor...

• #4   30. mar 2006 Mac F - Præcis det samme har jeg tænkt på... men ville være ærgeligt at købe en fiat bravo og så senere at opleve at f.eks. varmeanlægget går...

• #5   30. mar 2006 har 3 venner som har fiat brvo'er 2 af dem ligger 1,6 i og den sidste 1,4. den ene har haft problemer med varmeanlægget, og ham med 1,4 har fået en ny motor i. men det var så hans egen fejl. havde kørt 20000 km uden at skifte olie......

• #6   30. mar 2006 Tag eks min Brava... 1.8 elx det køre sku også bare derud af... jeg skal godt nok til og af med den da jeg skal have en ny (fabia). men min er 10 år og har 123.000 på bagen har aldrig haft nogle af de problem som nogen har sagt om fiat.. Min den køre bare der udaf, men er til salg...

• #7   30. mar 2006 Jeg har en bravo fra. 95,-

Det eneste der har været med den er alderdomsproblemer som jeg kalder dem.

Håndtag skal skiftes
    Problemer med en rem
    Fugt i tændrør
    Rust i bagklap

• #8   30. mar 2006 Hejsa... Ser du søger råd om en bravo...

Hvilken en havde du tænkt på? 1,2 og 1,4 har der været lidt problemer med. Så hvis det er så vælg en 1,6.

Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med min overhovedet og har kun gode erfaringer med Fiat.
    Tandremmen skal skiftes i god tid, ligesom den skal på alle andre biler med rem... Så det har ikke noget at gøre med det er en fiat.
    Dørhåndtagene smuldrer dog på samtlige bravoer, men de koster ikke alverden og er nemme at skifte.

Synes det er et kanont alternativ til f.eks. golf 3, corolla og civic m.fl.

Du kan da prøve at tage et kig på min og se om det er noget der kunne have interesse.

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=83578

Mvh Allan M.

• #9   30. mar 2006 Hvornår er det fra?? Har selv haft en bravo som var fra '96, og jeg siger det pænt når jeg siger det er noget bras!! Alt gik stortset i stykker mens jeg havde den. Men kan godt være det er mig der havde fået en mandagsmodel... evt. se fdm hjemmeside, i brugtvognstest. der så alt hvad du skal kigge efter.

Men hvis du skal ud og se på nogle så skal du undersøge om ALT elektrisk er 100% iorden og virker, for det er en stor svaghed hos bravo'en! Og hør om der er skiftet airbag fornylig, for hvis ikke kan du næsten med sikkerhed regne med at du kommer til det, enten så er det et airbagstikket der går fra til boksen eller også (som i mit tilfælde) ventilationsanlægget der bliver utæt, og lige nedenunder anlægget ligger airbagboksen og så skal den skiftet og så snakker vi om en rep. til 5000kr. på værksted.
    Den har det også med hurtigt at ruste, så få fat i en der er rustbehandlet.

Men udover det, så er det en skide god motor der ligger i dem, min var kun en 1,6 med de 103hk std. og de sparkede satme røv alle sammen! Og det du har hørt om tandremmen passer ikke, den holder lige så længe som alle andre biler.

Alt i alt, få fat i en bravo der er velholdt og og passet med FULD SERVICEBOG. For det var sgu en godt og rigtig fed bil, når den altså ikke holdt stille!!

Ville ikke selv købe en igen! men held&lykke med det...

• #10   30. mar 2006 Køb køb køb!! Italiensk går du aldrig galt i byen med!!

• #11   30. mar 2006 jeg kender 2 der har en bravo ... de har ikke haft nogle store problemer med deres ..... deres tandrem er hvertfald ikke sprunget .... men alla kan jo være uheldig ...

Kommentér på:
Bravo - DUMT KØB?

Annonce