{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Pas på med at handle hos N-styling {{forumTopicSubject}}

Du får aldrig dine varer, og penge får først ind efter du har ringet og brokket dig mere en 5 gange!
Købte en r32 kofanger i starten af december, jeg skrev en uge efter hvorfor den ikke kom. Den var åbenbart blevet ødelagt og sendt tilbage og han ville sende en ny. Den har jeg stadig ikke modtaget 2 uger efter, så jeg ville have pengene. Der gik en uge og intet var sket jeg ringede så hverdag og sagde jeg selv kom og hentede dem. Så kan du tro at pengene blev overført og 2 dage efter havde jeg pengene:)
Men man får sku ingen varer, så spild ikke tid hos den side!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på med at handle hos N-styling
  • #1   12. jan 2013 kommer sku noge nyt om dem var uge XD folk bort lært sig at ikke hande der efterhånd smiley

• #2   12. jan 2013 Lad vær med at dømme folk når man kun kender én side af sagen , har nu handlet en del ved N-Styling , der har aldrig været problemer med varerene eller med at få mine penge tilbage hvis og når det har været nødvendigt.
    Ny ejer , næ næ er skam den samme ejer der ejer firmaet.

• #3   12. jan 2013 Har brugt min tillid til det firma! Det skal fandenme ikke gå over 5 uger for at modtage en kofanger! Og den er ikke kommet så har droppet den. Andre hjemmesider tager det maks 3 dage

• Val
    Val Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 108
    #4   14. jan 2013 har også bestilt noget hos dem d. 3 jan og har stadig ikke fået min ting, ringer til den imorgen, da de ikke svarer over email

Kommentér på:
Pas på med at handle hos N-styling

Annonce