{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.655 visninger | Oprettet:

Peugeot 106 - ABS lampe lyser {{forumTopicSubject}}

Hej,

I morges da jeg startede min bil begyndte ABS lampen at lyse kort tid efter, samtidig med dette stoppede anlægget i bagagerummet med at spille (dette er eftermonteret og har en ledning direkte til batteriet).
ABS lampen lyser stadig når jeg kører, og det hænder at anlægget i bag starter for en kort stund.
Vinduesviskerne kører også kraftigt når de er startet.

Er der nogen som ved hvad dette kan være, og hvorfor ABS lampen lyser?

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 - ABS lampe lyser
  • #1   22. jan 2013 abs lampen der lyser kan skyldes en føler..
    Ellers så kør ned til et værksted og få dem til at lave en fejlsøgning så burde de kunne fortælle det hvis der ikk er nogen her inde som har nogen forslag til det smiley


  • #2   22. jan 2013 k'r til mekaniker jeg havde det problem i min 106 for 2 år siden ca der var det styre modulet til absen der var defekt og det kostede ca 3800 med moms

  • #3   22. jan 2013 Men virker det ikke mærkeligt at der går nogle sekunder fra man starter bilen til den begynder at lyse, og samtidig med dette stopper det eftermonterede anlæg i bag med at spille og vinduesviskerne kører med høj kraft. Virker det ikke mere som en løs forbindelse?

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #4   22. jan 2013 tjek dine batteriforbindelser. lysende abs lamper skyldes mange gange bare skidt på sensor/krans, så skyl lige hjulene en gang med vandslangen og se om det går væk

Kommentér på:
Peugeot 106 - ABS lampe lyser

Annonce