{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Ny Webshop! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er i fuld sving med, at starte mit nye projekt. Den største fokus bliver bil belysning i starten. Det her er lige starten på den www.autoplius.dk .

- Hvad synes i der mangler til biler på e marked?
- Hvad med design for website, kan i lide den eller ej?

Jeg sørger masser ideer, håber i kan hjælpe mig!

Mvh, Jonas Samulionis smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Webshop!
  • #1   26. jan 2013 Fedt projekt du har startet der.
    Skulle du have brug for en samarbejds partner, må du jo kontakte mig. Da jeg faktisk har tænkt på at gå ind i sådan et projekt.

    Anyways Ontopic:

    Thumps up for designet, det ser lækkert ud og samtidigt overskueligt. Ikke så mange dikkedare.

    Jeg ville syntes, det kunne være super fedt hvis man kunne lave sådanne at man kunne slå op hvilke pærer ens bil bruger, her og der.
    Det er ofte et stor problem for mange syntes jeg, og tror det koster mange odre for diverse sider. Sidder der og ser "Kæft det kunne være lidt sejt til mit rumskib med glasfiber, med sådan noget blåt nr plade lys, og dingel dangel!!!".
    Men fordi de ikke aner hvordan de skal måle og/eller er for dovne til det, bliver det aldrig gjort.

    håber du måske kunne bruge det til noget =)

    - Mvh


  • #2   26. jan 2013 Tak, for så god feedback Claus!

    - Jeg har faktisk tænkte samme tanker i gennem, og designer og programør team er i gang med at udvikle disse søger muligheder, dog er det ikke optimalt men det kommer!

    Mvh, Jonas Samulionis


  • #3   26. jan 2013 Cool!
    Det er en ting, mange sider mangler syntes jeg. Syntes mange webshops glemme den ene del af marketing lidt, altså omvendt psychologi. (Sorry hvis marketing ikke er det rigtige ord at bruge, men går ud fra du ved hvad jeg mener).
    Det skal være for KUNDEN at handle. Desto mindre arbejde kunden skal lave, desto nemmere er det at sælge noget til dem, og få dem til at lave impuls køb.
    Ja, det siger sig selv, men altså bliver så skuffet hver gang jeg sidder på en webshop, eller går ind i normal butik bl.a.
    Nu har jeg arbejdet meget i butik, men tog et stort ansvar, trods bare min normale stilling som ungarbejder i sin tid, og blev spurgt om jeg ville fortsætte der for at komme op i rang, men valgte så min egen uddannelse, da det jo er det jeg vil.
    Gider man sætte sig ind i det, kan man virkelig forøge sin indtjening så meget. Det er KUN at gøre alting lettere for kunden, altså skal ligge lige til højre benet. Desto mere præcis info, der ikke er for kringlet men til at forstå, jo mere får du solgt.

    - har du brug for inputs eller ideer, kan du også bare fyre en privat besked. Så kan i altid finde ud af noget med lidt hjælp. Det er et fedt projekt du har gang i, så kan da lige så godt hjælpe hvor man kan, så længe det ikke er noget voldsomt. =)


    - Claus


  • #4   26. jan 2013 når man holder musen over "butik"

    så kommer der "min konto" frem hvor man kan skifte kode osv.. det skal du lige have kigget lidt på smiley

    og når man så trykker på butik så kommer der aaaalt uligt frem som du ikke skal bruge. oppe til højre kan man se sin kurv. ergo den behøver ikke være i menuen smiley osv.

    ved ikke om det er en prototype, hvis det er det ser det skam fint ud. smiley


  • #5   26. jan 2013 Umiddelbart ville jeg tænke lidt over de udstemmer du med sikkerhed har på vej, fra betalende annoncører.

    Det er fint nok, at man søger imput omkring en side der er på vej, men det opfattes hurtigt som reklame, især når man ser dine mange annoncer, med produkter i samme kategori som du sidder og indrømmer at du skal sælge som forretning.

    Når det er sagt, er det en flot side du har.
    Dog vil du miste utroligt mange kunder, der vil opfatte dit navn som Autoplus.dk


  • #6   26. jan 2013 virkelig fedt designe og dejligt overskuligt smiley
    ikke noget der virker til at været gemt mærkelig steder smiley
    glæder mig til at se det helt oppe og køre smiley og muligvis købe noget smiley

    thumps up and keep it going smiley


  • #7   26. jan 2013 Tak for super feedback i to!

    - Det er ikke reklame, manglede bare ideer. Men, forstå hvad du mener. Det med autoplus.dk har jeg også tænkt på, men ud fra store markeds undersøgelser, kan man se at kunderne søger ikke desto meget på selve navnet, da primært tænker folk på prisen. Derfor bliver der mest søgt, så som billig autopære osv. Det meget teknisk nu til dags.

    Men super at i kan hjælpe mig, sætter virkelig stor pris på det!

    Mvh Jonas Samulionis smiley


  • #8   26. jan 2013 Isaksen, jeg kan se hvad du mener, men umiddelbart burde det ikke være noget problem, da autoplus.dk tilbyder noget helt andet, hvis det var e shop som handlede med autodele så ville det være et problem. Men siden det er firma der sælger biler og værksted. Så burde der ikke være problem.. Eller hvad mener du?

    Mvh, Jonas Samulionis smiley


  • #9   26. jan 2013 Det super, jeg synes det genialt at du nævner det! Det skal du kun have tak for!

    Mvh, Jonas Samulionis smiley


  • #10   26. jan 2013 Jeg synes dit layout er flot, dog er de tre knapper oppe ved søgefeltet noget svære at se, der er facebook twitter og ?.

    I bunden der er "vores partnere" henviser den til "cookies".

    "Cookies" giver Fejlmeddelse 404, siden kan ikke findes.

    I bunden ligner det der er de tre facebook, twitter og ? fra toppen.

    Måske skulle du kun have de tre nede i bunden, det er typisk facebook og twitter er dernede.

    Men måske også et link til trustpilot, evt. med de 5 seneste anmeldelser der er lagt ind, dette synes jeg er fedt man kan læse før man handler smiley

    Hilsen Morten


  • #11   26. jan 2013 Tak, for feedback Morten.

    Jeg sender besked videre til designer team, så de kan lege med det smiley

    Mvh , Jonas Samulionis


  • #12   26. jan 2013 velbekommen smiley hvis det er vil jeg gerne smide et link på min egen side, når den kommer op og køre smiley

  • #13   26. jan 2013 Det ser meget lovende ud og bliver super godt at se den endelige version. Specielt designet falder dybt i min smag - love it smiley

  • #14   27. jan 2013 Morten det lyder, som en deal!
    Frederik jeg håber inderst inde at det her bliver til noget stort. Har lagt mange penge og mange timers arbejde i det! Men, alt det positivitet og måske noget lidt negativt, har givet mig en endnu større boost til at kæmpe videre igennem smiley

    Tak for det guys!

    Mvh, Jonas Samulionis:)


  • #15   27. jan 2013 Kritik er jo altid vigtigt, positivt som negativt. smiley kan du ikke smide en besked til mig med adressen samt en beskrivelse af hvad du sælger mm, så smider jeg det på når jeg går igang med min side igen smiley

  • #16   27. jan 2013 Morten A , PB Sendt smiley

Kommentér på:
Ny Webshop!

Annonce