{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

VW, Audi, Skoda, Seat medarbejdere {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til fagprøve den 14. februar, hvor jeg har valgt at fortælle om vores katalog .. Det elektroniske katalog .. Fortælle om hvordan jeg mener at det kan forbedres ..

Nogen som også arbejder på reservedelslageret ved en af disse forhandlere som også har tænkt i hverdagen, det kunne man gøre bedre, så vil jeg super gerne høre jeres meninger ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW, Audi, Skoda, Seat medarbejdere
  • #1   3. feb 2013 Jeg arbejder der ik

• #2   3. feb 2013 næ og jeg er der ikke en gang

• #3   3. feb 2013 eksplotions tekninger af diverse ting har i men forbedre det evt lade ældre bilers data komme ud på nettet ... der tit jeg har stået og ledt efter en dims jeg ikke aner hvor sider eller hvordan den ser ud... der ville det sku være dejligt at få em ud på nettet og ligge til fri afbenyttelse. pt er de meget svære og finde.

samt jeres reservedelspriser så man har en chance for at vide hvad delene koster.
    kender flere der ikke få lavet bil med org stumper fordi de tror der er meget dyrt iforhold til kopidele. der kunne i nok hente lidt markede hvis folk opdagede at org stumper ikke kostede meget mere...
    og så at i smider formodet defekte dele ud.
    har hørt om flere forhandlere der lige sku havde solgt de sidste koblinger og oliepumper ud fra lageret inden det ny og forstærkede/forbedrede dele kom hjem på lagret. dårlig service (hørt fra lagermand ved en VAG forretnign)

Kommentér på:
VW, Audi, Skoda, Seat medarbejdere

Annonce