{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Martin t
Martin t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

En tipo til 2500kr {{forumTopicSubject}}

Da jeg i sidste uge blev ringet op af min onkel, som spurgte om jeg ville købe deres tipo fra 92 sagde jeg selvfølig ja uden at blinke med øjene. mit "problem" eller spørgsmål er, hvor kan jeg finde styling og gode råd ang, reperationer, gode råd til at fjerne rust, det er der en lille smule af. Eller bare nogen der har en vildt god ide hvordan man kan få en familie bil til at ligne en mill igen. Så er jeg meget åben for tossede og gode ider

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En tipo til 2500kr
  • #1   30. apr 2003 Tillykke med din fede bil!! har selv kørt tipo ( er også herinde)
    og gejl ( styling) ka du få hos
    www.mutucarstyiling.dk
    og div ting og sager du kommer til at sku rode med ja skriv en email omkring hva der er af ting og sager!!
    Abarthtipo@ofir.dk
    MVH gert

• Martin t
    Martin t Tilmeldt:
    apr 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   2. maj 2003 Tak Skal du have Gert. jeg skal ud og hente den idag så jeg har det som en kakelak på speed. jeg tænkte på hvad man skal være opmærksom på ang motor og elektroniken. jeg tænkte også på om det hjælper noget at sitte et KN-Filter på om det giver lidt ekstra eller den standarde er lige så god. jeg kommer nok kun til at skrive her inde fra til dig da jeg ikke selv har internet. tak for besvarelsen jeg glæder mig til at komme i gang med dyret. God weekend vi skrives =)

• #3   2. maj 2003 Hej martin smiley
    jamen det var da så lidt !
    ja KN giver lidt nok ik rigtigt noget du ville kune mærke i HK men giver da en fed lyd ! havde standart på min tipo Men med åben luftfilter kasse smiley det gav ik nogen efekt Men en ret grum dyb lyd smiley
    jamen hvor i landet er du fra ???
    og vi skriver da lige ved!
    og god weekend til dig også smiley
    gert

Kommentér på:
En tipo til 2500kr

Annonce