{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Nicki K
Nicki K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Køb af vw touran {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi skal ud og have ny bil og har længe kigget på touran. Nu er vi bare kommet lidt i tvivl omkring hvad der ville være et bedre valg inden for touran.
Situationen er, hvilken en vi skal vælge af følgende modeller: (og har derfor brug for jeres holdning)

"Gamle" touran fra 2008-2009 2,0 TDI med dsg gear - med ca 100-150.000 kørte km

"den nye" touran fra 2011-2012 2,0 TDI med dsg gear - med ca 200-250.000 kørte km

Såfremt de koster nogenlunde det samme, og det ikke er de tusinder kroner der skiller dem ad - hvilken ville i så vælge og hvorfor?

Ser frem til at høre jeres svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af vw touran
  • #1   17. feb 2013 de har problemer med topstykker der revner !! jeg har skiftet rigtigt mange topstykker på de modeller med 2.0 tdi..

• #2   17. feb 2013 Snup du hellere en 1,9 TDI

• Nicki K
    Nicki K Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   17. feb 2013 Er der virkelig så stor forskel på kvaliteten om det er en 1,9/2,0??
    Der kører jo en milliard 2,0'er rund

• #4   17. feb 2013 hvis du vil have lidt power så tag 2,0 eren.

• #5   17. feb 2013 2.0'eren er en lortemotor efter min mening. Når den kører, så kører den bedre end 1,9'eren. Men den er ikke i nærheden af at være ligeså slidstærk og holdbar.

• #6   17. feb 2013 Få en 2.0 tdi med commenrail så har du en god motor

• #7   17. feb 2013 Gør som jesper m foreslår og lad være med at høre på alle dommedagsprofeterne.

• #8   17. feb 2013 hvide eller gule plader ?
    hvor sportvan D4D. Honda FRV. CRV. BMW E46 E39. og mange andre er biler der efter min mening køre bedre og holder meget meget bedre... 2.0TDI motoren er lort. kender ikke en enste der ejer en der har kørt fejlfrit... alle har haft MEGET DYRE reprationer.

• #9   17. feb 2013 Lad være med at købe en vw du får kun bøvl og værksteds regninger

• #11   17. feb 2013 "." Det var da en underlig konstatering?
    Så du mener, at fordi der kører mange rundt af den slags biler, som har kørt en del km, så er de fejlfrie? Regner du med folk smider dem ud eller lader dem stå derhjemme, fordi de har gået i stykker?
    Men du kan være uheldig med dem, eller heldig.
    Kender flere der har gået 300.000 uden de store problemer, men godt nok også dem der har haft fat i den store pung.

• #12   17. feb 2013 jeg ville klart have taget en Toyota Sportsvan, Mazda 5, Corolla Verso eller Honda Frv i stedet for smiley det er meget stärkere biler med meget färre fejl.. og utroligt driftsikre motore !! smiley

• #13   17. feb 2013 den gamle model ruster i bunden .... ja og alle andre steder

og den gamle model 2,0tdi er sku ikke helt go en med 200,000km+ har jo fået skiftet mange dele til opdateret modeler ... men det er sku også i det KM lag hvor de virkelige problemer kommer .. og de kan komme stærkt !

alle biler idag har stort set deres egne fejl .. men VW´er fra 2003+ er godt nok i en klasse for sig selv

• #14   17. feb 2013 ja det er rigtigt at de ruster meget i bunden.. jeg har set en fra 2008 som aldrig havde fået undervognbehandling der var rust overalt i bunden allerede som skulle laves för den kunne få undervognbehandling smiley det er sku godt nok tidligt !!

• #15   17. feb 2013 nej det har du ret i at det ikke er det manden spörger om smiley men man er ved flink og pröver at hjälpe folk så de ikke köber noget de kommer til at fortryde alligevel smiley

Kommentér på:
Køb af vw touran

Annonce