{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Forskellen mellem salg, køb og bytte annoncer!!!!' {{forumTopicSubject}}

Undskyld galden....
Men FUCK!!! hvor er jeg træt af at folk ikke kan trække hovedet ud af røven og finde ud af hvad de vil have for deres bil og hvis det er bytte de er ude efter så for helvede post jeres annonce under bytte!!!!!'

Jeg har siddet idag og søgt biler til max 15000 kr og fik ikke mindre end 47 sider, men max 20 af de sider var samlet set det jeg søgte efter! resten var standard

"Jeg skal flytte, så vil lige se hvad jeg kan få for den her møgspand som jeg har alt for høje tanker og forventninger til, så derfor sætter jeg prisen til 0 eller 100 kr og når folk så spørger mig om en pris så vil jeg ikke svare dem nej.... de skal nemlig gætte det tal som jeg tænker på høhø"

til dem vil jeg bare gerne sige super meget tak for at spilde min tid!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellen mellem salg, køb og bytte annoncer!!!!'
  • #1   22. feb 2013 Vil du have en kage? smiley

• #2   22. feb 2013 tuc kiks køre reklamer for dig

• #3   22. feb 2013 Jotak

• #4   22. feb 2013 gul og gratis .dba bilbasen er langt bedre (selv om der kommer leasing biler frem også.) BG´s markede er lort

• #5   22. feb 2013 HØØRT..

• #6   22. feb 2013 Kan godt følge dig, folk tror sku der gamle pis pot er lavet af gul, og forventer at folket her inde vil give overpris, derfor de ikke tør sætte en fast på dem smiley .. men så det jo bare at tage de 20 sider du ku bruge, og grine af dem der ikke får solgt sin bil smiley

• #7   22. feb 2013 Det er ikke bg's marked der er lort..det er bg annoncører der er lort..

• #8   22. feb 2013 vil det fx så lyde dumt nå i siger overpris at jeg fx har haft min bil i 3 måneder og skulle så muligvis ha været til grønland og arbejde og så sælge bilen til samme pris som jeg gav for den da jeg har ofret bagbro kobling bremser tændspole og tændrør på den plus lidt extra jeg ikk kan huske pris ca 22-25k og så sætte den til de 34k som jeg gav dengang

• #9   22. feb 2013 hvad eller 60 kilo fordi du har lavet den hahahaha du skør knægt, self bliver du nød til at se efter hvad de har af ca pris og gå efter det og ikke ca plus de 25 kilo du har brugt får så er du da for dum hahh

• #10   22. feb 2013 købte en xsara 1.8 for 14 kilo her inde af en idiot som tog fussen på mig for vildt brugte derefter 11 kilo men efter 6 mdr blev den skrottet sådan er det med biler du skal ikke regne med at gå i plus med en bil

• #11   22. feb 2013 dash nej jeg ville da aldrig regne med og smide de 25k ovenpå men bare sætte den til de 34 fx som start punk og så max gå ned til 30k da jeg jo har en del som er nyt på den men nu da jeg ikk fik jobbet beholder jeg bilen for er sq glad for den lille franske racer selvom der er meget hate vi kan jo ikk alle sammen være main stream

• #12   22. feb 2013 smiley det er en anden snak, men biler her i lille danmark er ikke andet end underskud i pungen

• #14   22. feb 2013 mk jeg fik smadret min pug 206 1,6 s 16 da en sprit billist tog den i et sving min holdte parkeret og den kostede mig 30k og fik 35 for den så jeg var meget tilfreds og kunne købe den jeg har nu uden og ligge extra oveni

• #15   22. feb 2013 plejer og sætte en minimums pris på 1500kr.. så man ude over det pis.. har ik tålmodighed til det

• #17   22. feb 2013 ja mk jeg var sq ikk klogere i det tidspunk jeg ville ha en bil og det var bare nu da jeg jo kun havde en weekend til og få ny bil i så valget faldte på den pug 206 2,0 gti jeg har nu og den er sq dejlig og fint nok hurtigt til mig lige nu

• #18   23. feb 2013 Thomas C ja desværre er det overpris Eks: jeg har en passat stc 3b fra 99 det er en 1,8T den har kørt 277xxx km jeg har en lyd som måske skyldes dryppende indsprøjtningsdyser men denne fejl har på værksted indtil videre kostet mig tæt på 35000 grundet inkompetence...
    startede hos carepoint vw værksted som mente det var knastkædestrammer.... det var det ikke fandt vi ud af derefter et lokalt værksted der mente det var kat.....det var det så heller ikke...så skiftede jeg selv turbo da den gamle ikke var for god og kunne jo værre det var det..... igen nej.... så blev tandstang utæt og skiftet og så klargøring til syn og syn........nu 35000 kr fattigere og stadig den fandens ly står jeg med en bil der er nærmest ny i dele men stadig lyd... markedsprisen er imiddlertid 22-25000 for en lign bil...skal jeg så lægge de 35000 til prisen for at tjene det jeg mener jeg har ret til så skal jeg sætte prisen til 60000!?!?!? så kan jeg godt regne ud at jeg ikke får solgt

• #19   23. feb 2013 Så Thomas C du siger bare til hvis du skal have nogle TUC kiks sponsorgaver du har vist lige så meget brug for dem som jeg

• #20   23. feb 2013 nej har jeg jo ikk for åbner du øjne med dine tårer i så læs at jeg valgte og beholde den da jeg jo ikk skulle flytte til grønland jeg beholder skam bilen til motoren dør eller den ruster væk for mig eller familie forøgelse ikke før jeg kan skam godt li bilen men ja autocom.dk havde sat min bil med under 200k på motoren til 10k så ved godt den ikke er meget værd

• #21   23. feb 2013 Thomas du er vist lige så heldig med din forstand som du er med dit udseende, så skal vi ikke bare blive enige om at være uenige??

• #22   23. feb 2013 så har jeg jo været meget mere heldig end dig du gemmer dig jo dog bag skærmen helt uden profil billed hva er du dog bange for

• #23   23. feb 2013 Bange for?? er du ikke ved tage den ud på et sidespor?? hør en gang unge mand, jeg er af den generation der har et liv ud over min computer så du må undskylde hvis det fornærmer dig at jeg ikke har gjort så meget ud af min profil som dig, der burde være bødestraf det kan jeg godt se!!

• #24   23. feb 2013 jeg har skam oss et liv udover computeren men tog mig den tid og lave lidt på min profil men lad os lade det ligge

Kommentér på:
Forskellen mellem salg, køb og bytte annoncer!!!!'

Annonce