{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 vs golf 4
  • #1   3. mar 2013
    Lige gyldig hvilken af de to du vælger så køb den for guds skyld med 1.8T, det er en seriøs fed motor, har selv en A4 og en A3 med den motor...

• #2   3. mar 2013 1.8 20v eller 20vt smiley

Men det er en smagssag..Jeg er personlig mest til Golf 4 smiley

• #3   3. mar 2013 Ja, få en med 1.8T til at starte med hvis det er en bil du vil bruge lidt penge på. Er mest til A3'en, mest fordi at selvom der er en del af dem, er der alligevel ikke så mange som en Golf 4.

• #4   3. mar 2013 Jeg kan personligt bedre lide Audi og nej ikke bare fordi der står Audi på lortet så at sige, bilerne er generelt mere "luksus" og i bedre stand som regel. Vil give Thomas ret i at det skal være en 1.8T.

Men kommer jo også helt an på hvad du er ude efter, for kan bla. give et eksempel på mig selv det var dyre at have min Vectra B end min sprit nye Ibiza på måned og års bassic. Ved godt det er mange penge at invistere men i det lange løb betaler det sig og man har ikke alle de tanker omkring hvornår lortet nu brækker sig eller hvornår man skal have skiftet den bøsning der knager.

• #5   3. mar 2013 Golf 4 V6 smiley
    Det er en fed motor !!!

• #6   4. mar 2013 Der er sgu for mange G4'ere. Køb en A3'er og, som de andre er inde på, med 1.8T motoren. Mvh.

• #7   4. mar 2013 helt klart en a3'er (selv om det i bund og grund er samme bil som en g4'er)
    og hvis du er ligeglad med hvas motor der ligger i, så køb da den med en 3.2 V6 med 250HK den er langt sjover en en "kedelig" 1.8T smiley

• #8   4. mar 2013 Kvaliteten er helt klar mere lækker i Audien.

Har selv lige solgt min A3, og byttet til en helt std. A3 1.8 jeg bare skal have skudt af.

Var klart glad for min 1.8T.

Kommentér på:
Audi a3 vs golf 4

Annonce